Ik proef nog enige twijfel bij Emil.quote:***** Christophe Laporte
**** Tom Pidcock, Ben Turner
*** Jhonatan Narvaez, Dylan van Baarle, Tiesj Benoot, Magnus Sheffield, Matej Mohoric
** Fred Wright, Arnaud De Lie, Jasper Philipsen, Stefan Küng, Søren Kragh, Yves Lampaert, Florian Senechal, Benoit Cosnefroy, Matteo Trentin, Jordi Meeus, Tim Wellens, Victor Campenaerts, Jasper Stuyven, Jonathan Milan, Casper Pedersen, Anthony Turgis , Alexander Kristoff, Davide Ballerini, Matis Louvel
* Jan Tratnik, Kevin Enjoys, Dylan Teuns, Gianni Vermeersch, Mike Teunissen, Kasper Asgreen, Axel Zingle, Sven Erik Bystrøm, Marco Haller, Michael Gogl, Rune Herregodts, Sep Vanmarcke, Nils Politt, Greg Van Avermaet, Rasmus Tiller, Zdenek Stybar , Edward Theuns, Pascal Ackermann, Peter Sagan, Max Kanter, Edvald Boasson Hagen, Dries Van Gestel, Ivan Garcia Cortina, Jenthe Biermans, Andrea Pasqualon, Alex Kirsch, Florian Vermeersch, Mathias Vacek, Samuele Battistella, Oliver Naesen, Jake Stewart, Hugo Page, Piet Allegaert, Samuel Watson, Pavel Bittner, Nils Eekhoff, John Degenkolb, Ide Schelling, Bauke Mollema, Matteo Jorgenson
Hoe vaak zou het voorkomen dat er alsnog iemand wint die ze niet genoemd hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik proef nog enige twijfel bij Emil.
Hij heeft ooit een hele Tour iedere dag Fraile genoemd. Massasprint? Fraile. Bergrit? Fraile. Overgangsetappe? Fraile! Die ene dag dat hij hem achterwege liet won ene O. Fraile.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe vaak zou het voorkomen dat er alsnog iemand wint die ze niet genoemd hebben?
Het wielerseizoen gaat morgen eindelijk beginnen!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Voor mij is het nog Omloop Het Volk. Fuck de commercie!
Het seizoen is nu pas ECHT begonnen hahaha.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef The_Undertone het volgende:
De nieuwe Sep is uit: hij kampt met buikpijn
Sep zat daar ook bij. Maar reed lek.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog, toen simpel werkpaard en professioneel dommekracht Stijn VDB het gat ging dichtrijden op Terpstra in dienst van Stannard? Mooie tijden waren dat.
Had senior niet op jouw twitter-account gereageerd toen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog, toen simpel werkpaard en professioneel dommekracht Stijn VDB het gat ging dichtrijden op Terpstra in dienst van Stannard? Mooie tijden waren dat.
Geen flauw idee, dat is zo lang geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had senior niet op jouw twitter-account gereageerd toen?
Dit was schitterend. De tractor moest het niet hebben van zijn tactisch vermogen. Man man manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Met Belgisch commentaar is het ook wel mooi, Wuyts was na de aanval van Boonen op iets meer dan 4 km al direct zeker dat het goed zat. Enkel een lekke band kon hem tegenhoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Kevin Enjoys schrijf ik op voor de zege.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik proef nog enige twijfel bij Emil.
@Immerdebestebobquote:En iedereen ziet Frison als een knecht. Hij draait in die rol al erg lang mee, maar volgens mij is hij dit jaar vijf procent beter dan hij ooit is geweest.
Probleem was toen ook dat Boonen nog nooit het Volk had gewonnen (is ook uiteindelijk zijn enige Vlaamse hiaat op zijn erelijst) en dat Fitte Peeters en Don Pat voluit de kaart Boonen trokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Belgisch commentaar is het ook wel mooi, Wuyts was na de aanval van Boonen op iets meer dan 4 km al direct zeker dat het goed zat. Enkel een lekke band kon hem tegenhouden
Blijft ook een figuur. Bahamontes had pas een nummer rond hem met ook een interview waarin hij stevig zat af te geven op de huidige generatie.quote:
Ik word een beetje moe van dat Domestique.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Die gaat 20 minuten voor het einde weg rijden
HA HA HA HAquote:
Tja, het zegt niet zo heel veel. Om te meten wie de beste renners zijn voor in een koers, zul je eigenlijk die waardes moeten meten na 4-5 uur trainen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Die gaat 20 minuten voor het einde weg rijden
Waarschijnlijk was Youri gewoon te dom om het Engels van Pidcock te begrijpen en heeft hij er zelf maar een eigen vertaling van gemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij Wielerflits doen ze niet aan klikbeeet. De renner zie het zelf!111!!!!!1111!1!1!1!1!!1
Youri IJnsen
25 FEBRUARI 2023 OM 10:30
@:Ardoisier
Tom Pidcock verzon in deze de titel, omdat het zijn uitspraak betreft. Waarvan akte :-)
Woon je wel echt in het niets.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als je (zoals ik) graag ter plaatse koers wilt gaan kijken zonder heel ver te rijden, dan moet je als Nederlander in Zeeuws Vlaanderen gaan wonen.
De komende tijd maar liefst 11 wedstrijden (1.1 of hoger) in een goed uur rijden die je live kunt aanschouwen.
World Tour
25-2 Omloop
22-3 Classic Brugge de Panne
24-3 E3
26-3 Gent Wevelgem
29- Dwars door Vlaanderen
2-4 Ronde Van Vlaanderen
Europe Tour
5-3 GP Jean-Pierre Monseré
UCI Pro Series
26-2 KBK
15-3 Danilith Nokere Koerse
17-3 Bredene Koksijde Classic
5-4 Scheldeprijs
Ik kijk veel liever thuis voor de TV.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als je (zoals ik) graag ter plaatse koers wilt gaan kijken zonder heel ver te rijden, dan moet je als Nederlander in Zeeuws Vlaanderen gaan wonen.
De komende tijd maar liefst 11 wedstrijden (1.1 of hoger) in een goed uur rijden die je live kunt aanschouwen.
World Tour
25-2 Omloop
22-3 Classic Brugge de Panne
24-3 E3
26-3 Gent Wevelgem
29- Dwars door Vlaanderen
2-4 Ronde Van Vlaanderen
Europe Tour
5-3 GP Jean-Pierre Monseré
UCI Pro Series
26-2 KBK
15-3 Danilith Nokere Koerse
17-3 Bredene Koksijde Classic
5-4 Scheldeprijs
Het volk was net zo goed commercie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Voor mij is het nog Omloop Het Volk. Fuck de commercie!
Dat is de grap.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:31 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het volk was net zo goed commercie.
Nee, maar Norsgaard mag de lelijkste tatoeage die ik ooit heb gezien wel tonen aan de wereld.quote:
Wallays probeert het vanuit de vroege vlucht! Onorthodox, in zo'n Belgische klassieker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het gebrek aan steun voor Fré valt me erg tegen. Jullie zijn zeker bang dat Jelle Wallays er met de hoofdprijs vandoor gaat.
Ik word hier beflikkerd zeg 😔quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:31 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het volk was net zo goed commercie.
Dat was bijna perfectiequote:
Ik heb deze uitdrukking wel vaker gehoord ja, inderdaad iets Vlaams.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)eg-he~1677320189407/
Naesen is "even van zijn melk".![]()
Is dat een gangbare uitspraak in het Vlaams?
Ik heb trouwens het idee dat ze bewust regelmatig Nederlanders uitnodigen omdat ze weten dat redelijk wat Nederlanders Sporza kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:37 schreef Chiappucci het volgende:
In België zijn ze groot fan van Marijn. Die mag echt overal opdraven.
Als hij het hele voorjaar mag aanschuiven kunnen we het wel weer mooi heel veel over WOUT hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Heel weinig zin in man met een mening en Marijn als vaste analisten bij Sporza
Daar hadden ze Jan wel voor nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij het hele voorjaar mag aanschuiven kunnen we het wel weer mooi heel veel over WOUT hebben.
Vrouwen met überhaupt een mening over wielrennen heb je ook amper in Vlaanderen voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:37 schreef Chiappucci het volgende:
In België zijn ze groot fan van Marijn. Die mag echt overal opdraven.
Het is inderdaad in dat kader geen slecht idee om Nederlanders uit te nodigen, het is alleen wel vrij hinderlijk dat alleen Marijn en Bram Tankink in de rolodex staan. Dat is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het idee dat ze bewust regelmatig Nederlanders uitnodigen omdat ze weten dat redelijk wat Nederlanders Sporza kijken.
Sanne Cant was ook al zo'n succes bij de crossquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vrouwen met überhaupt een mening over wielrennen heb je ook amper in Vlaanderen voor mijn gevoel.
Dat houdt niet over inderdaad. Alleen Ine Beyen zie ik wel eens zitten, maar die zit er vooral vanwege haar leuke snoetje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vrouwen met überhaupt een mening over wielrennen heb je ook amper in Vlaanderen voor mijn gevoel.
De eeuwige Ine “Sersj” Beyenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niki Terpstra niet wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is inderdaad in dat kader geen slecht idee om Nederlanders uit te nodigen, het is alleen wel vrij hinderlijk dat alleen Marijn en Bram Tankink in de rolodex staan. Dat is voor niemand leuk.
Die zou alleen maar praten in songtekstenquote:
Haha!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zou alleen maar praten in songteksten
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Max van Heeswijk vindt jou nu een viespeuk.
Wout gaat dus 3 monumenten winnenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Direct vanaf de vulkaan het peloton op een hoop rijden, leuke rubriek hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)een-wereld-leven-we/
Waarom zou je aan Max van Heeswijk vragen wat hij erotisch vindt?quote:Op de vraag wat Van Heeswijk erotisch vindt, antwoordt hij: “In het wielerpeloton spraken we wel eens over de mooie vrouwen die we onderweg hadden gespot, maar op het vlak van seks en erotiek gebeurden daar geen bijzondere dingen.”
Toen verloren ze nogquote:
Mocht Max niet meedoen met het rukgroepje?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)een-wereld-leven-we/
Dat is een van de vaste 15 vragen in het zaterdaginterview in de sportkatern van De Limburger.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je aan Max van Heeswijk vragen wat hij erotisch vindt?
Grote slag in de maak en wij krijgen de studioquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit leek op een domme aanval. Gelukkig schakelen we meteen weg.
Rare jongens die Limburgers.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is een van de vaste 15 vragen in het zaterdaginterview in de sportkatern van De Limburger.
Ze hebben nog geen live beelden. Zeggen zequote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grote slag in de maak en wij krijgen de studio
Makkie voor Magnus.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
BENOOT Tiesj
LAPORTE Christophe
TRATNIK Jan
VAN BAARLE Dylan
VAN DIJKE Tim
VAN HOOYDONCK Nathan
WRIGHT Fred
HALLER Marco
SHEFFIELD Magnus
SWIFT Connor
O'BRIEN Kelland
HOOLE Daan
ACKERMANN Pascal
DE LIE Arnaud
Marijn ontdekte De Lie in de Volta Limburg Classic, jawel!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:53 schreef Mansjester het volgende:
We zitten naar Marijn te luisteren ipv naar waaiers te kijken.
Er is dus nog geen live beeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:53 schreef Mansjester het volgende:
We zitten naar Marijn te luisteren ipv naar waaiers te kijken.
Net wat te weinig knechten van andere ploegenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
BENOOT Tiesj
LAPORTE Christophe
TRATNIK Jan
VAN BAARLE Dylan
VAN DIJKE Tim
VAN HOOYDONCK Nathan
WRIGHT Fred
HALLER Marco
SHEFFIELD Magnus
SWIFT Connor
O'BRIEN Kelland
HOOLE Daan
ACKERMANN Pascal
DE LIE Arnaud
We kunnen natuurlijk niet verwachten dat de goed betaalde wieleranalisten op tv de koers beter volgen dan de kenners van WLR.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marijn ontdekte De Lie in de Volta Limburg Classic, jawel!
Hier moeten de Jumbots alles alleen doen ja. En vast niet iedereen is tevreden met de naam die ze mee hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net wat te weinig knechten van andere ploegen
Karrel dus, Sporza is het spoor helemaal bijsterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Nu Bert op de motor zit krijgen we dan wel Renaat naast José? Of krijgen we Karrel?
nu al 1quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we turven hoe vaak Karrel 'DE LIE' gaat roepen?
Renaat zit in de zandbak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Karrel dus, Sporza is het spoor helemaal bijster
Renaat is inmiddels de Jeroen Snel van de koers.quote:
Vergeet Jan Boven en Grischa Niermann nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:06 schreef DiegoFuser het volgende:
De foodcoachapp en de kleurcodes, het succes van Jumbo verklaard
De witte tekst bij de namen van de ploegen mogen ze direct aanpassenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een vergrootglas nodig voor deze graphics.
Je zag het amper inderdaad. Welke debiel heeft dit ontworpen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
De witte tekst bij de namen van de ploegen mogen ze direct aanpassen
Dat FLCS (denk ik dat er staat) in dat pixeltjesfont is ook walgelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:16 schreef franklop het volgende:
Die witte streep mag ook gelijk weg
Karrel van Nieuwkerk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Karrel gelijk met een sneer naar zijn medewerkers.
Gelukkig. Ik dacht dat het aan mijn ogen lag.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een vergrootglas nodig voor deze graphics.
eerder lesje: niet te hard aan de rem.quote:
Niet hip genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:26 schreef Chiappucci het volgende:
Wat was er mis met het oude Sporza-groen?
Had geen motivatie meer bij DSM!quote:
Die was bij DSM ook gewoon veelbelovend (zie Parijs-Tours), totdat ie vakkundig gesloopt werd door datzelfde DSM.quote:
Lang zat toch, zien toch allesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:30 schreef Dutch_view het volgende:
Bertgod krijgt precies 10 seconden spreektijd
Jelle Wallays kan zich beter zorgen maken over zijn Jelle Wallayshoofd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Ja mannen, Jelle Wallays die al 3 jaar geen enkele uitslag meer rijdt moet zich langzamaan beginnen zorgen maken over de nieuwe generatie die hem voorbij gaat streven.
2020 vind ik weinig representatief voor alles wat Sunweb was.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die was bij DSM ook gewoon veelbelovend (zie Parijs-Tours), totdat ie vakkundig gesloopt werd door datzelfde DSM.
Hopelijk is Christophe ziekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:34 schreef franklop het volgende:
Zullen we ook nog schakelen naar de mannen van de radio?
Zal energie gevenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitzicht op zonnepanelen, schitterend
Het lijkt er op dat hij zelf kan wringen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe rij je met De Lie door het peloton?
Die was wel dolkomisch ja.quote:
Steeds hetzelfde Lie-djequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |