Ik kan JW prima verstaan, maar ik heb oortjes, dat is wel een verschil.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
geluid is echt kut.. kan jw ook amper verstaan
ja en dan gaat babet tetterenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan JW prima verstaan, maar ik heb oortjes, dat is wel een verschil.
wat bedioel je?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb verzoeken van een aantal, maar als ik reageer hoor ik vervolgens niets meer ...
Ik heb ze ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dit onderwerp in de SC bespreken, hier gaat het over de streamsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb verzoeken van een aantal, maar als ik reageer hoor ik vervolgens niets meer ...
oeh.. oortjes.. misschien moet ik dat doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Esther is oor kapotquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook weer lastigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik denk dat ze zelf geen flauw idee heeft.
Okay, ben al weg, welterusten ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Wil je dit onderwerp in de SC bespreken, hier gaat het over de streams
Dat met Isaac klopt inderdaad niet en is best een vies spel van Zoe, het werkt heel raar in haar hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook weer lastig![]()
Ze weet dat Isaac een vrouw en kinderen heeft . Een dolletje moet kunnen , en ik ga er vanuit dat Isaac een kind in haar ziet die aandacht wil , ze vindt hem aantrekkelijk en zit te flirten ... geen idee maar Zoe heeft mensen vaker beschuldigtHelemaal onschuldig vind ik haar ook niet
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Isaak heeft haar ook gezegd
leg een briefje in mijn locker![]()
Laten we haar toch maar vergeven danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar ze een tikkeltje laat achter komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |