Pruikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Mori doet wasverzachter in dr haar
dan ruikt het lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Mori doet wasverzachter in dr haar
Het moet 3 uur in de wasverzachter in de frietsausemmerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel handig als je zo je haar kunt wassen
Ze is mooier zonderquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
Moraima praat echt vaak papiaments tegen Rupie
Gisteravond zei Jeffrey al dat zij veel minder geld dan normaal te besteden hadden (nog minder), en dat hij verwachtte dat het in het eten van vanavond zou zitten......... dat blijkt dus zo te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ze hebben natuurlijk een opdracht gehad
en 350 verdient
vrijdag?
ik dacht in het kamer evenement van K3 vanavond??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zei Jeffrey al dat zij veel minder geld dan normaal te besteden hadden (nog minder), en dat hij verwachtte dat het in het eten van vanavond zou zitten......... dat blijkt dus zo te zijn
Daar hadden ze het eerder wel over.... dat is dan zeker dat pokertoernooi....... ??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht in het kamer evenement van K3 vanavond??
Goh, dat zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar hadden ze het eerder wel over.... dat is dan zeker dat pokertoernooi....... ??
deel wilde niet meedoen , k3 is geen geheel meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
deel wilde niet meedoen , k3 is geen geheel meer
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?quote:
Snap ik wel, dan worden ze nog luier dan lui ( sommige dan )quote:
zal wel zoiets zijn jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?
Plus dat idd.. lekker afwassen.. zou mij echt niks uit maken..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zet aan het einde van de dag of de volgende dag de fragmenten ook
in het filmpjes topic, dus je kunt ze zonder moeite altijd terugvinden .....![]()
Blij dat de meesten het wel waarderen, graag gedaan ...
.
quote:
Als Bern nou even verteld waarcde afwasmachine komt te staan en zelf even de elektra en waterleidingen doortrekt.quote:
Inderdaad, tijdens de afwas kan je juist de leukste gesprekken voeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Plus dat idd.. lekker afwassen.. zou mij echt niks uit maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |