Lableks,biolabs, biowapens....gewoon bullshit om mensen bezig met de hele circus te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Gelekt uit een lab? is dat het nieuwe sprookje na het vleermuizen verhaal.. ze blijven maar valse narratieve creëren terwijl we allemaal weten dat het 1 grote scam was. Een proefperiode voor de grote ¨pandemie¨ die ons te wachten staat.
Klopt. Is gewoon het zoveelste bullshit verhaal. Ze kunnen wel goed acteren, dat moet ik ze nageven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lableks,biolabs, biowapens....gewoon bullshit om mensen bezig met de hele circus te houden.
Pandemie my arse....pandemonium more like.
Volgens mij zat er meer achter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?
Ik kan het wat betreft Corona gewoon echt nog niet geloven dat dit alles nodig was, is het een inschattingsfout geweest of zit er meer achter?
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij zat er meer achter.
In het begin hadden we de intelligente lockdown in Nederland.
Ieder land deed wat anders en ineens moest iedereen hetzelfde doen.
De angst moest er in gehouden worden, bange mensen luisteren beter.
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vinden![]()
Lijkt me fantastisch om weer niet mee te doen
En als je uitgaat van de oude definitie, zou dat verschil hebben uitgemaakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.
En hoe komt het toch dat wij blijkbaar in staat zijn de dingen glashelder in te zien zonder er ook maar enige angstemotie aan te koppelen? Ik kan me amper in iemands goedgelovigheid verplaatsen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vinden![]()
Waar een discussie met een indringer al niet toe kan leiden...quote:De 29-jarige Alexei Z. wordt verdacht van de moord op de wetenschapper en is gearresteerd.
De Russische onderzoekscommissie is een moordonderzoek gestart nadat het lichaam van Botikov op 2 maart in zijn woning werd gevonden. De Rus werd bekend doordat hij in 2020 samen met 17 andere wetenschappers aan het Sputnik V- coronavirusvaccin werkte bij het Gamaleya National Research Center.
Mexicaanse griep (NL) of varkensgriep (wereld). Zonder aanpassen van de definitie was dit ook geen pandemie geweest.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.
Nee, maar met de bullshit computer modellen van hetzelfde experts (Neil Ferguson in de VK bvb) een 'pandemie' voorgespeeld was, dacht ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mexicaanse griep (NL) of varkensgriep (wereld). Zonder aanpassen van de definitie was dit ook geen pandemie geweest.
Tja, het nieuws he? Gaat het over abortus dan mag men wel roepen "my body, my choice" (waar ik het altijd mee eens ben overigens).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En hoe komt het toch dat wij blijkbaar in staat zijn de dingen glashelder in te zien zonder er ook maar enige angstemotie aan te koppelen? Ik kan me amper in iemands goedgelovigheid verplaatsen.
"Hoe dan"?
Zien jullie het nou echt niet?
Als ik als goedgelovig mens zou merken dat een groot deel van de samenleving weerstand biedt, wat is mijn persoonlijke winst daar dan in om die mensen het leven zuur te maken ? Wat heeft het voor mijn eigen leven een meerwaarde om al deze mensen te verketteren? Het gaat namelijk om een keuze in je leven die je nooit lichtzinnig zou moeten maken. Je kan daarom beter gewoon luisteren en vragen stellen.
Het idee dat jij als souverein mens vrijwillig je lichaam, je ziel en je gezondheid overdraagt aan dubieuze instanties en identiteiten. Dat de kracht van gepropageerde angsten dominant zijn tov de totale zelfcontrole over jouw lichaam vind ik een trieste constatering.
Mijn pre-corona beste vriend heb ik eens gezegd dat ik het zo jammer vind dat hij niet in staat is om van zichzelf te winnen.
De blinde overgave aan een wereldmacht die in staat is het slechtste met de mensheid te doen, wordt volgens mij door menig mens gezien als nieuw goddelijke identiteit die er altijd voor mij is en altijd in mijn belang denkt en het belang van de mensheid.
Ik wens pertinent niemand zoveel macht te geven over de mensheid. Dat kan een souverein land met een gedeelde historie prima zelf.
Iedereen heeft gewoon de keuze gehad tussen wel of niet vaccineren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, het nieuws he? Gaat het over abortus dan mag men wel roepen "my body, my choice" (waar ik het altijd mee eens ben overigens).
Maar gaat het om experimentele prikken dan mag je geen "my body, my choice" roepen want ineens doe je het voor een ander. En zet de media je al gelijk weg als zijnde weigeraar zelfs als je de keuze het niet te doen weloverwogen hebt gemaakt. Ineens ben je een complotdenker. Willem Engel aanhanger en noem maar op. Terwijl dit voor de meesten compleet niet het geval is![]()
De middenweg is er niet meer, het is het 1 of het ander en dat is niet goed denk ik.
Je bedoelt toch niet Ivermectine toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze enkel toestemming hebben gekregen voor de experimentele vaccinatie omdat er geen werkend medicijn beschikbaar was.
Klopt dat?
Dat zou wel verklaren waarom ze zo hard optreden tegen de dokters die medicijnen voorschreven bij een covid infectie.
"oh Hans, doe 3 mondkapjes op want de vogelgriep is in aantocht!!!"quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Een nieuwe pandemie lijkt op komst ( om nu even weer ontopic te gaan)
[ twitter ]
Geen haar die er aan denkt om mee te doen, Ik geloof niks meer wat er uit de monden van de WHO lui komenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Ivermectine toch?
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze enkel toestemming hebben gekregen voor de experimentele vaccinatie omdat er geen werkend medicijn beschikbaar was.
Klopt dat?
Nee, je mag sowieso niet buiten het gebruiksvoorschrift medicijnen voorschrijven.quote:Dat zou wel verklaren waarom ze zo hard optreden tegen de dokters die medicijnen voorschreven bij een covid infectie.
Ik hou me redelijk op de vlakte de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.
Hoe krijg je dat gepubliceerd in The Lancet? Als iemand het weet... ik ken nog wel een paar wetenschappers die daar een publicatie op hun naam zouden willen hebben.
Een wetenschapper weet wel hoe hij zijn werk gepubliceerd krijgt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.
Hoe krijg je dat gepubliceerd in The Lancet? Als iemand het weet... ik ken nog wel een paar wetenschappers die daar een publicatie op hun naam zouden willen hebben.
Hoezo is daar ooit sprake consensus van geweest dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 04:51 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Het is eigenlijk diep triest, maar ik kan er alleen nog maar om lachen. Het was so "in your face obvious" dat het gespeeld was, en mensen blijven nog steeds "de wetenschap" en de "de overheid" beschermen.
En dan nu weer... "Ow, vogelgriep"...
Als het een test was, dan scoren we als mensheid niet best. Weten we nog dat Ab ons naar een eiland wilde hebben.. Ik kan het de acteurs niet eens kwalijk nemen, die konden de verleiding van het geld niet aan, maar wat mij vooral tegenvalt is hoe gemakkelijk het volk tegen elkaar op te zetten is met leugens.
En hoe lastig mensen het vinden om parallellen te zien. "Covid was een groot circus, maar het klimaat is wel echt.." Uhu. Dream on... Met je nutsrekening van > 500 EUR. Ja, maar sancties... mimimimi
Lemmingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |