quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit. Hij kon er zijn vinger niet opleggen, maar ik snap waar zijn gevoel vandana komt. Zou hetzelfde hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb alleen Paula gezien met Carnaval (zondag). Heb Martijn niet kunnen ontdekken, gelukkigquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las al e.e.a. op Twitter.![]()
En nav. de vooraankondiging van RTL (geen spoiler dus): Ik hoop (denk) dat Martijn definitief afgaat als een gieter. Iedereen die hem nog het voordeel van de twijfel gaf, zal zich wel even achter de oren krabben. Mooi dat hij zichzelf ontmaskert. Wat een zak.
Overigens waren er foto's van Paula en Martijn (en anderen) tijdens carnaval en Martijn schijnt gezegd te hebben wel met haar gemetst te hebben willen worden (lopen drinken paardrijden).
Zij heeft al een nare ervaring met een narcist achter de rug, dus ik hoop dat hij haar met rust laat zeg.
Da's dan iig nog IETS!quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, en ik hoop dat voor alle andere vrouwen in Nederland duidelijk wordt dat je met zo'n kerel een enorme paardenlul in huis haalt
quote:
Maak daar ff een spoiler van..quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:32 schreef RipCity het volgende:
Dat gebabe en geschat wordt je toch helemaal gek van bij die Wichian.
.....
Maarten nam het over, was ook aan het "schat"ten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:32 schreef RipCity het volgende:
Dat gebabe en geschat wordt je toch helemaal gek van bij die Wichian.
Bij sommige stellen teveel, bij andere stellen net wat te weinig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:18 schreef roos94 het volgende:
Verder wil ik nog even zeggen dat er weer heel wat wordt afgezopen bij MAFS. De alcohol vloeit rijkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tssssk, neergezet? Gewoon dikke eigen schuld, alles wat uit zijn mond kwam, heeft ie toch zelf gezegd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef RipCity het volgende:
Tijdens het koppelsweekend in Married at First Sight maken Nicole en Martijn opnieuw hun opwachting en dat zorgt voor veel commotie bij de kijkers thuis. Eva van Riet sprak met Martijn, die allesbehalve blij is met hoe hij in de montage is neergezet.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-is-er-echt-gebeurd
Psst.. pas even je vorige post aan met een dikke spoilerquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef RipCity het volgende:
Tijdens het koppelsweekend in Married at First Sight maken Nicole en Martijn opnieuw hun opwachting en dat zorgt voor veel commotie bij de kijkers thuis. Eva van Riet sprak met Martijn, die allesbehalve blij is met hoe hij in de montage is neergezet.
Martijn is een walgelijke stokebrand die met zijn opmerkingen en gedrag de sfeer verziekt, er ontstaat ruzie en vervolgens roept hij dat het allemaal niet zo bedoeld wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:56 schreef RipCity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]Ja kwam nogal onzeker over. Misschien dat sommige jongens zijn vroegere vriendinnetjes afpakte op de middelbare ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je kennen zeg pfff.
Maar idd Martijn deed meteen alsof hij de hele party daar runde terwijl die alleen voor paar uur langskwam. Meteen doen alsof hij iedereen's bff was
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ik denk dat hij te lief is en te vaak over zich heen heeft laten lopen. Misschien is dat ook wel waarom hij zo vaak is gefriendzoned. Dat vrouwen hem wel lief vonden maar te weinig alfamannetje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja kwam nogal onzeker over. Misschien dat sommige jongens zijn vroegere vriendinnetjes afpakte op de middelbare ofzoLaat je kennen zeg pfff.
Maar idd Martijn deed meteen alsof hij de hele party daar runde terwijl die alleen voor paar uur langskwam. Meteen doen alsof hij iedereen's bff was
Er waren foto’s op Twitter en Insta. Ook kandidaten van vorig jaar erbij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen Paula gezien met Carnaval (zondag). Heb Martijn niet kunnen ontdekken, gelukkig
Over kandidaten van vorig jaar gesproken, ineens vond ik de meesten van vorig jaar niet leuk (meer?) of dit jaar zijn de mensen leuker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er waren foto’s op Twitter en Insta. Ook kandidaten van vorig jaar erbij.
Wel buitenland. Niet Nederland logeren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nou ik denk dat Loes ermee gaat kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |