oh das niet handig hahahaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai
Ben weer terug maar na het eten weer terug naar Rotterdam want ik ben mijn telefoon vergeten…..pffffff
Ik vond er ook niets mis neem en ze als iedereen het lekker vind is er helemaal niets mis meequote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Volgens de mensen in de cos is het eten van Charlotte en Jolien, kleuterniveau, toneel, slecht eten, droge hap, en snel in elkaar geflanst maaltje.
Ik vind het er echt lekker uitzien, vind dat ze het gezellig hebben gemaakt, vind dat ze hun best hebben gedaan, en hoor veel bewoners zeggen dat het heerlijk is. Zal dat maar niet in de cos posten .
Zag er heerlijk uit en de medebewoners vonden het ook heerlijk dus Charlotte en Jolien hadden goed hun best gedaan 👍💪quote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Volgens de mensen in de cos is het eten van Charlotte en Jolien, kleuterniveau, toneel, slecht eten, droge hap, en snel in elkaar geflanst maaltje.
Ik vind het er echt lekker uitzien, vind dat ze het gezellig hebben gemaakt, vind dat ze hun best hebben gedaan, en hoor veel bewoners zeggen dat het heerlijk is. Zal dat maar niet in de cos posten .
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 5 maart 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vlak voordat ik net wegging zei Bart iets tegen Ali tijdens de afwas maar ik hoorde het niet.
Ali zei nee dat geloof ik niet…
Kan bij cos ff niks vinden, weten jullie het ?
Dankjewel 😘quote:Op zondag 5 maart 2023 21:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
20.15
Bart heeft een secret mission gekregen ,hij vraagt Ali om hem te helpen, ze moeten vannacht een verjaardagscake bakken voor Charlotte. Beide hebben nog nooit een cake gebakken.
De spullen om een cake te bakken staan achter de spiegel, in het gangetje bij de wall.
Het moet geheim blijven tot de liveshow van zaterdag.
tot morgenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed de wekker gaat weer vroeg ……
Truste leuke gezellige mensen
😘
Gefeliciteerd @Gerrie_55quote:Op maandag 6 maart 2023 00:35 schreef Joyce-43 het volgende:
En Gerrie is ook jarig!!
Van harte gefeliciteerd ma![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 07:50 schreef Monique___ het volgende:
gdm![]()
@:Gerrie_55 van harte gefeliciteerd [ afbeelding ] Fijne verjaardag voor jou
je zit in SCquote:Op maandag 6 maart 2023 08:34 schreef Jockari het volgende:
Moet nu haar neus al vasthouden.
[ afbeelding ]
Je moet .png achter de link zetten voor je hem in de imgcode zetquote:
Gefeliciteerd Gerrie!!quote:Op maandag 6 maart 2023 08:12 schreef rinardo het volgende:
@:Gerrie_55 gefeliciteerd, Bart heeft vannacht een taart voor je gebakken
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |