Behalve als je zoals ik net ff hebt gemist over wie dit gaatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dit eens in een spoiler, valt nu teveel uit te halen.
Ik heb het gemist maar kan wel gokkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve als je zoals ik net ff hebt gemist over wie dit gaat
Even in een spoilertquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist maar kan wel gokken
Open de spoiler dan die ervoor stondquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Even in een spoilertik ben benieuwd
Ah duidelijk, ik heb hem doorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Open de spoiler dan die ervoor stond
Ik zet het meteen uit m’n hoofd, ik wil geen spoilers en kijk uit naar wat komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen wordt genietenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik mag toch hopen dat Martini en Nicole er niet het hele weekend/week (wat is het nou) bij zijn zeg.![]()
Ik zou dat ook doen in zo'n gedeeld huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 01:20 schreef Vuvuzelala het volgende:
Zou er een schoenensponsor zijn?
Ik kijk de allernieuwste op videoland (sinds wanneer is die na 12 de aflevering al online?) Maar Maarten en Richelle komen uit bed, en lopen vervolgens op schoenen richting de keuken om een ontbijtje te maken..
wie doet dat...
Maarten lag ook met schoenen op bed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 01:20 schreef Vuvuzelala het volgende:
Ik kijk de allernieuwste op videoland (sinds wanneer is die na 12 de aflevering al online?) Maar Maarten en Richelle komen uit bed, en lopen vervolgens op schoenen richting de keuken om een ontbijtje te maken..
wie doet dat...
Het viel mij op dat Patricia haar schoenen uitdeed toen ze bij Stephan op de bank ging zitten. Zou kunnen, van die sponsor. Maar schoenen in een vakantiehuis, hell to the yes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 01:20 schreef Vuvuzelala het volgende:
wie doet dat...
Echt typisch dat hij meent toch weer even te moeten reageren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn gaat verder maar leest en plaatst wel even het artikel op instagram
Verder wil ik nog even zeggen dat er weer heel wat wordt afgezopen bij MAFS. De alcohol vloeit rijkelijk.
Ik las al e.e.a. op Twitter.quote:Op woensdag 1 maart 2023 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgen wordt genieten
Ik zet de popcorn alvast klaar voor de reacties
Dat hoop ik ook voor haar, en ik hoop dat voor alle andere vrouwen in Nederland duidelijk wordt dat je met zo'n kerel een enorme paardenlul in huis haaltquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens waren er foto's van Paula en Martijn (en anderen) tijdens carnaval en Martijn schijnt gezegd te hebben wel met haar gemetst te hadden willen worden (lopen drinken paardrijden).
Zij heeft al een nare ervaring met een narcist achter de rug, dus ik hoop dat hij haar met rust laat zeg.
Was vorig jaar volgens mij ook zo. Gênant. Ik zou wat rustiger aan doen wetende dat er een miljoen mensen kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:18 schreef roos94 het volgende:
Verder wil ik nog even zeggen dat er weer heel wat wordt afgezopen bij MAFS. De alcohol vloeit rijkelijk.
Ze staat groot in de krant. Ik heb het artikel niet gelezen maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Echt typisch dat hij meent toch weer even te moeten reageren.
Het levert aandacht op, de narcist aan het werkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze staat groot in de krant. Ik heb het artikel niet gelezen maar ik snap hem wel.(Al zou ik zelf niet reageren.) En nee verder snap ik hem nooit.
Nicole is ook niet vies van wat aandacht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het levert aandacht op, de narcist aan het werk
Dat klopt, wat dat betreft waren ze wel weer een perfecte Mets!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nicole is ook niet vies van wat aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |