WAT !?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
die muziek staat ook weer behoorlijk hard
ze kunnen ook een avond die muziek wat zachter zetten
ik zou gek worden van zo'n manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn dat JW alles prima vindt![]()
op 10 verschillende manieren...
oh wat vindt hij het prima allemaal
dit is wel heeel tekenendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
Liever bij elkaar op schoot dan bij Esther op de bank
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
maar zelf op rood staanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
JW tegen Jeff: Esther heeft voor jou wel pijtjes gekocht.
Aha...hoe chanteer je heel subtiel.
Heeft Jeff om die pijltjes aan Esther gevraagd?
ik moest lachen om t plaatje zo...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij was niet eens betrokken bij t plan!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Meest trieste is toch wel dat Babbel altijd klaar stond voor Esther , en veel gezever en gejank heeft moeten aanhoren , ze hadden best wel een band met elkaar en die heeft Esther kapot gemaakt ,door haar actie met Icaac
[ afbeelding ]
heeft hij wel gelijk inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "GJ Staat voor het droomsapje op rood, maar voor de nageltjes op groen"
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel heel hard naar Esther toe dit.
Als ik mijn moeder zo zag zitten alleen op de bank zou ik gaan roepen dat ze naar huis moet komen.
Ik vind t zielig en jw is een klootzak
ze zit heerlijk aan haar tenen te fruttenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naar
Zeker! Als er 1 rancuneus is daar is het die paljas welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij wel gelijk in
GJ en Esther dat haat elkaar echt
Beide doen niet voor elkaar onderquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Als er 1 rancuneus is daar is het die paljas wel
Doet Esther helemaal zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naar
Kloptt.. Esther is ook wel zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide doen niet voor elkaar onder
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.
Ik heb er geen medelijden mee.
Ze kan lekker op bed gaan liggen, neem een lepel droomsap en slapen maar.
Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |