Fucked up G.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
Coronaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat me opvalt aan bovenstaande tekst van Hugo is dat Hugo vrij stellig meent dat er 3 tot 4000 ic opnames komen van de ongevaccineerden en tot 20.000 ziekenhuisopnamen maar dat de enige onzekerheid daarbij is in welke frequentie die mensen zouden worden opgenomen.
Terwijl die getallen ook redelijk uit de lucht gegrepen waren en de grootste onzekerheidsfactor waren. Achteraf ook deze voorspelling niet uitgekomen. Dit zijn teksten geweest die bedoeld waren om mensen aan te sporen om zich te laten vaccineren en de waarheid werd beetje verdraaid en aangepast om dit extra kracht bij te zetten.
Je lachte je suf destijds en nu helemaal wat er uitgekraamd werd tijdens persconferenties, 23 maart 2020quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Corona![]()
Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200!) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?
Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..."met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.
Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GrapperhausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Dat ventje Matt Handycock heb ook ik nooit serieus genomen.quote:
Precies...nailed it!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Corona![]()
Vandaag toevallig gehoord dat vandaag hoogste aantal ziekenhuisopnames sinds een jaar (200!) ...en allemaal patiënten met onderliggende issues. Ok... lockdowntje doen dan maar?
Heel Corona kan in een schoenendoos en op zolder geflikkerd worden. Sinds het begin was het al een onzinverhaal met al die mensen die op straat omvielen, straten vol lijkzakken, ziekenhuizen die uit de grond moesten worden gestampt vanwege de krankzinnig hoge besmettingen...
Toen het hier in het westen ook 'los' ging was al snel duidelijk dat het allemaal lulkoek was. Ondertussen kregen we wel een Premier voorgeschoteld met zijn psychologische wartaal vanuit het torentje; "je denk nu wellicht,...is dit echt?..."met daaropvolgend al die idioterie als lockdown/QR/verplicht beflap/semi-gedwongen vax/vax propaganda in de media/avondklok/1.5m en ga zo maar door.
Inmiddels zijn we alweer wat psyops verder en is Corona zoals ze het in het begin hebben neergezet niet meer relevant. Die 2/3e wereldbevolking met (herhaaldelijk) zooi in hun lichaam gespoten nog wel..
Howdy p_o_p....fyn om je terug te zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hallo allemaal![]()
Mondkapjes zijn nog steeds zinloos volgens groot onderzoek:
Probeer eens MJ of adjoema fijnkauwenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb corona gehad. Ik ruik en proef nog steeds stukken minder dan voorheen. Gaat ook niet meer verbeteren is de verwachting. Is geen ramp, maar valt wel onder long covid.
Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hallo allemaal![]()
Mondkapjes zijn nog steeds zinloos volgens groot onderzoek:
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de nadelen wegen niet op tegen de voordelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?quote:
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is er niet een time line met al zijn filmpjes? Ik zou best geïnteresseerd zijn dat ooit te marathonen.
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contactenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En binnenkort onder het tapijt met de melding "de voordelen wegen niet op tegen de nadelen" Vertel dat tegen degenen die wel slachtoffer zijn van de bijwerkingen... Vind trouwens dat hele HPV vaccin wel ook wat raar, het pushen ervan vooral ook onder mannelijke tieners. Was toch bedoelt uiteindelijk voor vrouwelijke tieners? En nu moet iedereen het?
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
daar loop je dan een virus/bacterie op en heb je een grotere kans op
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
die de man vaak bij zich draagt
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
Even de shareholders btw van Merck, ze hebben het echt goed met je voor:quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
uit onderzoek blijkt dat baarmoederhalskanker kan ontstaan door wisselende contacten
daar loop je dan een virus/bacterie op en heb je een grotere kans op
(als ik het goed heb hoor, even uit mijn hoofd van wat ik er toen, 6 jaar geleden, over heb opgezocht.)
die de man vaak bij zich draagt
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeftquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die bacterie laten verdwijnen als hij in het lichaam komt ?
wat doet hij dan bij meisjes?
allemaal oude jongens krentebroodquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het bij beide doet als beide die prik moeten hebben... Maar goed, had al even geantwoord wie Merck nou even in bezit heeftKomt heel vertrouwd over weer allemaal.
En dan op upload datum afdraaien? Maar de helft is verwijderd van het platform?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zijn naam invoeren in Youtube en dan al zijn viddy's kijken?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof het in andere landen anders was, ook in NL dezelfde aanpak; jaag het volk de stuipen op het lijf.
Je doet het voor een ander hèquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik meen gelezen te hebben, en dat het vaccin tegen die baarmoederhals kanker zou moeten beschermen. Wat doet het dan in godsnaam bij jonge mannen vraag ik me af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |