Babette vind ik zo'n lieve vrouwquote:Op zondag 26 februari 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn eigen waar hij of zij zich aan ergeren ik erger mij ook niet aan Wanda
Eigenlijk maar aan een en dat is Babette
Leila was gefrustreerd en voelde enorme schaamte waarna te onderdrukken door weg te lachen. Natuurlijk was dat geen vooropgezet plan vanuit wie dan ook. Een debiele blunder van de bovenste plank. Waar jij mee eindigt en verkeerd geïnterpreteerd is simpelweg de omschrijving van specifieke eliminatiespel. 'Ik ga naar m'n tante in Marokko en neem mee'.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Die direct het verkeerde antwoord gaf
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
En dan kun je als uitdrukking gebruiken
Mijn tante in marokko ja
Hét is vooral een aanname dacht ikquote:Op zondag 26 februari 2023 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. ben aan het teruglezen en lees dat de Febo heeft bedacht om een sirene te loeien als er mensen staan te schreeuwen? Handig dat ze het zo luid aankondigen, weet iedereen dat ze moeten komen luisteren...
Is haar waterfles, liep ze gister ook al de hele dag mee rond. Het ziet er inderdaad wat bedenkelijk uitquote:Op zondag 26 februari 2023 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Wat zit Sas nu met die fles in haar hand.
Oh hij is leeg g
Sasje heeft het al 6 maanden "gehad" het is een zijkwijf met rare issues en zelfingenomen, als het háár kant niet opgaat wordt het een stampvoetend jankend stuk vreten... niets leuks aan.. succes ermee Bernquote:Op zondag 26 februari 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Sas heeft het gehad
Aangezwengeld door het manager kunnen zijn
Daar s een draaipunt gekomen.
Ach zo, een hele andere inhoud.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is haar waterfles, liep ze gister ook al de hele dag mee rond. Het ziet er inderdaad wat bedenkelijk uit
Beiden boeien me totaal niet en zijn slechts opvulling die er al te lang mogen inzittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |