Dat heeft ze JW ook wijs gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Esther: ik wilde gewoon zien en testen hoe hij zou reageren als hij het wist.
Dat ze daarmee het plan van 10 mensen sloopte kwam niet in haar op.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef D. het volgende:
Esther gooit het op 'ik wilde Isaac testen'
Onverbeterlijk
Yep, ze is aan het trappelen in drijfzand.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef mootie het volgende:
Esther, stop met dom lullen. Je kuil wordt steeds dieper.
knap wel..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef mootie het volgende:
Ons misschien maar wij weten ook beter. Echt hoor, wat een wijf.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef D. het volgende:
Iedereen weet dat ze GJ en hak wilde zetten, weet niet wie ze nu probeert te overtuigen
zichzelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef D. het volgende:
Iedereen weet dat ze GJ en hak wilde zetten, weet niet wie ze nu probeert te overtuigen
Ja, want ze is slechthorend......Wat een eng mens..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef mootie het volgende:
1 positief puntje voor GJ nu ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind GJ een flapdrol maar hierin zegt hij wel duidelijk wat hij vindt en voelt, wel mooi
en ook gewoon duidelijk: k geloof je niet
het blijft maar komen hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Pas nu weet ze waar ze staat![]()
Hoeveel meer bullshit kan er nog uit die vrouw komen
Als je doortrapt bent kun je dat beter uitspelen, ze wil doortrapt zijn, maar ze is gewoon valsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |