Ik zou daar niet naar kunnen kijken hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
we zitten in de slow chat``quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
ASMR , zijn er die daarmee slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zaagt ook lekker door in het bos
Die gaan nog een keer aan de Arena beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zaagt ook lekker door in het bos
ASMR wel Lindsey niet….quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ASMR , zijn er die daarmee slapen
Ik vind MA nog zo knulletje, vergeleken bij haarquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
even pappie vragen of ik mag knuffelen![]()
Begrijpelijk. Hij denkt hier nog iets band mee te hebben. Tot aan de meet, en hij wordt gedumpt door iedereen. Kansloos voor de finale.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
ias zou ali, jolien en bart niet nomineren
yepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hij denkt hier nog iets band mee te hebben. Tot aan de meet, en hij wordt gedumpt door iedereen. Kansloos voor de finale.
Wat zei die dan ? "Ik zweer het maat !" of zoiets ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:08 schreef rinardo het volgende:
er was een boodschap van Ali zn broertje uit de speakers voor Ali, iedereen dacht dat het Ali was, exact dezelfde stem
Nee gewoon, goedemorgen broertje tijd voor een nieuwe dag opstaan , maak er wat van, zoiets, maar leek echt Aliquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat zei die dan ? "Ik zweer het maat !" of zoiets ?
Die is lichamelijk wel erg achteruit gegaan op een een paar weken. Moeten ze toch ook zien bij de FEBO.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:24 schreef rinardo het volgende:
Rob denkt , wat doe ik hier nog. Goedzo Rob hou die gedachte vast en GA!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ook zo begrepen uit hun verhaal daarnet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar zeggen de regelementen dit jaar dus BE en NK in de finale niet man en vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |