Lekker blijven puzz. Je gaat gemist wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ben er klaar mee , ik speelde al met die gedachte maar dit is wel de overtreffende trap van inmenging en manipuleren van het programma zelf
Nee dit gaat te ver , dit is pure manipulatie , het programma had na Kim en Mexx al moeten ingrijpen , het programma is voor mij klaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin
De vriend van alicia stond ook aan het hek
Als er een moment was geweest om zich terug te trekken uit het drama dan was het nu wel. Ze roept het echt over zichzelf af. Geen medelijden!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:32 schreef juul. het volgende:
Marciano tegen Isaac: Esther heeft bevestigd dat het klopt wat er op het briefje staat
Dat vind ik juist zo mooi want isaak en marcianao hadden de vorige keer zo'n grote bek dat zij wel bepalen wie eruit zouden gaan. Nu zijn hun in de minderheid en ze weten niet in welke bochten ze zich moeten draaien. Zeer mooi om te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:33 schreef Flow3r het volgende:
Ook al weten ze van het plan, ze kunnen het niet meer tegen houden want ze hebben niet genoeg stemmen, alleen de Febo kan Isaac nog redden met een kutproef voor Gertjan
We hebben je nodig. Blijf !!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dit gaat te ver , dit is pure manipulatie , het programma had na Kim en Mexx al moeten ingrijpen , het programma is voor mij klaar
Daar hebben ze wat mee geprobeerd te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dit gaat te ver , dit is pure manipulatie , het programma had na Kim en Mexx al moeten ingrijpen , het programma is voor mij klaar
Ze verraadt haar "groep" voor de tweede keerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als er een moment was geweest om zich terug te trekken uit het drama dan was het nu wel. Ze roept het echt over zichzelf af. Geen medelijden!
En is altijd al zo geweest, al met BB 1 stonden elke dag mensen op het parkeerterrein naast het BB-huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin
De vriend van alicia stond ook aan het hek
Precies, ik denk dat ze deze aandacht heerlijk vindt en dat er gevolgen aan kunnen zitten, ach.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze verraadt haar "groep" voor de tweede keer
Dit krijgt ook wel een staartje in de andere groep.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen ziet haar nu toch praten met de bro's ?
En straks weer gezellig wandelen met Esther
[ afbeelding ]
Ja inderdaad waar is iedereen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen ziet haar nu toch praten met de bro's ?
En straks weer gezellig wandelen met Esther
[ afbeelding ]
Geen van 3quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:37 schreef Flow3r het volgende:
Ik gun de winst het minst aan Marciano en Isaac, dan nog liever Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |