Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:50 schreef Lillfex het volgende:
Maar als die Karin er volgend jaar inkomt dan is dat echt een pittige tante.
Nou dat weet ik niet maar ze zei alleen dat ze zich op wilde geven dan Vallen de kijkcijfers dan zo tegen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?
Ben benieuwd, Zullen dan wel groot onderhoud aan de hut moeten plegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?
Ja dat wist ik niet maar wie van de vorige groep had zon ding op snachts?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
Cpap zo heet het , slaapapneu apparaat ding
Julioquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet maar wie van de vorige groep had zon ding op snachts?
philips ziekmaakding bedoel jequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
Cpap zo heet het , slaapapneu apparaat ding
neeee hij was weg, al die domme zinnen / liedjes van bb..quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik heb de hele nacht liggen dromen [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
is nu op tvquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeee hij was weg, al die domme zinnen / liedjes van bb..
tjongejongejonge
ja ik hoorde het. Kan hij ook heel moe door zijn overdagquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:57 schreef rinardo het volgende:
Jolien zegt , hij stopt met ademen , die heeft het nu ook over die slaapappneu
dan hoor je zo, in de dbk hoe positief hij is naar BB, zelfs over de kartonnen meubels wat een verschil met in het huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik hoorde het. Kan hij ook heel moe door zijn overdag
Hoor geert nu in de uitzending.
heeft die slome drol nog 5k ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan robbie mooi die 5k uitgeven aan een cpap apparaat
ik weet dat het verzeringswerk is maar toch
Hij zit nu in de dbk! Feest met wolter, geert. Hij komt hier positief in over!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
dan hoor je zo, in de dbk hoe positief hij is naar BB, zelfs over de kartonnen meubels wat een verschil met in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |