quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Keihard neukenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Valt het jullie ook op dat zowel Sked als Pisces29 er vanavond niet zijn?
die zitten stiekem bij opnames van FDquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Die negerin is niet Sylvanaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo dat is een heftig verhaal van Sylvana.
@Sked en @Pisces29 graag ophelderingquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Cherylquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo dat is een heftig verhaal van Sylvana.
Zitten bij opnames van FDquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Sked en @:Pisces29 graag opheldering
Oh heb niet goed opgeletquote:
Vooral als de shows met de mannen zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh heb niet goed opgelet
Kijk natuurlijk vooral voor de mannen
Wild guess, zou wel heel grappig zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wanneer zou dat te zien zijn? Ik ben benieuwd naar hun reacties als dat zo is.
Ik dacht dat dit tegenwoordig ook mag?quote:
Verloedering van taal verheerlijken, om te janken. Mag toch hopen dat 'als mij' niet mag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit tegenwoordig ook mag?
Met als reden dat teveel mensen het toch al fout doen
Cherryquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
leuk man, ben je in een land met meer dan 10.000 jaar historie zit je in een all in hotel waar je niet vanaf komt maar alleen maar op het strand licht te slapen.
"omdat er niks te doen is"![]()
"ontdekkingstocht"quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Vaag verhaal van Jolanda.
Heeft ze al een relatie en zoekt ze er iemand bij?
veel fap plezierquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:55 schreef Centenbak het volgende:
Te saai weer deze aflevering.
Ik ga weer even chaturbaten, tjuus!
Als hij haar maar niet over het paard tiltquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef Felagund het volgende:
Hij kan op het paard aan haar voorbij.
Tot een volgende keerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:55 schreef Centenbak het volgende:
Te saai weer deze aflevering.
Ik ga weer even chaturbaten, tjuus!
Wellicht na jarenlang gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Benieuwd naar het verhaal waarom ze nog studeert, is vast zielig
prof.dr.ir.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Universitair docent psychologie, toe maar.
Eerste afspraakjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben ze in Ballegie geen first dates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |