Oke.. interessant.. wil je daar een praatje over maken hier in de SC?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
ali mijn zusje draagt geen hoofddoek een hele mooie zusje
Ik kan echt geen 3 dingen tegelijkertijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke.. interessant.. wil je daar een praatje over maken hier in de SC?![]()
En je blijft het proberen.. hahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen 3 dingen tegelijkertijd
Ach als je niet blijft proberen, lukt het nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En je blijft het proberen.. hahaha
goede instelling, vooral doorgaan met dingen tegelijk doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach als je niet blijft proberen, lukt het nooit
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan hem begrijpen als je op de belgische autostrade rijdt. Rij je harder, verlies je alle onderdelen.
Ben ik ff blij dat ik met mijn micra daar nooit rij 😂quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpen
Bij ons in vlaanderen ligt alles open. Is steeds als het jaar daarop verkiezingen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpen
Kom redelijk vaak in België voor veel rondom Gent.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons in vlaanderen ligt alles open. Is steeds als het jaar daarop verkiezingen zijn.
Slaap wel en succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dames en heren het was gezellig maar ik ga slapen morgen deel 1 zoon verhuizen maar met de live ben ik er weer !
👋👋👋😴
veraatjuh was mijn favorietje, het is nu leuker om leroy jill en vera te horen, dan 2 minuten ieas, bart en jeesonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa veertje vond ik altijd wel leuk![]()
toen straks even geluisterd, danny en wortel gingen weg omdat de gsm leeg was..
zeurron veeeeel aan het woord![]()
ow ali vindt het niet leuk dat ze hem wakker maken.
zet ik hem ook nog eens aan. Ja ik snapte niet dat veertje onderaan kwam in die populariteitspolquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
veraatjuh was mijn favorietje, het is nu leuker om leroy jill en vera te horen, dan 2 minuten ieas, bart en jeeson
toen was de febo al corruptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet ik hem ook nog eens aan. Ja ik snapte niet dat veertje onderaan kwam in die populariteitspol
kan je zo door naar gracequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
zeurron peert m zo, veer moet plassen
ik ook niet, 3 maanden bb vind ik wel weer genoeg voor een jaartjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kijk daar soms even in maar snap daar niks van, niks van gevolgd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |