Wat is Steve?quote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Wtf! Ik heb blijkbaar STEVE gezienFocking vet dit
Strong Thermal Emission Velocity Enhancementquote:
Tja, dat was je vandaag zeker gelukt. Als je hier in Nederland al recht omhoog kan kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie soms noorderlicht in het zuiden… vooral als het zo sterk is als nu. Helaas 100% bewolk waar ik woon.
Van de laatste 10 keer dat dit topic omhoog gekickt is omdat het in NL te zien was, hebben wij 9 keer bewolking gehad.quote:
Ach als er geen wolken zijn, heb je wel de lichtvervuiling die roet in het eten gooitquote:Op zondag 5 november 2023 23:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Van de laatste 10 keer dat dit topic omhoog gekickt is omdat het in NL te zien was, hebben wij 9 keer bewolking gehad.
Je moet niet alleen kijken als het in Nederland te zien isquote:Op zondag 5 november 2023 23:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Van de laatste 10 keer dat dit topic omhoog gekickt is omdat het in NL te zien was, hebben wij 9 keer bewolking gehad.
Duhquote:Op zondag 5 november 2023 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je moet niet alleen kijken als het in Nederland te zien is
Nijmegen ligt ten noorden van Brabant, waar het wel blijkbaar wel te zien was.quote:Op zondag 5 november 2023 21:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Noorden mag ik hopen?NOORDerlicht
Komend anderhalf jaar zul je nog wel meer en betere kansen krijgen.quote:Op maandag 6 november 2023 00:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Nijmegen ligt ten noorden van Brabant, waar het wel blijkbaar wel te zien was.
Hier helaas niks
Je bent verwendquote:Op zondag 5 november 2023 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Duh
Maar dat zijn wel de keren dat het echt speciaal is. De andere keren vallen dan tegen
WTF, waarom geeft Emmeloord zoveel lichtvervuiling af? Ik zie daar 1 paprika en tomatenkwekerij in de buurt.quote:Op zondag 5 november 2023 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach als er geen wolken zijn, heb je wel de lichtvervuiling die roet in het eten gooit
[ afbeelding ]
Ik zou denken dat het Luttelgeest/Marknesse is....quote:Op maandag 6 november 2023 12:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
WTF, waarom geeft Emmeloord zoveel lichtvervuiling af? Ik zie daar 1 paprika en tomatenkwekerij in de buurt.
Yes, denk ik ook. Bizar toch?quote:Op maandag 6 november 2023 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het Luttelgeest/Marknesse is....
Die kassen gebruiken denk ik zoveel stroom ofzoquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Valt er al iets te zeggen over komende avond? Redelijk kans op open luchten hier
Dichtheid en IMF zitten nu weer redelijk op normale waardes. Mocht het IMF enige tijd zuidelijk gericht, dan is er fotografisch wel wat mogelijk. Maar niet zo'n show als gisteren. Data in de gaten houdenquote:Op maandag 6 november 2023 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Valt er al iets te zeggen over komende avond? Redelijk kans op open luchten hier
Op iphone heb ik een app die aurora heet daarvoor.quote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef Seven. het volgende:
Is er een app die alerts geeft bij hoge kans en meldingen op basis van gps? Soort van Flitsmeister voor noorderlicht?
Ik kreeg gisteren keurig een melding van Aurora Forecast dat er een verhoogde kans was op het Noorderlicht. Er zullen er vast meer zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef Seven. het volgende:
Is er een app die alerts geeft bij hoge kans en meldingen op basis van gps? Soort van Flitsmeister voor noorderlicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |