"Oprecht 100% kans, kan mezelf in de spiegel aankijken."quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef RipCity het volgende:
Martijn uit MAFS: ‘Ik heb huwelijk absoluut een eerlijke kans gegeven’
https://www.ad.nl/show/ma(...)ns-gegeven~a6d54bfa/
Wat een waanzin, hij is geen vampier.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Maartijn heeft een walgelijke invloed op een kamer als hij binnenkomt.
Zuigt alle zuurstof er uit. Trekt alle energie naar zich toe, terwijl hij gestopt is en eigenlijk nul screentime meer zou moeten krijgen.
Echt, zout op.
Stephan is een beste kerel, maar in tranen over het uurtje aanwaaien van Martijn zal ik nooit begrijpen.quote:Dat huilend op een kamer is een trigger-effect van Stephan, door het "type" martijn.
Als volwassen man moet je daar mee kunnen dealen, maar ik zou ook moeite hebben met Martijn die de groep komt "invaden". Mijn trigger zou kokhalzen zijn. Maar ik zou wel echt een sfeerkanteling ondervinden bij zo'n gast. Helaas geef je hem daarmee veel te veel macht.
Ik vraag me bij jou posts altijd af of we wel naar hetzelfde programma kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wat een waanzin, hij is geen vampier.
Komt gewoon olijk binnen en groet iedereen persoonlijk.
[..]
Stephan is een beste kerel, maar in tranen over het uurtje aanwaaien van Martijn zal ik nooit begrijpen.
Als Brabanders onder elkaar hadden hij en Patricia een beetje lol, en dat zal er wel ingehakt hebben.
RTL doet er alles aan om Martijn af te schilderen als een monster, zelfs jij die hem nooit ontmoet hebt zegt al dat hij alle zuurstof uit een kamer zuigt, en zo zorgde een op zich normale huisvader die ik geen kwaad woord heb horen zeggen voor een waar spektakel in deze makke reeks.![]()
Oke oke. Nou. Ik zie wat anders. Net als de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wat een waanzin, hij is geen vampier.
Komt gewoon olijk binnen en groet iedereen persoonlijk.
[..]
Stephan is een beste kerel, maar in tranen over het uurtje aanwaaien van Martijn zal ik nooit begrijpen.
Als Brabanders onder elkaar hadden hij en Patricia een beetje lol, en dat zal er wel ingehakt hebben.
RTL doet er alles aan om Martijn af te schilderen als een monster, zelfs jij die hem nooit ontmoet hebt zegt al dat hij alle zuurstof uit een kamer zuigt, en zo zorgde een op zich normale huisvader die ik geen kwaad woord heb horen zeggen voor een waar spektakel in deze makke reeks.![]()
Vind ik wel. Energie vampier.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dit enkel editting is.quote:RTL doet er alles aan om Martijn af te schilderen als een monster, zelfs jij die hem nooit ontmoet hebt zegt al dat hij alle zuurstof uit een kamer zuigt, en zo zorgde een op zich normale huisvader die ik geen kwaad woord heb horen zeggen voor een waar spektakel in deze makke reeks.![]()
Er is altijd wel iets geknipt maar deze man blijft leveren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik wel. Energie vampier.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit enkel editting is.
Precies. NE natuurlijk kan met editting de context , timing, focus, frequentie aangepast worden, maar:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets geknipt maar deze man blijft leveren.
In ieder geval heb ik wel het idee dat Martijn het de redactie wel heel makkelijk maakt om hem weg te zetten als een enorme egotripperquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik wel. Energie vampier.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit enkel editting is.
Ik geef je gelijk, je kunt het ook anders zien, haar afstandelijk gedrag kan ook naar de cameralui zijn geweest. Maar dan nog, ze is dit programma met haar volle verstand in gegaan en ze weet van te voren dat er camera's op haar kop staan, afhaken met smoes, hoofdpijn en misselijk, is slap gedoe en slachtoffergedrag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Nee, alle alarmbellen gaan bij mij af als ik Loes observeer in de uitzendingen. Dat plotselinge vertrek van het koppelsweekend begreep ik ook al niet. Dan kun je 'ziek' zijn maar ik geloof dat niet zo. Ze heeft gewoon issues, zo simpel is dat. En dan kan ze nog wel zo vriendelijk lachen maar iets zegt me dat dit geen stand gaat houden. We weten ook niet of ze nog samen zijn na alle draaidagen incluis het eindgesprek. Dat is al weer een tijdje geleden denk ik zo.
Of ze voelde zich gewoon echt slecht? Sommige mensen zijn gevoeliger voor prikkels en spanning dan anderen. Kan je ook issues noemen, maar betekent niet dat het aanstellen is. Je kan je flink beroerd voelen van de spanning door zo'n show.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, je kunt het ook anders zien, haar afstandelijk gedrag kan ook naar de cameralui zijn geweest. Maar dan nog, ze is dit programma met haar volle verstand in gegaan en ze weet van te voren dat er camera's op haar kop staan, afhaken met smoes, hoofdpijn en misselijk, is slap gedoe en slachtoffergedrag.
Als iemand die ook heel gevoelig is snap ik haar wel. Ik heb het al na een weekend met vrienden, laat staan een maand lang gevolgd worden in zo'n programma. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:16 schreef Injetta het volgende:
Ik ben dubbel over Loes. Als ze echt overprikkeld is, is het goed om dat aan te geven en jezelf rust te gunnen. Maar waarom raakt ze zo uitgeput? Twijfelt ze heel erg en moet zichzelf erg forceren? Als jet dat is, is ze niet eerlijk naar Wichian. Overigens onvoorstelbaar hoe hij ermee omgaat.
Normale huisvaderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:18 schreef Za het volgende:
Ja en nee, casting is casting en als deelnemers niet helemaal volgens zelfbenoemde nitwits als Patrick doen wat van te voren was berekend dan wordt de regie narrig, kan twee kanten op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef viceversa het volgende:
[..]
Of ze voelde zich gewoon echt slecht? Sommige mensen zijn gevoeliger voor prikkels en spanning dan anderen. Kan je ook issues noemen, maar betekent niet dat het aanstellen is. Je kan je flink beroerd voelen van de spanning door zo'n show.
Hadden ze daar bij de casting rekening mee moeten houden? Zeker. Net zoals ze die narcist nooit mee hadden moeten laten doen.
Ze is docent.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:49 schreef Donna het volgende:
Wat deed Loes nou voor werk dat ze rondom de opnames in zo'n drukke stressvolle periode zat (goede timing), maar dat dat later weer beter zou gaan?
Ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:02 schreef tralalala het volgende:
Maarten en Richelle zijn zo'n ongemakkelijk koppel terwijl ze het zelf (nog niet) in de gaten hebben.
Tja, die narcist levert wel lekkere spicey tv op natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hadden ze daar bij de casting rekening mee moeten houden? Zeker. Net zoals ze die narcist nooit mee hadden moeten laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering 21
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Wat eenheb gister 20 gezien, maar daar had ik hetzelfde gevoel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering 21Where law ends, tyrrany begins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |