Ik dacht even dat je dgk erik bedoelde. Die deed rare dingen in de hottub.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Nu Isaacstreams ipv Erikstreams, tja dat komt ervan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben allemaal een IQ test moeten doen en waarom zou zij in jou ogen hier niet thuis horen dan?
Voor kaarten en de hele dag niets doen, heb je geen hoog IQ nodig, fysiek is ze sterk en haalt geld binnen, Ik vind haar een toppertje, alleen haar taalgebruik zou soms wat aangepast moeten worden, verder is ze een vrouw met een goed hart en lief voor iedereen.
Was ook heel moeilijk, maar hij deed het wel erg traag.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die opdracht was niet te halen denk ik, en zeker niet zoals GJ het probeerde ....![]()
Kortom, genaaid door de FEBO ....
Ik denk bewust een bal eraf rijden en hiermee meer ruimte creeeren ...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:29 schreef spapaars het volgende:
Was ook heel moeilijk, maar hij deed het wel erg traag.
Misschien had hij niet op de millimeter moeten passen, maar kortere en snellere
heen en weertjes moeten doen.
ik zeg niet dat ze hier niet thuis hoort....maar dat ze meer daar wat meer thuis hoort. en ja ze is zeker aardig,maar ik erger mij soms aan haarquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben allemaal een IQ test moeten doen en waarom zou zij in jou ogen hier niet thuis horen dan?
Voor kaarten en de hele dag niets doen, heb je geen hoog IQ nodig, fysiek is ze sterk en haalt geld binnen, Ik vind haar een toppertje, alleen haar taalgebruik zou soms wat aangepast moeten worden, verder is ze een vrouw met een goed hart en lief voor iedereen.
Je had het over haar IQ. Weet jij wat haar IQ is? En wat heeft een hoog IQ te maken of je hier wel of niet thuis zou horen? Martin en Erik zouden volgens hun zelf (hoogbegaafd) een hoog IQ hebben, maar wat voor extra's voegen zij dan toe in dit spelprogramma?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze hier niet thuis hoort....maar dat ze meer daar wat meer thuis hoort. en ja ze is zeker aardig,maar ik erger mij soms aan haar
Het is dat je natuurlijk niet getest wordt want je speelt alleen af en toe kermisspelletjes of diegene hoeft niet deel te nemenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je had het over haar IQ. Weet jij wat haar IQ is? En wat heeft een hoog IQ te maken of je hier wel of niet thuis zou horen? Martin en Erik zouden volgens hun zelf (hoogbegaafd) een hoog IQ hebben, maar wat voor extra's voegen zij dan toe in dit spelprogramma?
En toch kan ik Ruppie wel hebben, het valse is minder leuk, maar vond de uurtjes in de keuken met hem en Ima altijd leuk om naar te kijken en hij heeft ook wel een leuk gevoel voor humor.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef Harry het volgende:
Babette overweegt om op Rupert te stemmen, om meer met de anderen (de eerdere vijand) te bonden.
Wendy, met wie ze praat, is niet tegen.
'Het valse' vindt Babette niet leuk aan Rupert. En we maken hem groter.....
Ik heb meerderen horen praten over de IQ test die ze hebben moeten doen bij de casting.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat je natuurlijk niet getest wordt want je speelt alleen af en toe kermisspelletjes of diegene hoeft niet deel te nemen
Niet mee eens, Moraima presteert bijvoorbeeld slecht, maar vind haar humor onmisbaar in de loods. Anders wordt het echt een bejaardensoos daar.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
Beter werken ze met puntensystemen icm verdienopdrachten of af en toe eliminaties waarbij de allerslechtste eruit ligt
Mora hadden ze er probleemloos kunnen uitstemmen ipv GJquote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet mee eens, Moraima presteert bijvoorbeeld slecht, maar vind haar humor onmisbaar in de loods. Anders wordt het echt een bejaardensoos daar.
Jazeker, maar denk dat de FEBO ook de stemmingen van tevoren afstemt met de key players ....quote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
Mora hadden ze er probleemloos kunnen uitstemmen ipv GJ
GJ moet eerst al die nederlagen van Groningen nog terugkijken en daarna wederom zijn eigen nederlaag moeten terugzienquote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef Harry het volgende:
Dat Babette zo snel en zo makkelijk een beloofte aan GJ om zeep helpt vind ik nogal wat. Wat zal GJ hier straks thuis ziek van zijn!! Maar ook de 'loyalen' JW, Sasha, enz.
Hebben we met Babette te maken met een niets ontziende masterplayer?
Isaac, die lacht zich in zijn vuistje, en dat stoort mij nog het meest.
ze horen eerst de challenge ik denk zonder stem afspraak had de meeste stemmen... het persoon het ook niet gehaald!quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar denk dat de FEBO ook de stemmingen van tevoren afstemt met de key players ....
Zeker. Babette speelt t goed.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef Harry het volgende:
Dat Babette zo snel en zo makkelijk een beloofte aan GJ (bij elkaar blijven en op Sasha stemmen) om zeep helpt vind ik nogal wat. Wat zal GJ hier straks thuis ziek van zijn!! Maar ook de 'loyalen' JW, Sasha, enz.
Hebben we met Babette te maken met een niets ontziende masterplayer?
Isaac, die lacht zich in zijn vuistje, en dat stoort mij nog het meest.
Babs kan heel erg goed lullen en daardoor een persoonlijke band met mensen creërenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
Zeker. Babette speelt t goed.
Direct toen gj weg was vloog ze naar isaak.
Ze is een van de finalisten
Wanda is pas vals en Sasha ookquote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef Harry het volgende:
Babette overweegt om op Rupert te stemmen, om meer met de anderen (de eerdere vijand) te bonden.
Wendy, met wie ze praat, is niet tegen.
'Het valse' vindt Babette niet leuk aan Rupert. En we maken hem groter.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |