abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208212779
Martijn uit MAFS: ‘Ik heb huwelijk absoluut een eerlijke kans gegeven’

https://www.ad.nl/show/ma(...)ns-gegeven~a6d54bfa/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Vis een optie? donderdag 2 maart 2023 @ 23:03:55 #277
70532 loveli
N
pi_208213221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef RipCity het volgende:
Martijn uit MAFS: ‘Ik heb huwelijk absoluut een eerlijke kans gegeven’

https://www.ad.nl/show/ma(...)ns-gegeven~a6d54bfa/
"Oprecht 100% kans, kan mezelf in de spiegel aankijken."

Ja, om aan z'n haar te pielen.
crap in = crap out
pi_208214059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:57 schreef Ang3l het volgende:

Maartijn heeft een walgelijke invloed op een kamer als hij binnenkomt.
Zuigt alle zuurstof er uit. Trekt alle energie naar zich toe, terwijl hij gestopt is en eigenlijk nul screentime meer zou moeten krijgen.
Echt, zout op.
Wat een waanzin, hij is geen vampier.
Komt gewoon olijk binnen en groet iedereen persoonlijk.

quote:
Dat huilend op een kamer is een trigger-effect van Stephan, door het "type" martijn.
Als volwassen man moet je daar mee kunnen dealen, maar ik zou ook moeite hebben met Martijn die de groep komt "invaden". Mijn trigger zou kokhalzen zijn. Maar ik zou wel echt een sfeerkanteling ondervinden bij zo'n gast. Helaas geef je hem daarmee veel te veel macht.
Stephan is een beste kerel, maar in tranen over het uurtje aanwaaien van Martijn zal ik nooit begrijpen.
Als Brabanders onder elkaar hadden hij en Patricia een beetje lol, en dat zal er wel ingehakt hebben.

RTL doet er alles aan om Martijn af te schilderen als een monster, zelfs jij die hem nooit ontmoet hebt zegt al dat hij alle zuurstof uit een kamer zuigt, en zo zorgde een op zich normale huisvader die ik geen kwaad woord heb horen zeggen voor een waar spektakel in deze makke reeks. :')
pi_208214399
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 04:18 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Stephan is een beste kerel, maar in tranen over het uurtje aanwaaien van Martijn zal ik nooit begrijpen.
Als Brabanders onder elkaar hadden hij en Patricia een beetje lol, en dat zal er wel ingehakt hebben.

RTL doet er alles aan om Martijn af te schilderen als een monster, zelfs jij die hem nooit ontmoet hebt zegt al dat hij alle zuurstof uit een kamer zuigt, en zo zorgde een op zich normale huisvader die ik geen kwaad woord heb horen zeggen voor een waar spektakel in deze makke reeks. :')
Ik vraag me bij jou posts altijd af of we wel naar hetzelfde programma kijken.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 08:18:49 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208214661
quote:

[..]
[..]

Oke oke. Nou. Ik zie wat anders. Net als de rest van de wereld.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:06:15 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208215591
quote:

[..]
Vind ik wel. Energie vampier.
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dit enkel editting is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208215693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
Er is altijd wel iets geknipt maar deze man blijft leveren.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:25:49 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208215784
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er is altijd wel iets geknipt maar deze man blijft leveren.
Precies. NE natuurlijk kan met editting de context , timing, focus, frequentie aangepast worden, maar:

Editting can only do so much.
He said what he said.
En wat hij zei = :r
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208216223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
In ieder geval heb ik wel het idee dat Martijn het de redactie wel heel makkelijk maakt om hem weg te zetten als een enorme egotripper ;)
pi_208219969
Ik ben dubbel over Loes. Als ze echt overprikkeld is, is het goed om dat aan te geven en jezelf rust te gunnen. Maar waarom raakt ze zo uitgeput? Twijfelt ze heel erg en moet zichzelf erg forceren? Als jet dat is, is ze niet eerlijk naar Wichian. Overigens onvoorstelbaar hoe hij ermee omgaat.
Die arme Stephan. Helemaal van slag van die enge narcist. Gelukkig was het bezoekje van korte duur. Wat wel opviel was hoe Patricia als een vlieg op de stroop afging. En dan vraagt ze zich af waarom ze altijd op de verkeerde mannen valt. Ze heeft een schat in handen maar ze voelt ze in een seconde aangetrokken tot zo’n klootzak.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_208221442
Nee, alle alarmbellen gaan bij mij af als ik Loes observeer in de uitzendingen. Dat plotselinge vertrek van het koppelsweekend begreep ik ook al niet. Dan kun je 'ziek' zijn maar ik geloof dat niet zo. Ze heeft gewoon issues, zo simpel is dat. En dan kan ze nog wel zo vriendelijk lachen maar iets zegt me dat dit geen stand gaat houden. We weten ook niet of ze nog samen zijn na alle draaidagen incluis het eindgesprek. Dat is al weer een tijdje geleden denk ik zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208224064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Nee, alle alarmbellen gaan bij mij af als ik Loes observeer in de uitzendingen. Dat plotselinge vertrek van het koppelsweekend begreep ik ook al niet. Dan kun je 'ziek' zijn maar ik geloof dat niet zo. Ze heeft gewoon issues, zo simpel is dat. En dan kan ze nog wel zo vriendelijk lachen maar iets zegt me dat dit geen stand gaat houden. We weten ook niet of ze nog samen zijn na alle draaidagen incluis het eindgesprek. Dat is al weer een tijdje geleden denk ik zo.
Ik geef je gelijk, je kunt het ook anders zien, haar afstandelijk gedrag kan ook naar de cameralui zijn geweest. Maar dan nog, ze is dit programma met haar volle verstand in gegaan en ze weet van te voren dat er camera's op haar kop staan, afhaken met smoes, hoofdpijn en misselijk, is slap gedoe en slachtoffergedrag.
pi_208227046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik geef je gelijk, je kunt het ook anders zien, haar afstandelijk gedrag kan ook naar de cameralui zijn geweest. Maar dan nog, ze is dit programma met haar volle verstand in gegaan en ze weet van te voren dat er camera's op haar kop staan, afhaken met smoes, hoofdpijn en misselijk, is slap gedoe en slachtoffergedrag.
Of ze voelde zich gewoon echt slecht? Sommige mensen zijn gevoeliger voor prikkels en spanning dan anderen. Kan je ook issues noemen, maar betekent niet dat het aanstellen is. Je kan je flink beroerd voelen van de spanning door zo'n show.

Hadden ze daar bij de casting rekening mee moeten houden? Zeker. Net zoals ze die narcist nooit mee hadden moeten laten doen.
pi_208227096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:16 schreef Injetta het volgende:
Ik ben dubbel over Loes. Als ze echt overprikkeld is, is het goed om dat aan te geven en jezelf rust te gunnen. Maar waarom raakt ze zo uitgeput? Twijfelt ze heel erg en moet zichzelf erg forceren? Als jet dat is, is ze niet eerlijk naar Wichian. Overigens onvoorstelbaar hoe hij ermee omgaat.
Als iemand die ook heel gevoelig is snap ik haar wel. Ik heb het al na een weekend met vrienden, laat staan een maand lang gevolgd worden in zo'n programma. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
pi_208227153
quote:

Normale huisvader :')_
pi_208227168
Kan dat gezeik over Martijn nu eens ophouden zijn jullie Nicole vergeten de zuipende zeiktrut, de ene sneer naar de andere.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 22:49:49 #292
382129 crew  Donna
pi_208227357
Wat deed Loes nou voor werk dat ze rondom de opnames in zo'n drukke stressvolle periode zat (goede timing), maar dat dat later weer beter zou gaan?
pi_208228254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef viceversa het volgende:

[..]
Of ze voelde zich gewoon echt slecht? Sommige mensen zijn gevoeliger voor prikkels en spanning dan anderen. Kan je ook issues noemen, maar betekent niet dat het aanstellen is. Je kan je flink beroerd voelen van de spanning door zo'n show.

Hadden ze daar bij de casting rekening mee moeten houden? Zeker. Net zoals ze die narcist nooit mee hadden moeten laten doen.
Ja en nee, casting is casting en als deelnemers niet helemaal volgens zelfbenoemde nitwits als Patrick doen wat van te voren was berekend dan wordt de regie narrig, kan twee kanten op.
pi_208230685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:49 schreef Donna het volgende:
Wat deed Loes nou voor werk dat ze rondom de opnames in zo'n drukke stressvolle periode zat (goede timing), maar dat dat later weer beter zou gaan?
Ze is docent.
pi_208234417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 22:02 schreef tralalala het volgende:
Maarten en Richelle zijn zo'n ongemakkelijk koppel terwijl ze het zelf (nog niet) in de gaten hebben. :')
Ongemakkelijk?
BlaBlaBla
pi_208235742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Tja, die narcist levert wel lekkere spicey tv op natuurlijk.

En Loes geeft de mensen die haar niet snappen nu weer fijn een reden om haar af te zeiken ;)
pi_208247167
Gisteren tijdens het reclameblok werd naadloos overgeschakeld van Patricia die Stephans huis bekeek naar Help mijn man is klusser.

Moest gniffelen :)
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 maart 2023 @ 13:14:40 #298
367000 roos94
pi_208276368
Wat een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aflevering 21
pi_208276404
Ik las op nu.nl al alle 'uitslagen'. Ik ben dol op spoilers *) Ik vond het niet echt verrassend. Denk ik. Misschien leuk om voor je kijkt (of de spoilers opzoekt) op een rijtje te zetten wie er volgens jou (voorlopig) bij elkaar blijven en wie vooral niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 maart 2023 @ 13:20:52 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208276438
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Wat een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aflevering 21
heb gister 20 gezien, maar daar had ik hetzelfde gevoel bij.
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')