Oh beetje van hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet echt ruzie , bern zat gister niet goed in zijn vel omdat er zoveel geld uit de prijzenpot gaat, gister zijn ze gaan slapen hun gebruikelijk ritueel , vandaag amper gezien
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan lult Wendy ook uit twee monden
Precies dat. Nu is t dus te hopen dat Wendy en babette haar nu wel of negeren of erop aanspreken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel klopt
Dus in feite heeft ze haar "vrienden" voor de tweede keer verraden vandaar de boosheid van Wendy
oefenen voor kasplantquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet flink wat overpeinst worden in de kas.
Koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dit was nou eens echte humor:
Isaac stond met Babette in de kas te praten, GJ kwam op het idee om de kas aan de buitenkant schoon te maken, Jeffrey wiste het 'sop' (lees het water) weer van de ramen af
Martin stond met een stofzuiger als 'microfoon' erbij (aandacht he) en Zoe keek of het goed ging
Ze hadden gewoon eens lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het boeit ze nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik ben 'daar' 2 weken geleden heen gegaan en heb gezegd, het gaat niet goed met haar [Esther]. Ik kijk haar aan, en zie 't. En dan zeggen ze: 'oh echt, oh echt?' En dan willen ze me niet geloven. Maar weet je wat ik zie, Nadir, Madeleine, en nu dinge.. Omdat de game hun een soort van inhaalt.
[Febo vergeet even de soundlock, dat Babette ze dus al 2 weken geleden gewaarschuwd heeft dat het niet goed gaat met Esther]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Halverwege dit fragment hoor je in de verte die sirene, maar er kwam snel een soundlock op ....![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan en Babette over Esther - 25 februari 2023.Waarom post je die shit niet in het filmpjes topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan is dat idd een logisch verhaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel klopt
Dus in feite heeft ze haar "vrienden" voor de tweede keer verraden vandaar de boosheid van Wendy
Zet sowieso m'n vraagtekens bij de leiding van dit programma want het komt allemaal heel erg klungelig en gezapig overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik ben 'daar' 2 weken geleden heen gegaan en heb gezegd, het gaat niet goed met haar [Esther]. Ik kijk haar aan, en zie 't. En dan zeggen ze: 'oh echt, oh echt?' En dan willen ze me niet geloven. Maar weet je wat ik zie, Nadir, Madeleine, en nu dinge.. Omdat de game hun een soort van inhaalt.
[Febo vergeet even de soundlock, dat Babette ze dus al 2 weken geleden gewaarschuwd heeft dat het niet goed gaat met Esther]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Halverwege dit fragment hoor je in de verte die sirene, maar er kwam snel een soundlock op ....![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan en Babette over Esther - 25 februari 2023.Thx voor de moeite weer kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Je weet niet wat er allemaal in kamer 5 gebeurt en/of besproken wordt. Ik heb toch wel het gevoel dat er veel gesproken wordt met begeleidingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zet sowieso m'n vraagtekens bij de leiding van dit programma want het komt allemaal heel erg klungelig en gezapig over
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:04 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Wanda koken ze de pasta ALA Dente....... zij heeft er verstand van
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom post je die shit niet in het filmpjes topic.
Omdat ik geen zin heb om cossen na te spitten. Gelukkig kan ik wel Hoempah kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??
Esther heeft ook tegen Babette gezegd : Nee ik ga niet met die psych/ coach van achter praten)quote:
in het filmpjes topic heel makkelijk terug te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??
In principe mag ik niet oordelen omdat ik er geen onderdeel van uitmaak en ik kan ik enkel m'n eigen waarnemingen koppelen aan wat de bewoners zelf in al die maanden hebben losgelaten. Sowieso worden mensen geëxploiteerd ten behoeve van een televisieprogramma. Dan zou ik eerder hebben gekozen voor een ander format zonder dat er realitygedoe aan is gekoppeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal in kamer 5 gebeurt en/of besproken wordt. Ik heb toch wel het gevoel dat er veel gesproken wordt met begeleiding
dat het spel zelf gezapig is klagen de bewoners zelf ook over, hadden meer verwacht.
Eindelijk een die niet de hele dag de baas liep te spelen en te bulderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog drie dagen Kenzy als manager. Ze heeft het niet echt verkeerd gedaan.
Raarrrr, alsof het beter is om te praten met de 'wannabsycholoog' in de loods die een direct belang heeft in het spel ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther heeft ook tegen Babette gezegd : Nee ik ga niet met die psych/ coach van achter praten)
Dat klopt is misschien handiger.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
in het filmpjes topic heel makkelijk terug te vinden.
Hier in de cossen moet je maar net de mazzel hebben dat je het bij het teruglezen tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |