Als je weg wil dan mag je niet vragen dat er op jou gestemd wordt want dan ga je een eliminatie bewust naar de gallemiezen helpen. Maar als je het wil spelen om juist te winnen dan wel. In die hoedanigheid vind ik dat je op jezelf zou mogen stemmen omdat je juist graag wil blijven maar hierdoor feitelijk uit het spel ligt. Maar blijkbaar mag dat niet en dat blijft gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je niet mocht vragen om weggestemd te worden, maar waarschijnlijjk wel dan
Ze doet expres bij elke opdracht een rok aan .. zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik een andere kijk op.
Mee eens hoor. Ze wil dolgraag haar best doen, maar ze is een beetje klungelig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.
Dat is ook de bedoeling van Esther, dus missie geslaagd.quote:
Dat is niet zo raar toch?quote:
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zag zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Wendy nu weer over Esther. GJ vertelt dat Esther nu aan de 'anderen' heeft bevestigd dat het klopt, ze heeft alleen niet verteld van wie ze die informatie heeft. Ze wil JW beschermen zegt GJ. Wendy is boos op Esther, in ieder geval in zichzelf.
Ja, zie mijn volgende bericht .. zei Wendy ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zat.
Dat zegt niks toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zat.
Dan lult Wendy ook uit twee mondenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zie mijn volgende bericht .. zei Wendy ook.
Oh het kwartje valtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan lult Wendy ook uit twee monden
Was niet echt vuurwerk vond ik. Viel tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar hij had dat gister al gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige fragmenten van gisteren staan hier: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3.
En jij denkt, dat Esther dat gaat doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef Flow3r het volgende:
zet Esther maar op de stip, laat haar winnen en Isaac er uit gooien
Maaar dat kaaan ik nieieiet ( en dat met zeur toontje)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doet expres bij elke opdracht een rok aan .. zegt genoeg denk ik.
niet echt ruzie , bern zat gister niet goed in zijn vel omdat er zoveel geld uit de prijzenpot gaat, gister zijn ze gaan slapen hun gebruikelijk ritueel , vandaag amper gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat was er nu weer met Sasha en Bern? Ruzie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |