“Ik moet het de groep vertellen dat Loes weg is, dit is lastig.”quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:56 schreef Joop_W het volgende:
Het programma doet wel dramatisch over ziek zijn.
Alsof ze heengegaan is inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik moet het de groep vertellen dat Loes weg is, dit is lastig.”
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap hem wel, Loes zet hem voor schutquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leg uit, want je bent een uitzondering, of Martijn zelf.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te lief is en te vaak over zich heen heeft laten lopen. Misschien is dat ook wel waarom hij zo vaak is gefriendzoned. Dat vrouwen hem wel lief vonden maar te weinig alfamannetje.
Het lijkt me namelijk wel echt een gouden gozer die oprecht voor je door het vuur gaat.
Ik kanaliseer mijn innerlijke expert: “Remco en Paula moeten leren hoe het is om toch iets van jezelf te geven als je het gevoel hebt dat dat lastig is.”quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het laatste dat we nodig hebben: een gedwongen dans van Paula en Remco
Ik begin Loes steeds minder leuk te vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Snap hem wel, Loes zet hem voor schut
Jaaaa hahahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik kanaliseer mijn innerlijke expert: “Remco en Paula moeten leren hoe het is om toch iets van jezelf te geven als je het gevoel hebt dat dat lastig is.”
Weer een kus van Patricia zonder dat ze iets voelt.quote:
Nou ja hij ziet wel een toekomst en is al getrouwd en alles.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Joop_W het volgende:
Ik schiet ook altijd even vol bij dit soort grote tegenslagen, zoals wanneer mijn veters los zitten of het broodbeleg op is.
En hij wil toekomstgericht samenwonenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja hij ziet wel een toekomst en is al getrouwd en alles.
SPOILER: Aflevering dinsdag 7 maart, PatrickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dat dan weer over Maarten zegt…quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Maarten kijkt tegen Martijn op.En niet te zuinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |