Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan weten de dames hier precies waar je bent
Welnee, straks een arrestatieteam aan mijn deur, ik ben al oud hè en je weet nooit hoe oud de heren hier zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
Misschien moeten jullie even in dm gaan zitten.. wat uitwisselen
kodi lesje geven in dm @:river
En wat zou jou vrouwelijke reactie zijn dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kijk dat is nou weer een vrij typische mannelijke gedachte en reactie die je plaatst
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wat zou jou vrouwelijke reactie zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Tuttebolleke altijd fijn te weten dat je kind een leuke plek heeft gevonden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben ik weer ! 👋😃
Echt leuk hoor Rotterdam Noord !!
Waar hij komt te wonen is een rustige straat maar daar omheen is er van alles.
Buiten een klein keukentje vetvrij ( veel en vies werkje) maken ook gordijnen opgehangen
Dat hadden ze bij het BB huis moeten doen ! Een vies huis geven die ze eerst moesten schoonmaken 😈
Maar ik heb ook even een rondje gelopen en op het noord plein zelf gemaakte pinda rotsjes en eigen gemaakte worstenbroodjes, echt heerlijk ! Alles zelfgemaakt en bio groentenkramen.
Nu ff bijlezen wat er vandaag gebeurd is in het BB huis.
Want ik moet wel alles weten voor de live show.
Ja ik was begonnen met lezen maar ik merkte al snel dat ik niks gemist heb.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tuttebolleke altijd fijn te weten dat je kind een leuke plek heeft gevonden.
Niet zo heel veel gebeurd in het huis vandaag je bent zo klaar met lezen
Volgens mij gaat het voornamelijk over het gespeculeer waarom ze weg is..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
gaa je verwijdeern om dat het om chiara
in de liveshow ging? het is thema van de
dagen deswegen komt en oude bewohner
binnen vergeet je dat??
dat verhal stellt de hele spel op
de hoofd
ik snap niet dat wat in de liveshow gezegt werd nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het voornamelijk over het gespeculeer waarom ze weg is..
Ze proberen het hiermee in hun ogen nog wat spannender te maken, want minder mensen gaan kijken als het duidelijk is dat, de komende weken alleen maar Belgen weg gaan. Daarnaast denk ik dat FEBO Danny meer finale waardig vindtquote:Op zondag 5 maart 2023 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hadden al 2 nl zelfs 1 man en vrouw... er had niet eens een nl bijgehoeven
BB had net als vorig jaar Jason en Lindsey direct vrij kunnen stemmen voor nominatie...
Eigenlijk betekend het dus dat Jason of Lindsey niet goed gekeurd zijn voor finale spel
bijna nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezigquote:Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh @:rinardo is weer terug [ afbeelding ]
bijna, nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezigquote:Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh @:rinardo is weer terug [ afbeelding ]
Lekker hoor, voel je je wel goed?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
bijna nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezig
@Angelique61 dat is niet moeilijk.. er staat onder je laatste bericht: open nieuw berichtquote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Geen erg in, weet ook niet hoe het moet dus een ieder mag openen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |