abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208277700
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
Fucked up G.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 maart 2023 @ 15:30:46 #227
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208277793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat me opvalt aan bovenstaande tekst van Hugo is dat Hugo vrij stellig meent dat er 3 tot 4000 ic opnames komen van de ongevaccineerden en tot 20.000 ziekenhuisopnamen maar dat de enige onzekerheid daarbij is in welke frequentie die mensen zouden worden opgenomen.
Terwijl die getallen ook redelijk uit de lucht gegrepen waren en de grootste onzekerheidsfactor waren. Achteraf ook deze voorspelling niet uitgekomen. Dit zijn teksten geweest die bedoeld waren om mensen aan te sporen om zich te laten vaccineren en de waarheid werd beetje verdraaid en aangepast om dit extra kracht bij te zetten.
Corona :')

Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200! :% ) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?

Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..." 8)7 met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.

Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
Mai pben rai~!
pi_208278404
https://www.ninefornews.n(...)we-ons-zorgen-maken/

Of zou marburg de nieuwe plandemie zijn???
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 7 maart 2023 @ 16:33:51 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208278462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200! :% ) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?

Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..." 8)7 met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.

Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
Je lachte je suf destijds en nu helemaal wat er uitgekraamd werd tijdens persconferenties, 23 maart 2020

Rutte schijt aan corona feestjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapperhaus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208279005
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]
Dat ventje Matt Handycock heb ook ik nooit serieus genomen.
Heel vaak was 'ie op de 'corona scaremongery updates' bijna elke avond op BBC te zien.
En rondom zelfde tijd zn collegas bij lockdown feestjes in Downing Street waren.
Een week of zo voor het hele shitshow begonnen (mid Maart 2020) was,corona ook van de HCID (High Consequence Infectious Disease) lijst weggehaald.

Sidenote: Matty Handycock was een paar maanden geleden in Big Brother UK te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208279141
Hallo allemaal :W

Mondkapjes zijn nog steeds zinloos volgens groot onderzoek:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_208279188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Precies...nailed it!

En nooit,maar nooit hebben de gasten ooit gezegd dat de gemiddelde 'corona dood' leeftijd hoger dan gemiddelde life expectancy van 82 was.
Lying by omission 101....classic psyOp taktiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 07-03-2023 17:44:54 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208279213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Howdy p_o_p....fyn om je terug te zien.
pi_208279296
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
Probeer eens MJ of adjoema fijnkauwen >:)
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:10:27 #235
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_208282421
twitter

Just putting it out here
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_208282446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:15:30 #237
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282499
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Just putting it out here
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de nadelen wegen niet op tegen de voordelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:16:15 #238
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:18:15 #239
421867 greysbones
pi_208282537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de voordelen wegen niet op tegen de nadelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
daar loop je dan een virus/bacterie op en heb je een grotere kans op
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
die de man vaak bij zich draagt
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:30:29 #240
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282700
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:32:02 #241
421867 greysbones
pi_208282727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?
wat doet hij dan bij meisjes?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:32:34 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282730
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Even de shareholders btw van Merck, ze hebben het echt goed met je voor:

Stockholder Stake Shares owned
The Vanguard Group, Inc. 8.53% 216,325,527
BlackRock Fund Advisors 5.47% 138,780,980
SSgA Funds Management, Inc. 4.65% 117,961,857
Wellington Management Co. LLP 2.45% 62,016,871
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:34:52 #243
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282752
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?
wat doet hij dan bij meisjes?
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeft :) Komt heel vertrouwd over weer allemaal.
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:36:18 #244
421867 greysbones
pi_208282767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeft :) Komt heel vertrouwd over weer allemaal.
allemaal oude jongens krentebrood
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:37:30 #245
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282785
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wie controleert de wereld in een notendop :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:42:16 #246
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208282850
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ze een boete krijgen, lachend aftikken en....... Doorrrrrrr.
Lach met een schone bips
pi_208282907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?
En dan op upload datum afdraaien? Maar de helft is verwijderd van het platform?
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:00:10 #248
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208285368

Net alsof het in andere landen anders was, ook in NL dezelfde aanpak; jaag het volk de stuipen op het lijf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:32:02 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_208286206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Net alsof het in andere landen anders was, ook in NL dezelfde aanpak; jaag het volk de stuipen op het lijf.

Kijk voor de lulz eens terug naar onze trekpop. Alles in de range goedgelovige <----------> angsthaas en dat wat er tussen in zit zat te huilen/flippen/sidderen/beven van de angst/stress/onzekerheid voor de TV.
Niemand minder dan de Minister President die zoiets als dit op het volk afvuurt, wetende dat het allemaal lulkoek en onzin was. Dat is toch wel een veroordeling waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 08-03-2023 12:50:19 ]
Mai pben rai~!
pi_208286406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je doet het voor een ander hè :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')