Ik vermoed dat je pa ook vrolijker is??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Mij pa van 85 is fitter dan deze man. Dit kan nooit gezond wezen.
Zeker weten maar nu maakt echte pijn je niet vrolijker als dit echt is. Zou snel een dokter opzoeken als ik hem was.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je pa ook vrolijker is??
Ik vond dit juist een geweldig idee 😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:50 schreef Ireth het volgende:
Jason: we hebben nog heel veel couscous en kwark, als bb ons nou niks nieuws geeft moeten we weer een hele week couscous eten, dan wordt iedereen helemaal gek!!
Ja breng ze ff op ideeën
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:53 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik vond dit juist een geweldig idee 😂
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:54 schreef Jockari het volgende:
MiMi en Chiara kruipen dan maar bij elkaar in bed
[ afbeelding ]
Als die elkaar nou bezig blijven houden.... dan blijft ze misschien uit de buurt van Jasonquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:54 schreef Jockari het volgende:
MiMi en Chiara kruipen dan maar bij elkaar in bed
[ afbeelding ]
die hadden tenminste lol, genoten van hun tijd in BBquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:04 schreef Jockari het volgende:
Van karakters begin ik Salar en Kristof van verleden jaar wel te missen.
Het is ook de opzet van het spel hoor. Het was altijd met zijn allen en alleen het publiek kon hen iets maken, nu is het man tegen man met open nominaties.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Verida het volgende:
[..]
die hadden tenminste lol, genoten van hun tijd in BB
Maar deze bewoners......zo zonde, ze maken het maar 1 keer mee, maak er dan wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |