abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208153234
Nu Corona voorbij is snap ik niet dat er nog steeds landen zijn die willen dat je gevaccineerd bent. Als je naar de USA wil moet je een bewijs van de eerste twee vaccinaties laten zien anders kom je er niet in, dat is echt belachelijk.
De eerste twee beschermen allang niet meer dus waarvoor is het dan eigenlijk.
Komt meer over op mensen pesten die in hun ogen niet meegewerkt hebben aan het indammen van de pandemie.
pi_208153261
Om mensen te pesten die in hun ogen niet hebben meegewerkt aan het indammen van de pandemie.
Sicker than your average.
pi_208153303
Er zijn wel meer stomme redenen waardoor je de vs niet inkomt, what's new?
pi_208153983
moet je ook nog testen als je naar de USA wilt? :')
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 18:43:21 #5
45833 crew  Fogel
pi_208157105
Je moet helemaal geen bewijs laten zien, je moet wel een verklaring invullen. Als je op die verklaring liegt dan kan dat natuurlijk gevolgen hebben indien je controle krijgt.

Landen waarvan je het niet met de regels eens bent kan je twee dingen mee doen: 1) niet gaan 2) je gewoon aan de betreffende regels houden ongeacht hoe dom je die vind.

Mensen die gevaccineerd zijn hoeven zich (met de huidige regels) niet te testen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 26 februari 2023 @ 19:15:33 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208157603
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 18:43 schreef Fogel het volgende:
Je moet helemaal geen bewijs laten zien, je moet wel een verklaring invullen. Als je op die verklaring liegt dan kan dat natuurlijk gevolgen hebben indien je controle krijgt.

Landen waarvan je het niet met de regels eens bent kan je twee dingen mee doen: 1) niet gaan 2) je gewoon aan de betreffende regels houden ongeacht hoe dom je die vind.

Mensen die gevaccineerd zijn hoeven zich (met de huidige regels) niet te testen.
Mij werd bij het inchecken wel om bewijs gevraagd.
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 19:37:04 #7
45833 crew  Fogel
pi_208158031
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Mij werd bij het inchecken wel om bewijs gevraagd.
Bij mij de vorige 4x niet…
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_208158201
Te bizar, echter zal dit over een tijdje weer veranderen lijkt mij zo. (Hoop ik ten zeerste).

Maar tja, daar heb je niets aan... dus verplicht vaccineren is voor jou de enige optie.
Just say hi!
  zondag 26 februari 2023 @ 22:36:16 #9
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_208160109
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:06 schreef hanskraaijjr het volgende:
Nu Corona voorbij is snap ik niet dat er nog steeds landen zijn die willen dat je gevaccineerd bent. Als je naar de USA wil moet je een bewijs van de eerste twee vaccinaties laten zien anders kom je er niet in, dat is echt belachelijk.
De eerste twee beschermen allang niet meer dus waarvoor is het dan eigenlijk.
Komt meer over op mensen pesten die in hun ogen niet meegewerkt hebben aan het indammen van de pandemie.
Ik denk dat het hem nu meer gaat of mensen voorzichtig zijn, ja of nee. Door een bewijs van een booster kun je laten zien dat je de ziekte serieus neemt / bescherming hebt of neemt. Op een andere manier is daar geen bewijs van.
pi_208171543
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:52 schreef Chandler het volgende:
Te bizar, echter zal dit over een tijdje weer veranderen lijkt mij zo. (Hoop ik ten zeerste).

Maar tja, daar heb je niets aan... dus verplicht vaccineren is voor jou de enige optie.
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:06 schreef hanskraaijjr het volgende:

Komt meer over op mensen pesten die in hun ogen niet meegewerkt hebben aan het indammen van de pandemie.
En terecht ^O^
pi_208173754
Denk je het Amerikaanse beleid te kunnen beïnvloeden door hier te klagen?
pi_208207460
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:

[..]
Bij mij de vorige 4x niet…
Bij mij ook, Maar alleen in Nederland op Schiphol. In de us boeit het ze geen reet..
pi_208208597
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Mij werd bij het inchecken wel om bewijs gevraagd.
Bij mij ook, was afgelopen dinsdag en bij KLM.
Sicker than your average.
pi_208216492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:37 schreef Drass het volgende:

[..]
Bij mij ook, Maar alleen in Nederland op Schiphol. In de us boeit het ze geen reet..
Het boeit ze wel, maar leggen de verantwoordelijkheid bij de vliegmaatschappijen neer.

Die wel oppassen, omdat er waarachtig dikke sancties op zullen staan. (Net als wanneer ze iemand meenemen zonder geldig visum of esta)
  vrijdag 3 maart 2023 @ 12:50:07 #15
338319 ZarB
Piña colada
pi_208217534
Heeft de VS één regel die wel fatsoenlijk uit te leggen valt? _O- "computer says no".
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208219352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:50 schreef ZarB het volgende:
Heeft de VS één regel die wel fatsoenlijk uit te leggen valt? _O- "computer says no".
Ja, rechtsaf bij rood stoplicht is vrijwel overal toegestaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208219357
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 18:43 schreef Fogel het volgende:
Je moet helemaal geen bewijs laten zien, je moet wel een verklaring invullen. Als je op die verklaring liegt dan kan dat natuurlijk gevolgen hebben indien je controle krijgt.

Welke verklaring heb je hier over? ESTA?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 11:50:17 #18
45833 crew  Fogel
pi_208248682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Welke verklaring heb je hier over? ESTA?
Op
https://www.sas.no/travel(...)=NL&transitAirports=

Vind je:
Passengers must complete an attestation form before departure. The form can be found at https://www.cdc.gov/quarantine/order-safe-travel.html .

Alwaar de link naar de Engelse versie deze is https://www.cdc.gov/quara(...)s-Attest-Eng-508.pdf
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_208300091
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Fogel het volgende:

[..]
Op
https://www.sas.no/travel(...)=NL&transitAirports=

Vind je:
Passengers must complete an attestation form before departure. The form can be found at https://www.cdc.gov/quarantine/order-safe-travel.html .

Alwaar de link naar de Engelse versie deze is https://www.cdc.gov/quara(...)s-Attest-Eng-508.pdf
Oke, maar krijg je die ook fysiek op Schiphol of in het vliegtuig?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 18:31:29 #20
45833 crew  Fogel
pi_208303433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Oke, maar krijg je die ook fysiek op Schiphol of in het vliegtuig?
In Oslo moest ik zelf een uitgevulde print bij me hebben, in Kopenhagen werden ze uitgedeeld om in te vullen. Bij het boarden werden de schemas verzameld (en ze kijken niet eens naar war je schrijft, gewoon hop op een stapel).
Ben niet via Schiphol naar de VS gevlogen, dus kan daar anders zijn. Die info hoor je gewoon van de maatschappij te krijgen.
Vanaf Schiphol is de kans groot dat je met Skyteam vertrekt en dan kan je hier checken; https://www.skyteam.com/e(...)ions/visa-and-health
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_208304593
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:31 schreef Fogel het volgende:

[..]
In Oslo moest ik zelf een uitgevulde print bij me hebben, in Kopenhagen werden ze uitgedeeld om in te vullen. Bij het boarden werden de schemas verzameld (en ze kijken niet eens naar war je schrijft, gewoon hop op een stapel).
Ben niet via Schiphol naar de VS gevlogen, dus kan daar anders zijn. Die info hoor je gewoon van de maatschappij te krijgen.
Vanaf Schiphol is de kans groot dat je met Skyteam vertrekt en dan kan je hier checken; https://www.skyteam.com/e(...)ions/visa-and-health
Ik print ‘m wel gewoon even ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208304892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Oke, maar krijg je die ook fysiek op Schiphol of in het vliegtuig?
Kun je om vragen bij het boarden
Sicker than your average.
pi_208311001
Ik vlieg helemaal niet via Schiphol, maar via Brussel :@
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208503026
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Fogel het volgende:

[..]
Op
https://www.sas.no/travel(...)=NL&transitAirports=

Vind je:
Passengers must complete an attestation form before departure. The form can be found at https://www.cdc.gov/quarantine/order-safe-travel.html .

Alwaar de link naar de Engelse versie deze is https://www.cdc.gov/quara(...)s-Attest-Eng-508.pdf
Heb dit nog even nagevraagd bij Brussel Airport en daar is een digitaal bewijs voldoende.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 23 maart 2023 @ 10:03:14 #25
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_208503469
Corona voorbij? Ja als pandemie. En weet je hoe dat komt? Zou het door vaccinatie komen?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_208504249
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:31 schreef Fogel het volgende:
In Oslo moest ik zelf een uitgevulde print bij me hebben, in Kopenhagen werden ze uitgedeeld om in te vullen. Bij het boarden werden de schemas verzameld (en ze kijken niet eens naar war je schrijft, gewoon hop op een stapel).
Dit werkte ook zo vanaf Schiphol. Je kon je print inleveren, of je kon daar te plekke een exemplaar invullen. Alles ging op de stapel. Gebeurde allemaal voordat je het vliegtuig instapt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')