Mr Ciao Ciao die langs komtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
@:TheVulture
Wat was de popcorn vanavond? Of spoiler je dan meer dan alleen iets over de aflevering van vanavond?
Voorstukje volgende week: oh wee als Loes en Wichian samenblijven.![]()
![]()
Maar dat was al in het voorstukje te zien.quote:
Nou ik vond al zijn teksten tenenkrommend tot de max. Het narcismequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat was al in het voorstukje te zien.
Ik verwachtte een in de fik gestoken jacuzzi.
Dat was wel vreselijk ja. Niet eens zo erg verwacht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vond al zijn teksten tenenkrommend tot de max. Het narcisme
Ik verheug me op de afmaakreacties op Twitter
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vond al zijn teksten tenenkrommend tot de max. Het narcisme
Ik verheug me op de afmaakreacties op Twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonustweet:crap in = crap out
Acteur bij de testdagen.quote:
Ja maar..quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Acteur bij de testdagen.
Net als Paula die zich volgens Patrick (2 weken terug) toch ook een tikje anders gepresenteerd had.
Nicole kwam daar gewoon op een normale waardige manier binnen en gedroeg zich ook zo. Martijn was van begin tot eind een verschrikkelijke egotripper. Dan durft Ciao Ciao nog te klagen dat ie onterecht zo is neergezet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef loveli het volgende:
Het afscheid van Nicole was een mooi gebaar richting Martijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Jaaaaa met kladblokquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Even serieus, he. Maar op het allereerste hoogtepunt van deze koppelserie staat toch de gedragsbioloog Patrick? Het kan bijna niet anders dan dat die ook een acteur is. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 01-03-2023 23:08:16 ]
Ja gelukkig liet ze zich totaal niet kennen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef loveli het volgende:
🖕quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:20 schreef loveli het volgende:
Ik vond zijn reactie hierop juist een dat ik dacht "hey je kan normaal reageren" hij had ook een steek terug kunnen doen maar deed dat niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:29 schreef Za het volgende:
[..]
Ja gelukkig liet ze zich totaal niet kennen.
Martijn oogde wel een beetje nerveus toen hij door de deur moest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:42 schreef verbijstering het volgende:
Toch ben ik ergens wel jaloers hoe zelfverzekerd en overtuigend Martijn zich verbaal uit. Als je dan niet te veel nadenkt bij wat hij daadwerkelijk zegt ga je het bijna nog geloven.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb de aflevering van volgende week trouwens ook al gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martijn is te glad en niet oprecht. Stephan voelde dat perfect aan, ik denk dat 95% van de kijkers hetzelfde dacht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:42 schreef verbijstering het volgende:
De toegevoegde waarde van Martijn en Nicole op het koppelsweekend ontging mij.
Toch ben ik ergens wel jaloers hoe zelfverzekerd en overtuigend Martijn zich verbaal uit. Als je dan niet te veel nadenkt bij wat hij daadwerkelijk zegt ga je het bijna nog geloven.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is puur meeuwengedrag: met een hoop lawaai komen aanvliegen, alles onderschijten en weer weg, terwijl je de rest met je rotzooi opzadelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |