Vind en vond ik ook, ik had het idee dat ze eruit wilde en express de boel verklote ....quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
De exit van Leilaquote:
Ah.. ik heb een heel kort lange termijn geheugen...quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Die direct het verkeerde antwoord gaf
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
En dan kun je als uitdrukking gebruiken
Mijn tante in marokko ja
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."quote:Op [quote]
[b]Op zondag 26 februari 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. ik heb een heel kort lange termijn geheugen...
Of men heeft het over wat nu op de streams is dan kan je ook niet verdwalenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja ja.
Ik duik maar even in de lurk.
Anders moeten jullie nog komen met potlood en papier om het uit te tekenen
Denk eerder dat Wendy bedoelde dat Babs het ; tante in Marokko spel ' ook had kunnen winnen, ze gebruikte het verkeerd want ze bedoelde het spel : " Ik ga op vakantie en neem mee..."quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
De exit van Leila
Die direct het verkeerde antwoord gaf
Niet woedend was
Dat ze moest vertrekken
Dat was ongeloofwaardig
En dan kun je als uitdrukking gebruiken
Mijn tante in marokko ja
Niet met Catootje naar de botermarkt?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."
Nee hoor, maar die zijn nooit echt veel samen. Ze hebben vanmiddag nog samen op bed zittend gelunchtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:16 schreef cinsan het volgende:
is het over tussen bern en sasha je ziet ze amper samen
Dit ja,maar dat zijn 2 verschillende termen verkeerd door elkaar gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht het spelletje "ik ga op vakantie naar mijn tante in Marokko en ik neem mee...."
Idem Afgekeurde Ester...quote:Op zondag 26 februari 2023 15:35 schreef Yasmin__x het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die Sasha in de loods doet? Die zit toch in de ziektewet omdat ze niet kan werken. Waarom kan ze dan wel meedoen aan een tv-programma en deelnemen aan de verdienopdrachten?
Ik hoop op IvoRR dattie ooit door de Poort komt met zijn Hummer als Wandaatje nog iets verder gaat met JanLulletje Jasperquote:Op zondag 26 februari 2023 15:39 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat zou ik toch intens gelukkig zijn als die Gert-Jan er samen met Wanda uitvliegt. Een dubbele eliminatieopdracht en gelijk twee vliegen in één klap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |