echt vreselijke ventquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bern en Zoe vragen of Erik ook meedoet met het pokeren. Die wil niet. "Gierigaard.." mompelt Zoe tegen Bern.
Zoe roept naar Erik dat hij ook gewoon Tikkels kan inzetten. Maar Erik's besluit staat vast: "Nee! Ik doe niet met inzet!"
En niet gegeten,goed bezig....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze slaapt zei JW net omdat ze de hele nacht op had gezeten
Maar ze kan nooit slapen is altijd wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan stem je op GJ en zonder dat je het weet, ben je dan zelf de klos. Je gaat toch geen blanco stem uitbrengen, want daar komt het op neer. Ik zou zeggen, als jij mijn stem wilt, wil ik weten wie je wegstemt en anders stem ik niet op jouquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ vertelt ook aan Sasha dat hij eigenlijk maandag tijdens het weekoverleg wil zeggen, klopt, ik heb mensen gevraagd om op me te stemmen. Maar stem nog steeds maar op mij, en ik laat in het midden wie ik wegstem.
Sasha vindt het een stoer idee.
GJ voelt zich heel belangrijk.
en daarna vertelde ze het plan...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt aan Marciano dat ze bv. Martin niet meer zo snel iets zal vertellen. Dat ze dat in het verleden al een aantal mensen wel dingen heeft verteld, en daarvoor op de blaren heeft moeten zitten.
Wanda : Dus .. ik heb wel wat huiveriger om mensen te vertellen wat we van plan zijn, of wat ik van plan ben, of wat ik wil doen. Maar, ergens voelt het ook heel raar om het niet meer met jou erover te hebben, ook al heb ik het idee dat we niet meer op dezelfde lijn liggen wat betreft stemmingen of zo...
Marciano : Je praat heel hard he
Wanda : Die muziek daar... hij hoort dat echt niet hoor.... Ik wil ergens ook eerlijk tegen je zijn wat we van plan zijn. Omdat ik ook wil uitleggen waarom.
Marciano : Je hoeft helemaal niks uit te leggen.
Wanda : Weet ik, maar ik vind het vervelend ... nogmaals we hoeven niet hetzelfde te stemmen, we hoeven niet hetzelfde te stemmen, maar ik vind het wel vervelend als we op een gegeven moment met een beetje schuine ogen naar elkaar zouden kijken.
Dit is toch de bedoeling....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda vertelt het plan van Gj en de groep nog even aan Marciano...
ehhh....
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna vertelde ze het plan...
Zijn wij nou de enige die opletten Dot?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doen
Of misschien nog iets meer de streams volgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enige die opletten Dot?
dat word rupi denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat nominatie gezwets. Niemand heeft het over de aanstaande manager functie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jeetje.. ik ga ook heel even iets anders doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |