Arensman is eigenlijk de enige waarvan ik nog wel wat verwacht, de rest komt niet verder dan middelmaat vrees ik.quote:
Die inderdaad ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het alternatief is
[..]
Arensman
Han Kock zijn niveau is nog onder dat van Hoogerlandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef The_Undertone het volgende:
Haha, het is al erg gesteld als de coureur beter Engels spreekt dan de interviewer.
1 NED VAN BAARLE Dylan Jumbo-Visma 300 04:54:49quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:18 schreef The_Undertone het volgende:
Is er eigenlijk al een top-10?
Dat wist hij al wel toen hij tekende, dus dat kan geen verrassing zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Tiesj beseft dat hij niet verder gaat komen dan als knecht op te gaan treden voor de betere mannen, volgend jaar maar weer een andere ploeg opzoeken.
Ja, er zijn er al zeker 50 over de streep.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:18 schreef The_Undertone het volgende:
Is er eigenlijk al een top-10?
Thanks, broddelwerken bij Steef danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
1 NED VAN BAARLE Dylan Jumbo-Visma 300 04:54:49
2 BEL DE LIE Arnaud Lotto Dstny 250 + 20
3 FRA LAPORTE Christophe Jumbo-Visma 215 + 20
4 NOR KRISTOFF Alexander Uno-X Pro Cycling Team 175 + 20
5 GBR PIDCOCK Tom INEOS Grenadiers 120 + 20
6 ITA BALLERINI Davide Soudal Quick-Step 115 + 20
7 GER POLITT Nils BORA-hansgrohe 95 + 20
8 ITA PASQUALON Andrea Bahrain Victorious 75 + 20
9 POR OLIVEIRA Rui UAE Team Emirates 60 + 20
10 BEL VANMARCKE Sep Israel-Premier Tech 50 + 20
Van Firstcycling goden
Al hebben we daar nu ook de Karrel-act.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Joris weer een act, daarom kijkt men de Belg.
Kiezen tussen twee kwadenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al hebben we daar nu ook de Karrel-act.
@Rellende_Rotscholierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Het altijd vervelende kinderen mee het podium op verschijnsel.
@Slobeendquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Van Baarle echt een fenomeen was, had hij dat kind van Laporte helemaal ondergespoten. Ja, ik bedoel dat precies zoals het er staat.
Ik denk dat ik eerder aan de kant van Koffieplanter sta.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die zeuren over kinderen op het podium toch zuur?
Met hoeveel minuten gaat die alien winnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:30 schreef borisz het volgende:
Danny en Roxane zitten al klaar.
[ twitter ]
In Rwanda hebben ze ook fatsoenlijke wegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
In Rwanda hadden ze nu al een top 30. Werk aan de winkel voor FC
Ah gelukkig, dan wint hij morgen solo!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had een berichtje gestuurd naar Karl dat die buikpijn onzin was
Kragh Andersen ook niet gezien, die is ook zo wisselvallig als wat in eendagskoersen..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is crimineel hoe slecht Philipsen zich heeft ontwikkeld als klassieke coureur.
Is Marthe Goossens familie van Kobold?quote:
Zou niet misstaan op FOKquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan weer recalcitrant puur om recalcitrant te zijn, man met een mening
Al bijna ingehaaldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:45 schreef Faraday01 het volgende:
Cubaanse al bijna een minuut. Zou wel een leuke winnares zijn, hoewel het nog ver is.
Vloek van de regenboogtruiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Einde tijdperk Van Vleuten.
Lijkt me pech, ze is totaal wegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zal eens tijd worden ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Wiebes zelf eerlijk gezegd. Met Kool had ze de beste leadout van hele vrouwenpeloton.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Niet Kopecky maar Vollering is de grote verliezer van de komt van Wiebes
En dan ook nog met heel veel hulp van de motoren,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Kopecky heeft haar zege, kan ze nu in dienst rijden van superkopvrouw Lorena.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Kopecky heeft haar zege, kan ze nu in dienst rijden van superkopvrouw Lorena.
Maar zou je haar doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd buitengewoon onsympathieke Demi V.
Dat zou waarschijnlijk eindigen met een ijspriem in m'n nek.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk eindigen met een ijspriem in m'n nek.
Die vrouwen moeten ook wel gehard zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze is gewoon boos op de wereld omdat ze kleine tetten heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze is gewoon boos op de wereld omdat ze kleine tetten heeft.
Geen buitenaards materiaal dusquote:
Misschien vrouwen minder het gevoel geven dat het een gevecht op leven en dood isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk eindigen met een ijspriem in m'n nek.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat het commentaar op NOS vaak nog mensonterender is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Die commentator naast José gooit er gelijk even wat insinuaties in, lekker hoor.
quote:
Dit artikel is exclusief voor abonneesquote:Op zondag 26 februari 2023 09:33 schreef The_Undertone het volgende:
Don Pat kan niet lachen met de 71e plaats van de Farmer's Son
https://www.hln.be/wielre(...)gekeerd-br~a3510d43/
Ik niet, maar mijn schoonvader welquote:Op zondag 26 februari 2023 09:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit artikel is exclusief voor abonnees
Ben jij geabonneerd op de marginaalste der kranten?
Voor die oude lul zou ik ook niet het zwart voor mijn ogen rijdenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn schoonvader wel:
Patrick Lefevere ontevreden na eerste klassieker: “Ben ik daarvoor speciaal uit Rwanda teruggekeerd?”
Je kan Patrick Lefevere niet verdenken van hypocrisie. “Ik verbloem de waarheid nooit”, zegt de sterke man van Soudal-Quick.Step. En dus is zijn oordeel na de Omloop streng: “Dit was nog slechter dan vorig jaar.”
Zijn stem verheft zich niet, hij windt zich niet op, hij klinkt niet overdreven boos, maar Lefevere zegt wel waarop het staat. “Dit was niet goed.” Soudal-Quick.Step stelde teleur in de eerste klassieker van het nieuwe seizoen - Davide Ballerini was de enige pion in de grote groep achter Van Baarle, de Italiaan werd zesde - en daar is de grote baas niet blij mee. “Sénéchal heeft een excuus, die reed plat op het slechtst denkbare moment, net voor de Molenberg. Maar waar zat de rest?”
Ook Tim Declercq krijgt de vrijspraak. “Tim is gevallen, hem was ook nooit gevraagd om de finale te rijden. Maar opnieuw: waar zat de rest?”
Die is gebuisd. Lefevere: “Yves (Lampaert, red.) is de hele week geciteerd in de pers, maar ik heb hem geen seconde gezien. We zijn twee uur na de koers, ik ben nog niet bij de renners geweest, maar die analyse wil ik straks wel eens horen. Het was geen voordeel dat we Asgreen niet konden opstellen. Weer ziek, hetzelfde verhaal als vorig jaar.”
Twaalf maanden geleden stapte Lefevere na de Omloop in zijn auto, reed naar het rennershotel en zei wat hij te zeggen had. “Dat werd een donderspeech genoemd”, vertelt hij. “Maar eigenlijk heb ik toen maar zes woorden gezegd: ‘Dit wil ik niet meer zien’. Het was toen allesbehalve, en dit jaar was nog slechter. We zijn niet in koers geweest. Ben ik daarvoor speciaal uit Rwanda teruggekeerd (waar Quick.Step de voorbije week koerste met zijn beloftenploeg, red.)? Sorry, ik verbloem de waarheid niet, ik draai niet rond de pot.”
Betekent dat dat de grote baas straks weer zijn renners de levieten gaat lezen? “Ik denk het niet”, zegt Lefevere. “Je kan niet elke keer hetzelfde doen, dat werkt niet. Maar natuurlijk verwacht ik een reactie.”
In Kuurne kan de ploeg het openingsweekend nog redden. Vorig jaar lukte dat ook met winst van Fabio Jakobsen. Reden waarom Lefevere nog rustig blijft. Hij heeft ook aandacht voor het grotere plaatje. “Ik draai al lang mee. Ik bekijk het vanop afstand: wij zijn een Belgische ploeg, jullie zijn Belgische media, mijn sponsors zijn Belgisch, natuurlijk willen die mensen dat we het goed doen in de klassiekers, maar de koers is meer dan wat hier gebeurt. We vergeten de nuance. Vandaag werd op drie plaatsen gekoerst. De Omloop was niks, maar Tim Merlier wint in de UAE Tour en Julian Alaphilippe wint in Frankrijk. Die goeie dingen wil ik niet vergeten: ik ga Tim niet verheerlijken, maar ik denk dat we mogen zeggen dat we met hem een goeie transfer gedaan hebben, en ik denk niet dat het fout was om een keer scherp te zijn voor Julian (Lefevere verkondigde openlijk dat hij veel meer van zijn kopman verwacht, red.).”
Lefevere kijkt in zijn analyse verder dan de eigen ploeg. “Wij zijn niet meer de favoriet in de klassiekers”, stelt hij vast. “Maar zijn wij verzwakt? Ik denk vooral dat de tegenstand versterkt is. Jumbo heeft een heel goeie transfer gedaan met Dylan van Baarle, dat wist ik maanden geleden al, maar ik ken ook de cijfers, ik weet hoeveel die kost.”
“Ons probleem is dat we jarenlang als favorieten gekoerst hebben. Nu zijn we de underdog en weten we niet hoe we dat moeten aanpakken. We kunnen het niet als we niet moeten. We zijn het gewoon om altijd de koers te maken, nu moeten we plots guerrilla voeren, maar dat lukt niet, het zit niet in onze genen. Dat moeten we dringend gaan leren.”
Lefevere wil afsluiten met een positieve noot. “Wat gebeurd is, kan ook gezond zijn. Iedereen is van zijn trainingskamp of na de eerste koersen teruggekeerd met het idee dat hij de beste is. Vandaag hebben ze voor het eerst allemaal samen gekoerst en zijn de ogen open gegaan. We weten nu waar we staan, en dus kunnen we er iets mee gaan doen.”
Geen koers van FC dit blijkbaar?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De oude graphics zijn terug.
Ik stel voor dat we Flanders Classics opdoeken. Die basketballul maakt alles kapot.quote:
We vrezen alvast voor Mathieuquote:Op zondag 26 februari 2023 14:40 schreef H.Vviv het volgende:
Het is nog niet het jaar van Alpecin op de weg
België is een derdewereldlandquote:Op zondag 26 februari 2023 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een valpartij wegens de dramatische staat van de Belgische wegen. Karl en Jose zagen niet veel bijzonders.
Omdat de leeftijd van de gemiddelde kijker steeds ouder wordt.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Waarom moeten die kilometers zo groot in beeld.
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Maat, flikker gauw een heel eind op.
Zal niet snel beter worden met dit verzet.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:02 schreef Chiappucci het volgende:
De Lie heeft wat last van zijn knie denk ik.
Ik had het over Waerenskjold die er wel een tijdje uit zal zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is erg gunstig voor mijn FPCL. Fabio moeten we niet terug zien.
Die is er deze winter niet bepaald op vooruit gegaanquote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Szura het volgende:
Fabio heeft het zwaar met z’n dikke reet
De koning van februari he!quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
De UAE-brandstof is ook wel extreem goed aangeslagen bij Wellens zeg.
Sorry hoor Rahim.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:09 schreef Slobeend het volgende:
Jullie waren iets te snel met Jumbo-Gewiss.
Ik zou die Jumbo sowieso meenemenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Zwansen het volgende:
Jumbo weer in een zetel(tje). Benoot gaat geen trap doen.
Dat was dan ook in januari.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op Mallorca was het nochtans niet best.
Die zijn er al kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de eerste pollen lucht is die weg.
Op mijn iPad (Safari) gebeurt dat automatisch.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:21 schreef Mansjester het volgende:
Beetje offtopic,maar weet iemand hoe ik op een tablet zorg dat nieuwe posts automatisch verschijnen ipv dat ik moet vernieuwen?Zie het niet tussen instellingen staan.
Ik wilde hier net zeggen dat de overwinning alweer naar Eddy Merckx was gegaan maar dat is dus niet gewenst?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
Wow, de irritante spoiler wordt een keer aangekondigd zodat het geluid op tijd uit kan.
De molen op de Hotond is een café, daar heb je geen wieken voor nodig.quote:
1. Jarno Widarquote:Op zondag 26 februari 2023 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Jarno Widar solo aan de leiding in de juniorenrace.
Dit zijn namen die De Speld had kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1. Jarno Widar
2. Zak Erzen
3. Steffen De Schuyteneer
Yep, groep 2 lijkt behoorlijk uitgepierd.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:36 schreef wimderon het volgende:
Wachten op groep 3 geeft nog de beste kans.
Nog weinig van te zien.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:42 schreef Marcoss het volgende:
Als QS achteruit fietst in de Omloop, gaan ze meestal wel hard in KBK
Jumbo?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Gauw naar een topteam De Lie, weg bij die zwerversploeg.
Ja, zelfs vandaag is het niet veel.. al weet je het nooit als die groep nog miraculeus nog terugkomt en Jakobsen het sprintje wint.quote:
Heel veel met je hoofd bewegen.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Heel veel zin in een slo-motion sprint van Taco.
Naar Lefevere?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Gauw naar een topteam De Lie, weg bij die zwerversploeg.
Nee dit wordt een kansloze zaak.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:08 schreef Szura het volgende:
Ik zie niet voor me hoe Benoot zich hier los gaat rijden eigenlijk
Niet zo he.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:07 schreef Mani89 het volgende:
De loftrompet over Frison. Wat een intense armoede.
De Mohoor is intrinsiek de rapste; maar het is niet dat Benoot en Van Hooijdonk in dit groepje kansloos zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:08 schreef Szura het volgende:
Ik zie niet voor me hoe Benoot zich hier los gaat rijden eigenlijk
Ik bombardeer Nathan hierbij tot topfavoriet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Mohoor is intrinsiek de rapste; maar het is niet dat Benoot en Van Hooijdonk in dit groepje kansloos zijn.
Bahrain zit nog met drie frisse mannen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ze dit miraculeus nog terug weten te brengen zal Laporte het wel halen met een late uitval door een totaal gebrek aan overgebleven knechten.
Laporte kon gisteren de sprint niet eens winnen na 30 km in het wiel te hebben gehangenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ze dit miraculeus nog terug weten te brengen zal Laporte het wel halen met een late uitval door een totaal gebrek aan overgebleven knechten.
In het wiel van een groepje van 4 is wel iets anders dan in een peloton hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Laporte kon gisteren de sprint niet eens winnen na 30 km in het wiel te hebben gehangen
Dat maakt toch niet uit als hij wegrijdt?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Laporte kon gisteren de sprint niet eens winnen na 30 km in het wiel te hebben gehangen
Fucking seething.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Mwah geeft toch wel aan dat hij niet de vorm van vorig jaar heeft.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als hij wegrijdt?
Pasqualon ook nog.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
Snelle mannen in het peloton in ieder geval:
Jakobsen, DE LIE, Sagan, Coquard, Stuyven, Ackermann, Laporte, Milan, Meeus, Groves
Wielrenner Piet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef wimderon het volgende:
Snelle mannen in het peloton in ieder geval:
Jakobsen, DE LIE, Sagan, Coquard, Stuyven, Ackermann, Laporte, Milan, Meeus, Groves
Mja, hij zat er nog wel bij in het achtervolgende groepje en dat bleek uiteindelijk ook cruciaal voor de zege van van Baarle.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mwah geeft toch wel aan dat hij niet de vorm van vorig jaar heeft.
Een kop vol kasseien.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:38 schreef wimderon het volgende:
De als enige van zijn ploeg meezittende Sep is stoorzender aan het spelen.
Ik zag laatst in een winkel een bloemkool voor 10 omgerekende guldens liggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
José rekent nog om naar Belgische Franks
Die is wel alles zelf aan het dichten.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Mohoric huizenhoog favoriet in een sprint?
Is niet zeker van zichzelf zo te zien.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Mohoric huizenhoog favoriet in een sprint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |