Jij bent geen 20 jarig universiteitshertje dus in de incelwereld tel je niet mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nooit berichtjesMaar ik voldoe ook niet aan het ideaalbeeld.
*stuurt DM naar CherryLipsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nooit berichtjesMaar ik voldoe ook niet aan het ideaalbeeld.
Het gaat ook niet om dating sites, maar om afspraakjes, vriendschappen en relaties die kunnen ontstaan uit het online praten met mensen, belangstelling hebben voor elkaar, met elkaar kunnen lachen, lief en leed met elkaar delen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Maar op straat heb je meer keuze, achter de pc niet. Vooral als average joe maak je achter de pc nauwelijks kans, vrouwen worden overladen met berichtjes. Voor een man werkt dat gewoon niet, of je moet Brad Pitt zijn.
Ik zat overigens niet op een dating site oid. Ik was namelijk ook helemaal niet op zoek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef ph-buf het volgende:
Maar op straat heb je meer keuze, achter de pc niet. Vooral als average joe maak je achter de pc nauwelijks kans, vrouwen worden overladen met berichtjes. Voor een man werkt dat gewoon niet, of je moet Brad Pitt zijn.
Ik stuur weleens out of the blue berichtjes over de socials (FB, Insta etc) naar vrouwen maar krijg nooit antwoord terug of meteen een block. Best wel raar omdat ik soms juist verhalen hoor van mensen die er success mee hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat overigens niet op een dating site oid. Ik was namelijk ook helemaal niet op zoek.
Waarschijnlijk ligt het aan jou.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik stuur weleens out of the blue berichtjes over de socials (FB, Insta etc) naar vrouwen maar krijg nooit antwoord terug of meteen een block. Best wel raar omdat ik soms juist verhalen hoor van mensen die er success mee hebben.
Dat is omdat je dan FB en Insta gebruikt als een soort gratis dating app: ‘oh, meisje ziet er leuk uit, ik stuur een berichtje’.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik stuur weleens out of the blue berichtjes over de socials (FB, Insta etc) naar vrouwen maar krijg nooit antwoord terug of meteen een block. Best wel raar omdat ik soms juist verhalen hoor van mensen die er success mee hebben.
Mensen die zeggen dat ze succes hebben met random vrouwen benaderen via sociale media liegen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Heb je voor het publiek hier enkele voorbeeld berichtjes die je gestuurd hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weinig sympathie voor je voel, gun ik je wel een beter gevoel over jezelf.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef ph-buf het volgende:
Jullie moeten het mij ook wel een beetje gunnen hé?! Het lijkt nu alsof ik nu maar die missie af moet breken en braaf lid worden van een vereniging en dan maar hopen dat een chick binnen die vereniging mij leuk vind. Dat is allesbehalve realistisch temeer het ongemakkelijk zou zijn als ik een eerste stap zou zetten n afgewezen zou worden.
Komt bij het risico op "grensoverschrijdend gedrag" en ik de vereniging wordt uitgezet. Dat wil ik niet.
Dat gebeurt alleen omdat jouw primaire doel een meisje neuken is. Het gaat je niet om connecties maken, het gaat je niet om iets leuk vinden, het gaat je niet om een hobby hebben. Het gaat je puur om je vleesstaaf in een natte grot te stoppen (even grof gezegd).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef ph-buf het volgende:
Jullie moeten het mij ook wel een beetje gunnen hé?! Het lijkt nu alsof ik nu maar die missie af moet breken en braaf lid worden van een vereniging en dan maar hopen dat een chick binnen die vereniging mij leuk vind. Dat is allesbehalve realistisch temeer het ongemakkelijk zou zijn als ik een eerste stap zou zetten n afgewezen zou worden.
Komt bij het risico op "grensoverschrijdend gedrag" en ik de vereniging wordt uitgezet. Dat wil ik niet.
Omdat je ze iets stuurt met de intentie om ze te versieren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Die vrouwen gaan je niet aantrekkelijker vinden door mijn gunfactor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef ph-buf het volgende:
En neuken telt niet als gedeelde interesse.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Omdat je ze iets stuurt met de intentie om ze te versieren.
De enige manier waarop zoiets kan werken is door een werkelijk gedeelde interesse, dat je daardoor met elkaar in gesprek komt en uiteindelijk als vanzelf over gaat in interesse.
Reageren op die lekkere kont foto zal dus niet werken. Zelfs als jij een super bericht stuurt is het al wel duidelijk wat de intentie is.
Je kan ook op meerdere fronten tegelijk werken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef ph-buf het volgende:
Even als vrouw zijnde he, ik weet niet hoe het voor andere vrouwen is, maar ik zit niet op FB om gehosseld te worden, maar om contact te houden met mensen die ik al ken, daar een beetje mee ouwehoeren, kijken wat ze uitgespookt hebben, hoe het met ze gaat. Dus als een wildvreemde me dan een berichtje stuurt van 'Pssst maisje' dan haak ik eigenlijk ook wel af, want daar kom ik niet voor. Het is een beetje alsof je door een winkelstraat loopt onderweg naar Kruidvat en dan steeds allemaal krantenabonnementen aangesmeerd krijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Misschien kom je wat tegen als je doorreist naar de iets kleinere steden (en dan de lokale dating apps actief houden). Het is trouwens ook nog geen zomerweer he. Je kan je beter afreageren met push-ups.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:06 schreef ph-buf het volgende:
[..]
quote:Finding a girlfriend can be a challenging and frustrating experience, but it's important to remember that relationships can't be forced. Here are some things you could tell a guy who is struggling to find a girlfriend:
Work on yourself: Take this opportunity to focus on yourself and work on becoming the best version of yourself. Focus on your personal growth, interests, and passions. This will not only make you a more interesting and attractive person, but it will also give you a sense of purpose and fulfillment in your life.
Expand your social circle: Try to meet new people and expand your social circle. Join clubs, volunteer groups, or take up a new hobby. You'll be more likely to meet someone who shares your interests and values.
Be confident: Confidence is attractive, so work on building your self-confidence. Focus on your strengths and what makes you unique. Don't be afraid to put yourself out there and initiate conversations with people you're interested in.
Be patient: Finding a girlfriend takes time, so be patient and don't give up. Enjoy the journey and focus on building meaningful connections with people, whether they turn into romantic relationships or not.
Consider seeking professional help: If you're struggling with social anxiety or other mental health issues that are hindering your ability to connect with people, consider seeking professional help from a therapist or counselor. They can help you develop strategies for coping with your difficulties and building social skills.
Nee de oplossing is therapie en sociale vaardigheidstraining. En dan weet ik nog niet eens hoe je er uit ziet, als dat de typische incel look is valt daar ook winst te behalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Oke, dus je oplossing is thuis zitten en achter mijn pc weer gaan klagen en janken zoals 8 jaar geleden?
Ik denk oprecht dat types als TS een mannelijk rolmodel missen en het daarom zoeken bij coaches, terwijl wat ze nodig hebben discipline en realiteitszin isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
Als TS zo graag op missies gaat, moet ie wellicht het leger in.
Daar maken ze a) een kerel van je, en b) je mag op missies
Win-win situatie
Ik heb dit 1x gedaan. Was steeds een match met iemand en hij zei nooit wat, dus heb hem aangesproken via Insta. Werd genegeerd. En hij toonde gewoon interesse op Bumble... kun je nagaan als ze helemaal niks zeggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze succes hebben met random vrouwen benaderen via sociale media liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |