SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:29 schreef TolstoiFan het volgende:
D had de laatste jaren steeds maar 1 meisje tussen de jongens, zowel het groepje op de basisschool als zijn nieuwe op het VO. Die meisjes en de jongens in het groepje klikten gewoon, dus een extra meisje was niet nodig. of zelfs overbodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat zouden jullie doen?
Ik zou het er niet op wagen..
Tnx voor de verstoptip, da's een goeie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Met die leeftijd hoef je nog niet zoveel te plannen maar vermaken ze zich al heel goed met elkaar. Ik zou wel proberen om ze even mee te nemen naar een speeltuin oid om zelf niet gek te worden want je hebt straks 5 hyperactieve kinderen (want het is feest, dus dan zijn ze extra druk).
Wat hier altijd een hit is, is om de kinderen de kadootjes te laten verstoppen. Dan krijg je ook geen gedoe met ‘mijn kado eerst’, en het vult weer tien minuten.
Ohhh dat is hier om de hoek, zwaai je even?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:49 schreef exode het volgende:
Dat klinkt vol genoeg Taxi, hier eindigden zowel Juul haar 5 jarige kinderfeestje als B zijn 5 jarige kinderfeestje in vrij spelen en dat had wel langer mogen duren. In de speeltuin tegenover ons huis.
Morgen ga ik met B en zijn beste vriendje naar Deck 53 in Hilversum (trampolinepark met Freerun dingen). Korting via B zijn freerunnen. Wellicht ook een leuke voor een kinderfeestje, dat kan ik morgenavond vertellen.
We gaan van 13:30 tot 15:30 en ze zijn vooraf volgepropt met broodjes knak. Ik hoop te overleven op 1 slush puppy per jongenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ohhh dat is hier om de hoek, zwaai je even?![]()
Onze kinderen hebben er meeerdere feestjes gehad. Qua activiteit heel leuk, want wie houdt er nou niet van springen? Maar als je er ook nog wat lekkers bij wilt bestellen betaal je wel echt de hoofdprijs.
Een tientje meestal.quote:Op zondag 10 november 2024 10:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Binnenkort houden we ons eerste kinderfeestje. Nu is ons gevraagd naar zijn wensen. Wat is een beetje het standaardbudget? Zo'n 5 euro ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |