Betere selectie dan Union, slechter team.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er nu een mindere selectie staat dan Union
Die penalty werd 2 jaar terug nog weggewoven als 'aangeschoten'. Laten we eerlijk wezen, Shirley Bassey kon hier echt geen flikker aan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Handsbal kan je weinig aan doen. Rulli heeft inderdaad slappe polsjes. Zat bij elke tegengoal aan de bal, maar liet ze toch door.
Het spelersbudget van Union is al hoger dan de complete begroting van Heerenveen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
Sinds dickpic gate is het wel hard gegaan met deze club hoor. Wat een harde val naar beneden. Op het veld en in de bestuurskamer. Een wanprestatie van jewelste op het veld en naast het veld.
¤115 miljoen investeren en dit op de mat leggen tegen een club uit Duitsland met een begroting ter hoogte van Heerenveen.
Bergwijn 32 miljoen - kan er werkelijk helemaal niks meer van en wordt met de week slechter.
Bassey 25 miljoen - kan net een bal aannemen
Brobbey 20 miljoen - is alleen sterk meer niet. Naait je club in een eerder stadium, haal je voor de hoofdprijs terug en betaal je ook nog een salaris van 3 miljoen per jaarDaarmee een van de topverdieners. Wie bedenkt dat dit een goede deal is?
![]()
Halverwege haal je een keeper van 8 miljoen die met moeite een bal stopt terwijl Pasveer het prima deed
De financiele huishouding gaat zonder de CL snel een probleem worden.
Zelfoverschattingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betere selectie dan Union, slechter team.
Dat zijn ze allemaal, dus niet zo moeilijk, ik kan het ook omdraaien welke van hun spelers zou Ajax beter maken, ik denk geen enkele maar je ziet dat je met goeie teamdiscipline en ook wat geluk resultaten kan halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie is beter dan, maak een vergelijking
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 05:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze podcast met iemand met een zachte g/ betuws accent.Die gast komt langs 5 andere BVO's voordat hij in de arena is, KANSLOOS. Kanjestraal op joh.
Maakt niet uit waar hij vandaan komt, Ajacieden zitten, en terecht, overal maar ik zat met verbazing te luisteren en ik dacht even dat ze Heitinga aan het na lullen waren. Nu de Branie podcast maar afwachten, dat is wat journalistieker maar daardoor ook weer wat zuurder. Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie steken er met kop en schouders bovenuit bij de podcasts.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor.Komt daar uit de buurt in ieder geval en zal later wel richting Nijmegen zijn getrokken.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor liever een zinvolle analyse vanuit een originele invalshoek dan standaard supportersgelul of nietszeggende clubwatcherachtergrondruis, in welk accent zal me verder worst wezen.
Ik luister ook niet naar clubpodcasts, teveel geouwehoer over dingen waar weinig over te zeggen valt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden:
[ twitter ]
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
een van de kutste FOK!acts ooitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar hij is geen fan, deze man is voor elke club
Dat komt omdat jij een ongezonde obsessie hebt voor berghuis. Wellicht nog zuur door de overstap?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
Vorig seizoen ook maar 1 punt verwijderd van CL-voetbal, dus het is ook weer niet zo dat het enkel dit seizoen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
Union heeft een seizoen waar alles goed voor ze lijkt te vallen. Het zegt genoeg dat deze beperkte ploeg, die eigenlijk weinig meer kunnen dan tegenhouden en hopen op een counter of een standaardsituatie, derde staat in Duitsland. Die raken aankomende zomer een paar spelers kwijt en kunnen dan volgend seizoen ook maar zo weer degraderen.
Maar dit soort teams zijn wel altijd ploegen waar Ajax het altijd enorm lastig mee heeft als men zelf niet in vorm is, dat zagen we een paar jaar geleden ook al tegen Getafe. Dan is het breien en breien maar niets creëren terwijl elke halve kans van de tegenstander meteen een goal is. De enige manier om zo'n ploeg te verslaan is het echt voetballend uit elkaar spelen, en daar is Ajax nu gewoon niet toe in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |