Huh wat gek! Dat had ik eerst ook, maar sinds Elon Musk niet meer. Misschien cookies verwijderen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx! Nog niet gemerkt, ik ga weer uitloggen
edit: na 5 tweets lezen weer een pop-up waardoor je niet verder kunt lezen![]()
Ben ik nu onaardig tegen je geweest?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Binnenkort kun jij een van die halve garen zijn!
Meer informatie via @:itvstudios
Iemand moet het toch beter kunnen dan die bende nu?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ben ik nu onaardig tegen je geweest?
Haha, maar ik absoluut niet. Laten we dat vooropstellen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand moet het toch beter kunnen dan die bende nu?
Zal wel dat door de sponsor komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Die villa lijkt van buiten wel ontworpen in de Sims. (En binnen klopt de jacuzzi, als die er weer is.)
De kamers lijken net Almere. Lamellen, houtlijsten en tijgerprint.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Voorstukje gezien en dat belooft wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Welke is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zal wel dat door de sponsor komen.
https://www.belvilla.nl/nl/100024117/quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Die villa lijkt van buiten wel ontworpen in de Sims. (En binnen klopt de jacuzzi, als die er weer is.)
De kamers lijken net Almere. Lamellen, houtlijsten en tijgerprint.
Oh, dat ken ik toch minder tacky dan dit. Maar misschien ben ik niet genoeg op de hoogte.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Astro_boy het volgende:
Echt he. En eerst nog beweren dat er van zijn kant gevoelens waren geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@viceversaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |