Prima hoor, zo is de TT weer wat actueler.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:46 schreef livelink het volgende:
Sorry als het niet de bedoeling was de TT te wijzigen
Die optie van Rob vrijwillig weg had ik niet eens aan gedacht. Het zou wel heel lullig voor Michelangelo zijn als hij op die manier niet kon nomineren, dus ik ga er maar vanuit dat één van de genomineerden vanavond (ook) vertrekt. En dan hoop ik Ali, maar ik verwacht Lindsey.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima hoor, zo is de TT weer wat actueler.
Ben benieuwd wie er vanavond uit moet. Misschien geen van de drie, omdat Rob vrijwillig weg wil?
Als het op stemmen aankomt, wordt het denk ik spannend tussen Lindsey en Ali. Charlotte zal halverwege de uitzending ongetwijfeld al horen dat ze mag blijven.
Nog niet helemáál zeker, maar erg grote kans. Hij moet straks definitief beslissen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:02 schreef livelink het volgende:
Ik miste het even. Gaat Rob nu naar huis?
Ah dank je. En dan is degene die vanavond verliest automatisch genomineerd voor volgende week? Wel kut voor Michelangelo. Rotstreek van Rob.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog niet helemáál zeker, maar erg grote kans. Hij moet straks definitief beslissen.
Haha ja dat zag er echt gemaakt uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
Nog even extra moeilijk lopen voor de dagboekkamer.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Fijn voor de Chiara fans want het is de Chiara show
Ach zo. Ze heeft natuurlijk ook een spannend pakje aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Veel in beeld en praat meer dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |