abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2023 @ 15:06:51 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208154079

Hier kunnen we samen de afgelopen jaren herdenken.

Vandaag precies 3 jaar nadat de eerste persoon besmet raakte met een nieuw griepvirus coronavirus.

Dit topic is voor iedereen. Ook voor mensen die te maken hebben (gehad) met vaccinatieschade o.i.d.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_208154296
Prima tijd gehad. Geen schade van vaccinaties.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208155111
quote:
99s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:24 schreef bijdehand het volgende:
Prima tijd gehad. Geen schade van vaccinaties.
Idem hier en ook geen schade, maar ook geen vaccinaties gehad. Wel ruim afstand gehouden van iedereen die daar behoefte aan had!

En ben blij dat de 3 kussen steeds minder gehanteerd worden en ik steeds vaker lekker met vrienden en vriendinnen knuffel! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 26 februari 2023 @ 19:52:51 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_208158209
mijn broer kreeg corona na vaccinatie, verder ken ik niemand die corona heeft gehad
ik heb zelf geen vaccinaties, ik vind als je niet ziek bent is 'n vaccinatie niet nodig.
ik vind 't zwaar overdreven om iedereen te vaccineren
je kan bijv. de risicogroep adviseren om zich te vaccineren: zwakken, zieken, ouderen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_208158794
Is dat vandaag? Dan heb ik drie jaar SARS-CoV-2 weten te ontlopen 🥳🥳

Uiteraard alle vaccinaties gehad, want ik ben geen debiel.
  zondag 26 februari 2023 @ 20:42:29 #6
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208158927
Ik heb 2 vaccinaties van toen ik nog dacht dat corona ernstig was

Achteraf gezien had ik geen vaccinatie nodig en heb ik mijzelf onnodig blootgesteld aan risico's.

Ik heb nog 0 keer corona gehad maar ik ben begin 2022 gestopt met (zelf)testen dus geen idee of ik daarna nog corona heb opgelopen. Ik denk zelf van niet, maar dat is slechts een vermoeden. Ik heb wel schaamte nu ik terugdenk aan 2020 en 2021 wanneer ik nog mensen uitmaakte voor wappies omdat die zich niet hadden gevaccineerd. Achteraf gezien schaam ik me daar kapot voor en trek ik ook het boetekleed voor aan.

De meeste maatregelen waren kut en nergens op gebaseerd.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_208160537
Wat is corona?
Cindy De Vuyst
pi_208160805
Weten jullie nog dat je op tv constant filmpjes zat te kijken van zorgpersoneel wat dansjes aan het doen was om de moed er in te houden?
Dat was vlak na die fase dat als je je muziek hard zette en een fles wijn opentrok de politie voor de deur kon staan en dat er dan mensen dat niet meer dan logisch vonden, dat was ook echt episch. Dat was wel een saai stapje terug, voor onze maatschappij.
-nee-
pi_208164725
Avondklok O+ :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 27 februari 2023 @ 12:36:25 #10
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208164803
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Is dat vandaag? Dan heb ik drie jaar SARS-CoV-2 weten te ontlopen 🥳🥳
Tenzij je jezelf drie jaar lang iedere paar dagen hebt getest kun je dat niet weten :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_208165400
Hier verder:
LIF / Hoe ga je op covid-19 terugkijken?

Want COR gaat sluiten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208167139
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:36 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Tenzij je jezelf drie jaar lang iedegre paar dagen hebt getest kun je dat niet weten :P
Klopt. Maar niet ziek geweest en wel vaak getest (want contact met risicogroep).
pi_208167807
Gelukkig kan ik vlakbij huis corona nog altijd herdenken bij het coronamonument.

quote:
Coronamonument om te gedenken aan de IJssel
Capelle aan den IJssel krijgt een coronamonument. De gemeente heeft het plan opgevat om medio mei een herdenkingsbank te plaatsen op de oever van de Hollandsche IJssel. Het Outbreak Management Team mag corona dan niet langer als een wereldwijde pandemie beschouwen, nabestaanden van covidslachtoffers zijn deze zwarte periode nog lang niet vergeten. Ter nagedachtenis aan de slachtoffers komt er daarom een monument. ,,Nu de coronaperiode achter ons ligt, is het tijd voor een herdenkingsplek”, verklaart een woordvoerder van de gemeente Capelle.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-de-ijssel~a2c409ea/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208167854
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelukkig kan ik vlakbij huis corona nog altijd herdenken bij het coronamonument.
[..]

Ik zit even te googlen. Maar ik vind al die corona-monumenten tot nu toe echt afgrijselijk lelijk, leeg en nietszeggend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al enig idee wat er bij jou komt? De een bankje met zo'n plaatje erop ofzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door capricia op 27-02-2023 17:25:10 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:50:36 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208188103
Ben wel blij hoor dat wij intussen alweer een jaar van deze ongein af zijn.

Als je dan ziet dat ze in b.v. Japan nog steeds overal - ook buiten - met mondkapjes lopen :') mogen wij wel tevreden zijn dat het leven hier weer z'n normale gang gaat.
pi_208190814
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zit even te googlen. Maar ik vind al die corona-monumenten tot nu toe echt afgrijselijk lelijk, leeg en nietszeggend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al enig idee wat er bij jou komt? De een bankje met zo'n plaatje erop ofzo?
"Stil" Corona

Wat een verschrikkelijke manier om iets te duiden. Bijna net zo erg als die onderste, een paaltje met nietszeggende termen met 2 uitroeptekens nog wel. Degene die dat bedacht heeft zou zich diep moeten schamen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')