Ik zou gewoon zelf even kijken wat er bij jou het mooiste uitzietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:04 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ah, ik wil dat patroon ook maken, ook met sultan. Dan probeer ik ook haaknaald 2,5.
Wat leuk!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef trui het volgende:
Hier even met een snel tussendoor projectje bezig. Weer slingers, als cadeautje. Wel een ander patroon dan de vorige keer (want ik hou nou eenmaal niet zo van vaak hetzelfde maken).![]()
Op ravelry heet het patroon 'Boho Pennant Garland'
[ afbeelding ]
Ziet er heel vrolijk uitquote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef trui het volgende:
Hier even met een snel tussendoor projectje bezig. Weer slingers, als cadeautje. Wel een ander patroon dan de vorige keer (want ik hou nou eenmaal niet zo van vaak hetzelfde maken).![]()
Op ravelry heet het patroon 'Boho Pennant Garland'
[ afbeelding ]
Dat is een mooie ik heb hem ook gehaakt een tijdje terugquote:Op zondag 4 juni 2023 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook begonnen met mijn omslagdoek. Sultan deluxe, Haaknaald 2,5. Patroon virus sjaal van Hobbii.
Heb net het eerste beetje groen te pakken
Heel leuk patroon om te haken. Steeds een herhaling 4 toeren eigenlijk, dus je hoeft niet meer steeds te kijken en kunt lekker doorhaken.
[ afbeelding ]
Edit: op deze foto zie je het groen wat beter
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:50 schreef trui het volgende:
Elke avond wat rondjes toevoegen. Eind is in zicht.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heel lekker weghakenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een mooie ik heb hem ook gehaakt een tijdje terug
Echt heel leukquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:03 schreef trui het volgende:
Alleen nog kwastjes toevoegen. (en aan elkaar haken uiteraard).
[ afbeelding ]
Oh ik ben ook wel beniewd hoe dat bamboespul haakt!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:44 schreef Patapon het volgende:
Nieuw garen!
De alpaca en Bamboe om te proberen hoe dat haakt. Donkerblauwe cake wordt een t-shirt
[ afbeelding ]
Supersnel geleverd
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:55 schreef trui het volgende:
@:Serinde, juffrouw Katoentje gaat na de zomer helaas stoppen.
September. Maar ze begint nu al met uitverkoop. Het heeft te maken met een grote verbouwing van het winkelcentrum(pje). Anders was ze nog wel langer door gegaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:53 schreef Serinde het volgende:
[..]per wanneer? Ik ben helemaal niet aan de haak de laatste tijd en heb voor het najaar nog een project (deken) liggen maar dan ga ik zéker nog even langs
Dankjewel!quote:
Leuk!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:06 schreef trui het volgende:
voorlopig ben ik weer even uitgeslingerd.
[ afbeelding ]
Ziet er wel heel gezellig uit die slingers.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:06 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Heel leukquote:Op zondag 25 juni 2023 20:06 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |