Kim en Esther toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:49 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze nog wel voor een verrassing kunnen komen te staan
Ze hebben het scenario Gertjan met de hoop Isaac naar huis, of anders Gertjan als ie verliest
Ze hebben het duo scenario met Sas en Esther op de stip
wat nou als er 3 of 4 op de stip moeten komen en de bewoners 2 stemmen uit mogen brengen?
Het duurt vreselijk lang, denk dat de productie nog wel met een verrassing kan komen
Die willen Isaac natuurlijk niet naar huis![]()
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?quote:
Misschien gebeurt dat ook wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens kun je die recorder van de podcast gebruiken als afluisterapparatuur en daarna even snel terugluisteren
mijn vermoeden is dat JW nooit meer iets erover gaat zeggen tegen Esther, Volgens mij is hij als de dood voor haar reactie. Het is van zijn kant een beetje "pappen en nathouden" , dus af en toe wandelen enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?
Ik het slechtste geval speelt Esther de nieuwe informatie ook weer door naar Isaac, en heb je een enorme heibel in de tent waar JW een onderdeel van kan worden.
Mijn vermoeden is, dat hij de komende dagen op z'n beloop laat, hoopt dat Isaac er op korte termijn uit gaat, en dan pas Esther aan gaat spreken.
hebben ze dat nu al zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De bro's gaan op Sas
Dus dan wordt het Esther en Sas ?
Terwijl hij zgn woedend is op haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap best dat Esther hoop blijft houden. Hand in hand in de jaszak van JW.
het gaat altijd zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?
Ik het slechtste geval speelt Esther de nieuwe informatie ook weer door naar Isaac, en heb je een enorme heibel in de tent waar JW een onderdeel van kan worden.
Mijn vermoeden is, dat hij de komende dagen op z'n beloop laat, hoopt dat Isaac er op korte termijn uit gaat, en dan pas Esther aan gaat spreken.
En ondertussen blijft hij haar gevoelens voor hem aanwakkeren. Ik heb het idee dat JW vooral niets tegen Esther zegt uit eigenbelang. Op tijd zijn kopje thee, zijn broodjes netjes klaargemaakt.....ect.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik zou dat spelletje niet kunnen spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Neutraal!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn vermoeden is dat JW nooit meer iets erover gaat zeggen tegen Esther, Volgens mij is hij als de dood voor haar reactie. Het is van zijn kant een beetje "pappen en nathouden" , dus af en toe wandelen enz.
Hij heeft het lef niet en is enorm confict vermijdend.
Heb ze net in de kas gehoord mer Jeff er nog bij, dacht dat ze nu een besluit hadden genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze dat nu al zeker?
vanmorgen wisten ze het nog niet
Tiano zou met mensen gaan praten
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens maar die gedachte alleen al kan je achterdochtig makenquote:
rupi ,morrie , ima ook op sas, hangt ervan af of proef voor 1 persoon is doet gj de proef. proef met 2 personenquote:
proef met 1 persoon speelt gj zelf . proef 2 pers hangt van de proef af fysiek esther -sas, mentaal kim -sasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De bro's gaan op Sas
Dus dan wordt het Esther en Sas ?
Dat deden ze in Utopia ook een paar keer ... tot het ontdekt werd ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens maar de gedachte alleen al kan achterdochtig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |