Idem hier en ook geen schade, maar ook geen vaccinaties gehad. Wel ruim afstand gehouden van iedereen die daar behoefte aan had!quote:Op zondag 26 februari 2023 15:24 schreef bijdehand het volgende:
Prima tijd gehad. Geen schade van vaccinaties.
Tenzij je jezelf drie jaar lang iedere paar dagen hebt getest kun je dat niet wetenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Is dat vandaag? Dan heb ik drie jaar SARS-CoV-2 weten te ontlopen 🥳🥳
Klopt. Maar niet ziek geweest en wel vaak getest (want contact met risicogroep).quote:Op maandag 27 februari 2023 12:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tenzij je jezelf drie jaar lang iedegre paar dagen hebt getest kun je dat niet weten
quote:Coronamonument om te gedenken aan de IJssel
Capelle aan den IJssel krijgt een coronamonument. De gemeente heeft het plan opgevat om medio mei een herdenkingsbank te plaatsen op de oever van de Hollandsche IJssel. Het Outbreak Management Team mag corona dan niet langer als een wereldwijde pandemie beschouwen, nabestaanden van covidslachtoffers zijn deze zwarte periode nog lang niet vergeten. Ter nagedachtenis aan de slachtoffers komt er daarom een monument. ,,Nu de coronaperiode achter ons ligt, is het tijd voor een herdenkingsplek”, verklaart een woordvoerder van de gemeente Capelle.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-de-ijssel~a2c409ea/
Ik zit even te googlen. Maar ik vind al die corona-monumenten tot nu toe echt afgrijselijk lelijk, leeg en nietszeggend.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelukkig kan ik vlakbij huis corona nog altijd herdenken bij het coronamonument.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al enig idee wat er bij jou komt? De een bankje met zo'n plaatje erop ofzo?
[ Bericht 11% gewijzigd door capricia op 27-02-2023 17:25:10 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit even te googlen. Maar ik vind al die corona-monumenten tot nu toe echt afgrijselijk lelijk, leeg en nietszeggend."Stil" CoronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al enig idee wat er bij jou komt? De een bankje met zo'n plaatje erop ofzo?
Wat een verschrikkelijke manier om iets te duiden. Bijna net zo erg als die onderste, een paaltje met nietszeggende termen met 2 uitroeptekens nog wel. Degene die dat bedacht heeft zou zich diep moeten schamen.-nee-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |