en die komen ook met een vliegtuig of een oliestokende bootquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, avocado kostte teveel water toch?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten we weer met die ammonniakuitstoot.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ammoniak wordt een brandstof van de toekomst
Voorlopig vreet het nog door alles heen.quote:
Nee voel me niet chill. Gisteren 17 van de 24 uur geslapen om maar nergens aan te denken.quote:
We hebben het met kippen toch ook voor elkaar gekregen om ze zo te fokken dat ze bijna dagelijks een ei leggen en met koeien dat ze meer melk produceren. Dan zou het ook mogelijk moeten zijn om ze minder uitstoot te laten hebben, maar met uitstoot is geen winst te bepalen, dus is dat niet interessant.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er moeten toch ook gewoon wel genetisch gemanipuleerde varkies bedacht kunnen worden zonder ammoniakuitstoot
https://www.offshore-ener(...)ll-be-ammonia-ready/quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig vreet het nog door alles heen.
owquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee voel me niet chill. Gisteren 17 van de 24 uur geslapen om maar nergens aan te denken.
die dingen heten in België niet voor niks muizenstrontjesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef Haags het volgende:
Er staat op mijn pak hagelslag 'nieuwe receptuur'
Hebben ze er al krekelworm in verwerkt zeker
Dat ze ermee bezig zijn weet ik ja, maar ik weet ook dat ze er nog niet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.offshore-ener(...)ll-be-ammonia-ready/wordt iig al aan gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Krekelslag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef Haags het volgende:
Er staat op mijn pak hagelslag 'nieuwe receptuur'
Hebben ze er al krekelworm in verwerkt zeker
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze ermee bezig zijn weet ik ja, maar ik weet ook dat ze er nog niet zijn.
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee voel me niet chill. Gisteren 17 van de 24 uur geslapen om maar nergens aan te denken.
Die reist er wel wat af met zijn gay vriendjesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Die pakt natuurlijk de elektrische trein richting een Grieks eiland.
DON'T JINX ITquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
belastingdienst lijkt zowaar goed te gaan
Liefquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dingen van je af wil schrijven, m'n DM staat open.
Kom op Ama je bent volwassen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Die fietst overal heen lijkt me, zonder zadel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die reist er wel wat af met zijn gay vriendjes
https://www.geenstijl.nl/5145784/co2-heffing-voor-jetten/
Hou je bek gewoon eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op Ama je bent volwassen.
Je relatie is mislukt huphup next .
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het nu uit met @:solotovski ?
Dus hij heeft voor jou ook de deur dicht gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |