we zitten hier @tassie127quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
oh dacht met een spel, maar dat was boerin geert en slome bart samenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je vergoeding welke hij per dag in het huis krijgt optelt wel
Ja niet normaal toch??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
dat was echt een flop!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:03 schreef odie22 het volgende:
krijgen ze een carnavalsfeest![]()
duurde bij elkaar nog geen 10 minuten
ze zeiden zelf ook, dat is voor tv uitzendingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was echt een flop!
uur aankleden voor die 2 nrs met de alom bekende wolter
Ja zeker dat was de moeite niet waard en zij maar denken dat ze een hele avond feest zouden hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was echt een flop!
uur aankleden voor die 2 nrs met de alom bekende wolter
Jammer dat het zo gaat. Lijkt me als bewoner ook niet fijn, voel je je toch ook wat gebruikt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zeiden zelf ook, dat is voor tv uitzending
er zijn ook weinig feestjes geweest.. vorig jaar toch vaker na een vertrekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja zeker dat was de moeite niet waard en zij maar denken dat ze een hele avond feest zouden hebben
wordt allemaal wel even van te voren er in gepraat door de productiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gaat. Lijkt me als bewoner ook niet fijn, voel je je toch ook wat gebruikt.
Alles voor de kijkcijersquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef rinardo het volgende:
Daaraan kan je dus echt zien , dat BB puur dingen bedenkt voor de tv uitzendingen, want zo tv uitzending vul je natuurlijk niet met een rob die de hele dag uit zn neus zit te vreten in het hoekje van de bank
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef rinardo het volgende:
Daaraan kan je dus echt zien , dat BB puur dingen bedenkt voor de tv uitzendingen, want zo tv uitzending vul je natuurlijk niet met een rob die de hele dag uit zn neus zit te vreten in het hoekje van de bank
Ah je bent erquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja bizar hè! Thanks @:monique___. Voor de verwijzing!
die was onderweg naar een optreden ergensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijers
en Wolter zal nog wel een halfuurtje over hebben gehad in zijn agenda, voor een vriendenprijs.
Het is wel grappig als je ziet hoe ze dingen in elkaar plakken en knippen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zien
ja maar dat we al met de streams die wij kunnen zien, wat ze daar al van maken.. al dan niet chronologisch of in stukjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zien
op doorreis ff 10 min benen strekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was onderweg naar een optreden ergens
Mijn dochter is 14 en was vorige week ziek en deze week vakantie dus die pikt mijn live streams op. En ik mag ze ook niet afzetten als ik weg ga dus ze volgt echt. En bij elke uitzending zegt ze: dit klopt niet; dit is zo niet gezegd of gebeurd. Waarom klopt dit niet? Ja weer even uitleggen wat manipuleren betekend hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |