Hadden ze een andere foto ofzo ?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
"Wat is ie knap he", zgt Babette over GJ
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef Charmian het volgende:
gawwwd al die jankende wijven, net alsof god's gift to women vertrekt
precies, dat doet wat met jequote:Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me deze emotionele toestand wel een beetje voorstellen
Ze zitten al haast een half jaar met elkaar in een loods, er verandert heel weinig, dit is pas de 6e eliminatie.
Dus dit is wel een heel iets, opgebouwde spanning door lang de tijd te nemen voor de proef zal ook wel zorgen voor ontlading
Of een andere GJquote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze een andere foto ofzo ?
Nou nee, het is alleen maar duidelijker geworden hoe het spel in elkaar zit, heeft niets met gokken te maken. Ik ga iig niet meer kijken.quote:
Ik heb altijd waterproof. Gewoon van het Kruidvat, goedkoop.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Wil heel graag weten welke waterproef mascara en oogpotlood Bep heeft?????? dammnnn echt waterproef hoor.
Hij had 5 minuten om te oefenen en 3 minuten voor de proefquote:Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee, het is alleen maar duidelijker geworden hoe het spel in elkaar zit, heeft niets met gokken te maken. Dat kijkers hier genoegen mee nemen zegt ook iets over die kijkers. Ik ga iig niet meer kijken.
Oke heb best wel een dure mac stack waterproef maar na een tranendal zou deze echt bezwijken..quote:Op maandag 27 februari 2023 11:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb altijd waterproof. Gewoon van het Kruidvat, goedkoop.
Staat te mopperen over de motorrijder.quote:
Kijkers weten nu toch genoeg?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had 5 minuten om te oefenen en 3 minuten voor de proef
Ja sinds hij kamp Wanda zit is hij helemaal om. Dat is niet nieuw.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff kan er maar niet bij dat Jappie tegen hem is nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |