Gewoon solidair zijn en meestaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nice, kom op het station: geen treinen. Rest van de collega's heeft last van stakingen in het streekvervoer, ik van werkzaamheden. Nou ja, dan niet hea. Toch alweer even gelopenEn ruim op tijd voor de thuiswerkdag
Ja misschien krijg ik dan ook wel 15 %quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon solidair zijn en meestaken.
Dan leg ik ook het werk neer nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien krijg ik dan ook wel 15 %
lang genoeg genoten, vind het wel goed geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even laatste dag genieten?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang genoeg genoten, vind het wel goed geweest
misschien wel nog even snel een nespresso apparaat kopen
waarom kom je uberhaupt op dit soort sites?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:17 schreef Koen66 het volgende:
Waaaaarom houden mensen zich met dit soort onzin bezig.....
https://www.de-nieuwe-med(...)40-miljoen-inwoners/
quote:
@UitStralingquote:De gekozen burgemeesters door de corrupte organisatie Nederland BV voeren deze plannen uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom kom je uberhaupt op dit soort sites?
ooit voor de lol eens op dergelijke sites gekeken. Nou, Internet onthoudt dat wel, je blijft ermee lastig gevallen wordenquote:
Ook een manier om even een halve maand vakantie op te nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Naast vandaag willen de vakbonden staken op donderdag 2 maart, maandag 6 maart, woensdag 8 maart, vrijdag 10 maart, dinsdag 14 maart, woensdag 15 maart, maandag 20 maart, woensdag 22 maart, vrijdag 24 maart, woensdag 29 maart, donderdag 30 maart, maandag 3 april, woensdag 5 april en vrijdag 7 april.
www.ditismijnmening.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ooit voor de lol eens op dergelijke sites gekeken. Nou, Internet onthoudt dat wel, je blijft ermee lastig gevallen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |