Nou have fun. Ik ga maar proberen om nog wat uurtjes te pakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ga ik ergens ontbijt scoren en naar het strand
K geniet nu van crispy pork voor ontbijtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou have fun. Ik ga maar proberen om nog wat uurtjes te pakken
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K geniet nu van crispy pork voor ontbijt![]()
Slaap lekker dimmies
Jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij vind je iedere crispy pork lekker.
Wat heb je vandaag verder nog op de planning staan daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawelmaar deze was lekkerste tot nu toe :p
Ben nu op strand. We gaan vanaaf Thais bbqen voor iemands verjaardagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag verder nog op de planning staan daar?
Moet je verhaal vertellen over Hollands BBQen en dat we dan bevroren frikandellen op de BBQ gooien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu op strand. We gaan vanaaf Thais bbqen voor iemands verjaardag
Begrijpen ze niet die humor :pquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je verhaal vertellen over Hollands BBQen en dat we dan bevroren frikandellen op de BBQ gooien.
Strand is ook super kutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel afzien hoor om te moeten BBQ'en
Tegen dat soort logica kun je niet winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:10 schreef bitterbal het volgende:
En als argument dat langzaam onveiliger was gaf ze het voorbeeld dat er een 85 jarige vrouw die 20 reed werd aangereden door een ander en dit niet overleefde. Dus 60 was beter
Nee en ze is echt fucking koppig dus geen andere optie om.dan te zeggen oké blijf 60 rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen dat soort logica kun je niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |