Nou d'r wordt niks weggegooid hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach als hij trekt heeft, anders wordt het weg gegooid
Jaaa.. jij hebt hemquote:
echt hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jaaa.. jij hebt hem![]()
Hoe ze af en toe naar Eunice kijkt, hele nare blik
Nee omdat Erik meestal de resten op eetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou d'r wordt niks weggegooid hoor..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee omdat Erik meestal de resten op eet
Ik gun het haar ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
ik hoop dat iedereen op rood gaat staan, maar zal wel niet.. mietjes
50 euro ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
Ik hoop toch zo dat ze het haar niet gunnen en op rood gaan staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsap
Ebinasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Komt weer een ijsje voor JW.
Ze verdienen elkaar
Esther gaat JW nooit gek kunnen krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ebinas![]()
inderdaad, dat ze elkaar maar helemaal gek mogen maken.
Hey Deisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ebinas![]()
inderdaad, dat ze elkaar maar helemaal gek mogen maken.
Wedden dat ze het, als ze het krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsap
Maakt hem ammaal neks uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther gaat JW nooit gek kunnen krijgen
Of JW is ziende blind of hij maakt misbruik van de situatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Deis![]()
Vind hem eik nog erger ziek dan haar.
Hoe kan je iemand zo laten spartelen, het is me echt een raadsel
Het is de laatste zei ze.quote:
Dat laatste want hij weet het.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of JW is ziende blind of hij maakt misbruik van de situatie.
Dus hij is verantwoordelijk voor haar verliefd zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Deis![]()
Vind hem eik nog erger ziek dan haar.
Hoe kan je iemand zo laten spartelen, het is me echt een raadsel
Waarschijnlijk wil ze het daarom, zodat ze JW kan drogeren paaien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wedden dat ze het, als ze het krijgt
,ook vervolgens aan JW geeft?
Nee, maar wel voor het blijven voeden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus hij is verantwoordelijk voor haar verliefd zijn?
Omgekeerde wereld
Esther is natuurlijk stekeblind, maar als JW niets voor haar voelt en zij van die gekke dingen doet zou het verstandig zijn als hij wat meer afstand bewaart.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld
Dat niet maar wel voor het in stand houden ervan. Haar niet duidelijk afwijzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef puzziepie het volgende:
Lekker hem verantwoordelijk maken voor haar slappe gevoel
Maar laat haar nog steeds haar handen in zijn zak stoppen als ze buiten wandelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
JW heeft al meerdere malen aangegeven niks voor haar te voelen
Hij heeft haar allang afgewezen.. en duidelijk gezegd dat hij NIET verliefd is, als iemand het dan nog wil weten dat toch echt aan diegenequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat niet maar wel voor het in stand houden ervan. Haar niet duidelijk afwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |