abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208123299
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee
Wie is beter dan, maak een vergelijking
pi_208123337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Mwah, ik denk dat er nu een mindere selectie staat dan Union
Betere selectie dan Union, slechter team.
pi_208123360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 10:00 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Handsbal kan je weinig aan doen. Rulli heeft inderdaad slappe polsjes. Zat bij elke tegengoal aan de bal, maar liet ze toch door.
Die penalty werd 2 jaar terug nog weggewoven als 'aangeschoten'. Laten we eerlijk wezen, Shirley Bassey kon hier echt geen flikker aan doen.
Hand in een natuurlijke pose en de bal wordt er pittig hard tegenaangekopt van 1,5 meter afstand. Als hij het al zag, kon hij nooit op tijd reageren.

Mooi voorbeeld voor de scheidscommissie dat de regels wederom bagger zij, maar wij hebben er weer geen flikker aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208123449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
Sinds dickpic gate is het wel hard gegaan met deze club hoor. Wat een harde val naar beneden. Op het veld en in de bestuurskamer. Een wanprestatie van jewelste op het veld en naast het veld.

¤115 miljoen investeren en dit op de mat leggen tegen een club uit Duitsland met een begroting ter hoogte van Heerenveen.

Bergwijn 32 miljoen - kan er werkelijk helemaal niks meer van en wordt met de week slechter.
Bassey 25 miljoen - kan net een bal aannemen
Brobbey 20 miljoen - is alleen sterk meer niet. Naait je club in een eerder stadium, haal je voor de hoofdprijs terug en betaal je ook nog een salaris van 3 miljoen per jaar :') Daarmee een van de topverdieners. Wie bedenkt dat dit een goede deal is? :')
Halverwege haal je een keeper van 8 miljoen die met moeite een bal stopt terwijl Pasveer het prima deed :')

De financiele huishouding gaat zonder de CL snel een probleem worden.
Het spelersbudget van Union is al hoger dan de complete begroting van Heerenveen.

Klopt niet wat je zegt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208123687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Betere selectie dan Union, slechter team.
Zelfoverschatting
pi_208123826
Ik ben misschien soms wat te positief ingesteld, maar Ajax is toch bij lange na niet weggespeeld. Ongelukkige 1-0, blunder van keeper en Alvarez bij de andere 2 goals. Verder kan ik mij alleen wat schoten van Union herinneren toen Ajax soort van 2-3-5 speelde en dan is het logisch dat je ruimtes weggeeft. Ajax ook niet heel veel kansen, maar Kudus 2x, Bergwijn, Conceicao, Klaassen die toch echt tegen zijn standbeen werd aangeschopt, als scheids penalty had gegeven had de VAR die ook niet terug gedraaid. We kopen er niets voor maar ik vond het bij vlagen best goed zeker na die periode van Schreuder.

Het gebeuren na de wedstrijd was wel erg en zeker niet nodig. Loop gewoon weg.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_208123828
Die Davy met zijn rotkop en Alvarez kunnen echt niet meer. Wanneer treden ze eens op tegen dit vreselijke gedrag. Getafe was er niks bij. En voetballen doen ze al tijden niet meer _O-
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_208123838
Union haalt de meeste spelers als koopjes in de 2. Liga of soms over de grens. slechts voor Juranovic trokken ze echt de portemonnee. dat konden ze ook vanwege de overstap van enkele van die koopjes voor een veelvoud van hun waarde, met Awoniyi en Kruse als uitschieter.

wat gisteren betreft, je kan zeuren en jengelen dat je had moeten en dat je beter was. Dat je had moeten winnen van Union is waar, dat Ajax beter was heb ik maar heel sporadisch waar genomen. Wat Ajax mist is juist wat Union in overvloed heeft: teamgeest. al die voetballers die eerst bij Sandhausen, Paderborn, Fürth of Heidenheim hebben staan ballen weten wat werkvoetbal is, iets wat Ajax over twee wedstrijden gezien nauwelijks heeft kunnen beantwoorden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208123861
Union heeft een seizoen waar alles goed voor ze lijkt te vallen. Het zegt genoeg dat deze beperkte ploeg, die eigenlijk weinig meer kunnen dan tegenhouden en hopen op een counter of een standaardsituatie, derde staat in Duitsland. Die raken aankomende zomer een paar spelers kwijt en kunnen dan volgend seizoen ook maar zo weer degraderen.

Maar dit soort teams zijn wel altijd ploegen waar Ajax het altijd enorm lastig mee heeft als men zelf niet in vorm is, dat zagen we een paar jaar geleden ook al tegen Getafe. Dan is het breien en breien maar niets creëren terwijl elke halve kans van de tegenstander meteen een goal is. De enige manier om zo'n ploeg te verslaan is het echt voetballend uit elkaar spelen, en daar is Ajax nu gewoon niet toe in staat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 24 februari 2023 @ 11:13:46 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208124082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Wie is beter dan, maak een vergelijking
Dat zijn ze allemaal, dus niet zo moeilijk, ik kan het ook omdraaien welke van hun spelers zou Ajax beter maken, ik denk geen enkele maar je ziet dat je met goeie teamdiscipline en ook wat geluk resultaten kan halen.
pi_208124499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 05:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Sowieso een kansloze podcast met iemand met een zachte g/ betuws accent. :') Die gast komt langs 5 andere BVO's voordat hij in de arena is, KANSLOOS. Kanjestraal op joh.
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor. :D Komt daar uit de buurt in ieder geval en zal later wel richting Nijmegen zijn getrokken.
pi_208124523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor. :D Komt daar uit de buurt in ieder geval en zal later wel richting Nijmegen zijn getrokken.
Maakt niet uit waar hij vandaan komt, Ajacieden zitten, en terecht, overal maar ik zat met verbazing te luisteren en ik dacht even dat ze Heitinga aan het na lullen waren. Nu de Branie podcast maar afwachten, dat is wat journalistieker maar daardoor ook weer wat zuurder. Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie steken er met kop en schouders bovenuit bij de podcasts.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 24 februari 2023 @ 11:54:22 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208124590
Ik hoor liever een zinvolle analyse vanuit een originele invalshoek dan standaard supportersgelul of nietszeggende clubwatcherachtergrondruis, in welk accent zal me verder worst wezen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 12:02:27 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208124706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 12:04:52 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208124738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor liever een zinvolle analyse vanuit een originele invalshoek dan standaard supportersgelul of nietszeggende clubwatcherachtergrondruis, in welk accent zal me verder worst wezen.
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 12:10:51 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208124817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.
Ik luister ook niet naar clubpodcasts, teveel geouwehoer over dingen waar weinig over te zeggen valt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208127234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Anderhalf jaar geleden:
[ twitter ]
_O_
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 15:32:23 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208127365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
Gelukkig hebben we jou nog.
pi_208127425
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we jou nog.
Maar hij is geen fan, deze man is voor elke club
pi_208127516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar hij is geen fan, deze man is voor elke club
een van de kutste FOK!acts ooit
pi_208127841
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Zeg jij.
pi_208127877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zeg jij.
:?
pi_208128516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat komt omdat jij een ongezonde obsessie hebt voor berghuis. Wellicht nog zuur door de overstap?

Hij is inderdaad geen wereldtopper maar dan had die ook niet al in de eredivisie gespeeld zijn hele leven. Helaas hebben we teveel spelers die stukken slechter zijn/spelen dan Berghuis waar wij ons meer druk om maken.
pi_208128655
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 15:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Inderdaad
pi_208128831
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
Union heeft een seizoen waar alles goed voor ze lijkt te vallen. Het zegt genoeg dat deze beperkte ploeg, die eigenlijk weinig meer kunnen dan tegenhouden en hopen op een counter of een standaardsituatie, derde staat in Duitsland. Die raken aankomende zomer een paar spelers kwijt en kunnen dan volgend seizoen ook maar zo weer degraderen.

Maar dit soort teams zijn wel altijd ploegen waar Ajax het altijd enorm lastig mee heeft als men zelf niet in vorm is, dat zagen we een paar jaar geleden ook al tegen Getafe. Dan is het breien en breien maar niets creëren terwijl elke halve kans van de tegenstander meteen een goal is. De enige manier om zo'n ploeg te verslaan is het echt voetballend uit elkaar spelen, en daar is Ajax nu gewoon niet toe in staat.
Vorig seizoen ook maar 1 punt verwijderd van CL-voetbal, dus het is ook weer niet zo dat het enkel dit seizoen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')