Rond 00:45quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij kregen ook een aurora warning, maar toen was het alweer licht buiten.
Denk dat het alleen een beetje te vroeg is geweest, density is alweer gezakt van 70 naar 15quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:38 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er gunstig uit voor poollicht vanavond! Hopelijk is t een beetje helder!
Ik zie het ja. De snelheid is ook niet heel gunstig. Maar als het IMF de komende uren zuidelijk blijft, dan zou dat genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Denk dat het alleen een beetje te vroeg is geweest, density is alweer gezakt van 70 naar 15
Dit mag toch eigenlijk geen naam hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:55 schreef Starhopper het volgende:
Poollicht in Hochwald Duitsland 20:50:
[ afbeelding ]
https://www.terra-hd.de/hochwald/
Vergeleken met de andere plaatjes valt het tegen. Maar vergeet niet, dit is in het oosten van het midden van Duitsland, hequote:Op woensdag 13 september 2023 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit mag toch eigenlijk geen naam hebben
Die andere posts trouwens wel, wat gaaf
Man, zelfs daar was het te zien dus en hier was het eerst nog niet donker genoeg en tegen de tijd dat het donker genoeg was was het bewolktquote:Op woensdag 13 september 2023 20:49 schreef Starhopper het volgende:
Nog een plaatje uit de Alpen in Oostenrijk om 03:50 om het af te leren
[ afbeelding ]
Ja facking frustrerend weerquote:Op woensdag 13 september 2023 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Man, zelfs daar was het te zien dus en hier was het eerst nog niet donker genoeg en tegen de tijd dat het donker genoeg was was het bewolkt
Moet je morgen werken?quote:Op maandag 18 september 2023 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net even wezen kijken maar te veel bewolking.
Op de foto's wel iets van licht te zien door de kleine opklaringen heen maar het is niet eens de moeite om het te laten zien, sterker nog om ze te houden, jammer dat het hier niet flink wil opklaren, net nog een bui over me heen gekregen richting huis.
Helaas moest ik vandaag werken, anders had ik richting de waddenzee gegaanquote:Op maandag 18 september 2023 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet je morgen werken?
Zo nee, dan zou ik nog even wakker blijvenDe show is nog niet afgelopen!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |