abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213896780
Bedankt voor alle reacties! We schuiven de wens inderdaad een heel aantal jaartjes vooruit en gaan tzt wat anders leuks met haar bedenken :)
pi_213896865
L van 7 heeft een zwemfeestje gehad maar hij heeft een klas overgeslagen dus de rest was 9 of bijna 9. Zwembad hier is simpel en overzichtelijk en ik heb later nog eens met een medewerker gepraat over welke leeftijd en toezicht enzo. Ze zei dat er genoeg toezicht is en als ze de diplomas hebben het prima kan. L wil zelf ook een discozwemfeestje geven als hij 8 wordt. De rest is dan minimaal 9. Ik vind het heel spannend :') maar ik denk dat wij er dan wel bij blijven.
Edit- zijn vriendjes zijn over het algemeen erg verantwoordelijk en ze zitten dan in groep 6.
pi_213996279
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat zouden jullie doen?
pi_213996407
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 13:29 schreef TolstoiFan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat zouden jullie doen?
D had de laatste jaren steeds maar 1 meisje tussen de jongens, zowel het groepje op de basisschool als zijn nieuwe op het VO. Die meisjes en de jongens in het groepje klikten gewoon, dus een extra meisje was niet nodig. of zelfs overbodig..

Ik zou het er niet op wagen..
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:44:01 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_213996428
Ik denk dat een meisje alleen zich prima kan redden ;)

Maar ik snap dat je je zorgen maakt, maar vaak regelt het zichzelf wel :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213997219
Ik zou mijn kind wel aan het betreffende meisje laten melden dat ze het enige meisje is zodat ze dat vooraf weet, maar zou het daarbij laten. Sommige meisjes klikken beter met jongens.

Bij buitenlandse ouders kan het ook zijn dat ze het fenomeen kinderfeestjes niet kennen. Em had ook een vriendin wiens ouders pas een jaar in Nederland woonden en dat dus ook niet kenden en heel gebrekkig Nederlands en Engels spraken, dus die heb ik bewust even uitgelegd wat een feestje is en wat er verwacht kan worden. In tekst, zodat ze dat door Google translate konden halen evt.
pi_213998337
Ik heb daar nooit over nagedacht, op Juul haar feestje komt 1 jongen, B is ook vaak de enige jongen op feestjes geweest.

Ik hoop wel dat de weersvoorspellingen bijdraaien en het volgende week vrijdag niet regent.
pi_213998432
Fenomeen kinderfeestjes kennen ze wel, het meisje heeft zelf ook een feestje gegeven. Ze zijn al een paar jaar in Nederland.
Alles gaat idd via Google Translate, maar de moeder geeft aan dat haar dochter erg graag wil komen, maar ze heeft al een andere afspraak. Later aanschuiven heeft weinig zin meer, want dan mist ze alles op het laatste uurtje na, ook moet ze dan naar de locatie gebracht worden.
pi_214358010
Heeft iemand leuke ideetjes voor een feestje van een tien-jarige? Mijn dochter wilt een feestje geven waar 6 meiden bij zullen zijn, alleen weet ze niet wat ze wilt doen en ik dus ook niet :P

Slaapfeestje valt absoluut af 😆
  zondag 21 juli 2024 @ 10:48:40 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214358315
Bowlen
Lasergamen
Creatieve workshop
Zwemmen
Jumpsquare
Filmfeestje met rode loper, dressed up en natuurlijk een film
pi_214358743
Ik zou zoeken naar een workshop in de buurt. Cupcakes, street-art, circus, techniek etc. Of iets actiefs als klimmen/boulderen of een escape room?
pi_214367872
Workshops klinken wel leuk! Ik ben sowieso voor feestjes buitenshuis. Ik ga eens kijken welk aanbod hier in de buurt aanwezig is. Bedankt!
pi_214368047
Wij hebben hier een keer graffiti gespoten met een kinderfeestje, dat was erg leuk.
Zwemmen valt hier ook altijd in de smaak. En een escaperoom (voor kinderen) beviel hier ook goed.
  maandag 22 juli 2024 @ 11:28:05 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_214371976
Wij zijn met 10 jaar gaan karten. Is ook tot het leukste feestje ooit verkozen :P
Bij American Roadhouse, maar volgens mij bestaat dat niet meer.
  FOK!fotograaf zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:01:33 #115
148247 taxibabe
pi_215185253
Nou.. woensdag wordt Thomas 5 en heeft hij zijn eerste kinderfeestje!
Hij mag 4 kindjes uitnodigen, hij heeft 3 jongens en 1 meisje gekozen. Hij heeft er heel veel zin in O+ en wil sowieso cupcakes versieren en opeten _O-

Idee is nu starten om 14.00 uur. En dan als iedereen er is eerst samen wat drinken en de cupcakes versieren/opeten. Dan spelletjes/kleuren/buitenspelen/whatever? Bij slecht weer kunnen we nog 'disco' maken, we hebben een discogloeilamp en ledlampjes op muziek. Ik heb de moeders gevraagd om favoriete liedjes. Of film kijken met popcorn.

Dan rond 16.15 patatjes, minifrikandellen, kipnuggets en bitterballen op tafel gooien en vreten maar. Om 17.00 uur worden ze weer opgehaald.

Qua spelletjes hebben we wel van alles:
PimPamPet
Blikgooien
Duplo
Autootjes
We kunnen ook nog stoelendans doen

Krijgen we hier de tijd wel mee vol denken jullie? Dit wordt het eerste kinderfeestje, ben een beetje bang dat ze zich gaan vervelen, haha :@
pi_215185508
Met die leeftijd hoef je nog niet zoveel te plannen maar vermaken ze zich al heel goed met elkaar. Ik zou wel proberen om ze even mee te nemen naar een speeltuin oid om zelf niet gek te worden want je hebt straks 5 hyperactieve kinderen (want het is feest, dus dan zijn ze extra druk).

Wat hier altijd een hit is, is om de kinderen de kadootjes te laten verstoppen. Dan krijg je ook geen gedoe met ‘mijn kado eerst’, en het vult weer tien minuten.
pi_215185524
Dat klinkt vol genoeg Taxi, hier eindigden zowel Juul haar 5 jarige kinderfeestje als B zijn 5 jarige kinderfeestje in vrij spelen en dat had wel langer mogen duren. In de speeltuin tegenover ons huis.

Morgen ga ik met B en zijn beste vriendje naar Deck 53 in Hilversum (trampolinepark met Freerun dingen). Korting via B zijn freerunnen. Wellicht ook een leuke voor een kinderfeestje, dat kan ik morgenavond vertellen.
  FOK!fotograaf zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:51:39 #118
148247 taxibabe
pi_215185533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Met die leeftijd hoef je nog niet zoveel te plannen maar vermaken ze zich al heel goed met elkaar. Ik zou wel proberen om ze even mee te nemen naar een speeltuin oid om zelf niet gek te worden want je hebt straks 5 hyperactieve kinderen (want het is feest, dus dan zijn ze extra druk).

Wat hier altijd een hit is, is om de kinderen de kadootjes te laten verstoppen. Dan krijg je ook geen gedoe met ‘mijn kado eerst’, en het vult weer tien minuten.
Tnx voor de verstoptip, da's een goeie!
Speeltuin had ik ook aan gedacht, maar er zijn niet echt leuke speeltuinen hier in de buurt en de weersvoorspellingen zijn ook niet echt geweldig.

We hebben zelf gelukkig een redelijk grote tuin met een schommel waar van alles aan kan en een trampoline. Verder hebben we een skelter, step, 2 kinderfietsen, stoepkrijt en meerdere voetballen enzo. Op zich genoeg buitenspeelgoed dacht ik.
pi_215185541
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 16:49 schreef exode het volgende:
Dat klinkt vol genoeg Taxi, hier eindigden zowel Juul haar 5 jarige kinderfeestje als B zijn 5 jarige kinderfeestje in vrij spelen en dat had wel langer mogen duren. In de speeltuin tegenover ons huis.

Morgen ga ik met B en zijn beste vriendje naar Deck 53 in Hilversum (trampolinepark met Freerun dingen). Korting via B zijn freerunnen. Wellicht ook een leuke voor een kinderfeestje, dat kan ik morgenavond vertellen.
Ohhh dat is hier om de hoek, zwaai je even? O+ :W

Onze kinderen hebben er meeerdere feestjes gehad. Qua activiteit heel leuk, want wie houdt er nou niet van springen? Maar als je er ook nog wat lekkers bij wilt bestellen betaal je wel echt de hoofdprijs.
pi_215185785
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 16:53 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ohhh dat is hier om de hoek, zwaai je even? O+ :W

Onze kinderen hebben er meeerdere feestjes gehad. Qua activiteit heel leuk, want wie houdt er nou niet van springen? Maar als je er ook nog wat lekkers bij wilt bestellen betaal je wel echt de hoofdprijs.
We gaan van 13:30 tot 15:30 en ze zijn vooraf volgepropt met broodjes knak. Ik hoop te overleven op 1 slush puppy per jongen ;)
Maar goed om te weten, ik ga denk ik zelf buiten een rondje lopen. Weinig zitplek begreep ik en ik weet of ik het 2 uur in die drukte trek.
  FOK!fotograaf donderdag 10 oktober 2024 @ 08:32:43 #121
148247 taxibabe
pi_215223755
Het was een geslaagd feestje! Vooral de tip van cadeautjes verstoppen, ze hadden de grootste lol!
Tijdens het spelen had ik stiekem een liedje klaargezet om ineens aan te zetten, toen ik het aanzette gingen ze helemaal los, ze gingen zelf polonaise dansen, haha _O_
Ze hebben allemaal nog een knuffelsessie gehad met de babykonijntjes O+ O+

1 kindje vond het nog even spannend dus is de moeder nog even gebleven, maar ook dat ging supergoed, hij kwam later helemaal los, gieren en brullen.

's Avonds kreeg ik nog berichtjes dat ze het allemaal geweldig hebben gehad en enthousiast hebben verteld over het feestje! ^O^ ^O^

Ik was ook wel kapot, maar zijn eerste kinderfeestje was geslaagd! *O*
pi_215537904
Binnenkort houden we ons eerste kinderfeestje. Nu is ons gevraagd naar zijn wensen. Wat is een beetje het standaardbudget? Zo'n 5 euro ofzo?
pi_215538046
Hier meestal een budget van ¤7,50 met uitloop tot ¤10 als het echt iets heel leuks is (maar ik ga niet aanvullen met iets kleins als het hoofdcadeau al 7,50 is, wat ik wel doe als ze liever allemaal kleine dingetjes kopen, dan mogen ze wel aanvullen tot ¤7,50).

Al moet ik zeggen dat het in groep 7 en 8 wanneer er vaak geld gevraagd wordt er wel ¤10 geven door ons.

(Voor 5 euro heb je zelfs bij de action niet heel veel meer hoor, of het is wel echt prut, of iedereen heeft hetzelfde, want het hetzelfde budget)
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 11:12:27 #124
236264 crew  capricia
pi_215538102
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Binnenkort houden we ons eerste kinderfeestje. Nu is ons gevraagd naar zijn wensen. Wat is een beetje het standaardbudget? Zo'n 5 euro ofzo?
Een tientje meestal.
Daar zit je zo op.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215538103
Tientje zo. Toevallig 2 dagen geleden bij Intertoys geurstiften gekocht en een papierblokals cadeautje, was 7,50 kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')