Wie zong t deuntje? Val er net inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek tussen GJ en Jappie, het laatste deel:
Jasper : Het deuntje verklapt iets..
GJ : Wat hij net zong.. *neuriet iets*
Jasper : Het verraadt iets ... 'wild western'
GJ : Dat zit ook in bepaalde tekenfilms.
Jasper : Je snapt het niet .. ben je nou zo dom, of doe je nou zo dom?
GJ : Nou, ik ben ook wel dom....
Jasper : Rug aan rug, en dan lopen ze van elkaar weg... omdraaien en dan...
[ afbeelding ]
GJ : Ik snap het jaa... 1-tegen-1 duel
Jasper : Dat wil ie, dat gaan ze nu doen. Die conclusie trek ik. Ik denk dat hij daarop gaat proberen te sturen. Maar dan sta jij er niet op.
GJ : Ik denk niet dat ze nu een duel gaan doen.
Jasper : Maar als ze een duel doen, dan zetten ze hem er op.
Ik ook, maar aangezien de rest allemaal over Isaac gaat, en hij daar achterlangs liep, is mijn aanname Isaac.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie zong t deuntje? Val er net in
Dacht dat je niet mocht vragen om weggestemd te worden, maar waarschijnlijjk wel danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:45 schreef Flow3r het volgende:
GJ tegen Jappie : misschien moet ik maar gewoon maandag in het kringgesprek zeggen dat het plan klopt en ik vraag iedereen om op mij te stemmen, het blijft alleen een verrassing wie ik weg ga sturen als ik win
[ afbeelding ]
Jesus al honderd keer. Esther heeft gelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
weet iemand wat er geschreeuwd is van buitenaf?
"Isaac,luister naar Esther"quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
iscaac luister naar estherquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
Ja JW heeft het haar vergeven allemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:03 schreef Sestra666 het volgende:
esther speelt met jw tafelvoetbal?
Ik denk wel dat JW donders goed weet waar hij mee te maken heeft. Het blijft een spel en je houdt je vijanden wat dicht bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja JW heeft het haar vergeven allemaal
O ja dat weet hij zeker, had alleen even op vuurwerk gehooptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat JW donders goed weet waar hij mee te maken heeft. Het blijft een spel en je houdt je vijanden wat dicht bij
Ik ook maar hij had dat gister al gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat weet hij zeker, had alleen even op vuurwerk gehoopt
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe klaagt .. ze wil Zalando doen ... dat heeft ze deze week nog maar 40 uur gedaan of zo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppen
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppen
Nou daar heb ik een andere kijk op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |