Begrijp niet goed waarom ze niet met een borg werken, dan ben je van dit soort a-sociale gasten af. Dat ze zo boos worden kan ik mij goed voorstellen en ze hadden meteen in moeten grijpen toen die lui allerlei mensen op het terrein lieten komen. Nu vond ik het een beetje boter na de vis. Toekomstige gasten weten nu dat dit natuurlijk helemaal niet aanvaardbaar is maar het leek mij ook een uitzonderlijk geval.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het geen goede reclame hoe ze met die vervelende gasten omgingen. Hoe zeer ik de ergernis ook kan voorstellen.
Tsjah, dat is wat hij van huis uit mee heeft gekregen en de familie heeft er ook wat trekjes van. Dus dan is het maar een kleine stap.quote:
Daar lijkt het geld meer waard, wat ze moesten betalen voor dat resort kan je in NL nog geen schuur kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp niet goed waarom ze niet met een borg werken, dan ben je van dit soort a-sociale gasten af. Dat ze zo boos worden kan ik mij goed voorstellen en ze hadden meteen in moeten grijpen toen die lui allerlei mensen op het terrein lieten komen. Nu vond ik het een beetje boter na de vis. Toekomstige gasten weten nu dat dit natuurlijk helemaal niet aanvaardbaar is maar het leek mij ook een uitzonderlijk geval.
Dat ze een begroting van 50.000 euro hadden berekend was ook wel erg weinig en hebben best wel veel kunnen doen met 75.000 eurootjes. Het is me alles meegevallen en het zag er prima uit dus begrijp ik de overstap niet naar helemaal opnieuw beginnen met de familie. De ervaring leert dat je zoiets niet moet doen.
Mannetje idemquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef golfer het volgende:
Irritant wijf, die Dora in de Marken.
Mee eens, had al vooruit gekeken en doorgespoeld, kon haar niet meer zien of horen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef Pap89 het volgende:
Dat eerste Rotterdamse stel was echt kut/irritant. Dat wijf met dat accent/houding etc. Zal me ook niks verbazen als die nog meerdere keren vreemd is gegaan, als het al geen open relatie is geworden.
Die in Frankrijk, deden alles wel erg goed.
quote:Nieuwe uitzending alert! 🇫🇷
Volg het avontuur van twee vriendinnen die samen een Frans jachtkasteel kopen. Ontdek de ups en downs van hun reis, en zie hoe hun vriendschap op de proef wordt gesteld… 📺 Woensdag om 20.35 uur op NPO 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |