Morguh Luckyman, ben aan het terug lezen heb alles gemist, gisterenavond geen streams aangehad. Heb alleen tot aan het optreden van Ias en Jason gezien en daarna uitgedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen iedereen, wat een streamavond gisteren!
Dan doen ze het misschien na het laatste optreden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik begreep gisteren dat woensdagavond het laatste optreden is. Dat is toch te laat voor een vrijstelling voor deze week? Woensdag is vaak toch al nominatie?
We willen natuurlijk zijn verhalen niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef ledn81 het volgende:
Het is stil hier sinds Rob weg is.. Zitten jullie allemaal op plekkie 201 bij Rob aan de koffie![]()
O dat is wat laten dan je dachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo met wat vertraging maar goed ik zit weer thuis op de bank
Net even een Robje op de bank gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wat laten dan je dacht
Lekker op tijd naar bed vanavond?
Is ook lekker, ben er ook wel aan toe vannacht nog geen uurtjes geslapen Maar wil nu niet gaan liggen maar zit wel te vechten. Er vanavond maar optijd inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Net even een Robje op de bank gedaan
Hoi hoiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ik ben er weer.
Nog even eten en dan zal ik een beetje bij lezen.
Jason heeft PoNquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai hai,
Mag jason nomineren ?
Ik had heel de dag geen tijd om tussendoor te lezen, zelfs niet in mijn pauze….moest nog even wat spulletjes zoeken voor mijn zoon.
Die wilt het liefst vandaag verhuizen maar hij vergeet dat hij nog geen gas/stroom en water heeft…pfffff
Leuk voor hem, echt waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee met het PoN spel dat vandaag is gespeeld
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Leuk voor hem, echt waar.
Nu Chiara en lover erop zetten 😁
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlandersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spel
Nee, maar denk meer voor zijn eigen strategie of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlanders
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo Hopelijk gaat het goed met je
Sterkte voor morgen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |