Jeff was tegen iedereen. Iedereen was dom, hij was de enige normale.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff kan er maar niet bij dat Jappie tegen hem is nu
Dat wil Jeff nog niet helemaal inzienquote:Op maandag 27 februari 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja sinds hij kamp Wanda zit is hij helemaal om. Dat is niet nieuw.
Opvallend wel dat hij dat nu pas door heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff kan er maar niet bij dat Jappie tegen hem is nu
Esther voelde dat Jeff teveel concurrent was geworden voor de prijs: bijzonder haarquote:
Natuurlijk is het zijn eigen aandeel. Er is een reden waarom hij alleen met Kim staat en door niemand meer serieus genomen wordt. Als er iets is wat Jeff minder goed kan dan is het eerlijk naar zichzelf kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff was tegen iedereen. Iedereen was dom, hij was de enige normale.
Tja, dan blijft niet iedereen je steunen
ergens dacht Jeff blijkbaar toch nog dat ze een stilzwijgende deal hadden...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Opvallend wel dat hij dat nu pas door heeft.
Eik keerde Jappie zich al tegen hem toen zijn buien begonnen, maanden geleden.
En toen was hij nog niet zo close met Wanda
Echt wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ergens dacht Jeff blijkbaar toch nog dat ze een stilzwijgende deal hadden...
maar hij gaf hem zelden aandacht.. had ie kunnen zien..
Hij begon al helemaal verkeerd door het karretje richting de zijkant te manoeuvreren, toen kwam hij er niet meer uit. Kansloze missie...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:27 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel analyseert nog even dat het draaien van het wagentje nooit had kunnen lukken
Ik denk dat jeff enorm veel toneelspeeltquote:Op maandag 27 februari 2023 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Mss is dat het nadeel van jezelf zo enorm goed vinden.
ja hierin mist er iets bij hemquote:Op maandag 27 februari 2023 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Mss is dat het nadeel van jezelf zo enorm goed vinden.
ik denk dat echt dat hij dacht dat hij nog een soort vrienden met jappie wasquote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat jeff enorm veel toneelspeelt
Maar zijn vriendschap was dat niet
Dat is wat Isaac hem vertelde toen Marciano hem vroeg wat GJ had gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef Ebinas het volgende:
Marciano geeft Jeff aan dat het wss gaat om de bommetjes die hij dropt.
In het zelfde schuitje heb jij ook gezeten.
wat stemde isaac dan>quote:Op maandag 27 februari 2023 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Jeff verdacht "I " ervan niet met hun meegestemd te hebben
Isaac dus
Ohquote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is wat Isaac hem vertelde toen Marciano hem vroeg wat GJ had gezegd
is een leugen van Isaac
Ik denk Tiano ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik dacht Sas, maar Jeff trekt dat in twijfel
Neequote:Op maandag 27 februari 2023 11:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh
Is hem gezegd over zijn intimiderend gedrag?
Hoop het zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |