Onzin natuurlijk, want dankzij reclame is een magazine bv 3 euro ipv 120 euro, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar stel dat deze zelfde FBTO-reeks door Hazelhoeff wa gedaan, of willekeurig door welke Turk of Marokkaan. Dan was Nederland te klein geweest.
Normen en waarden gelden toch ook voor Nederlanders? Mijn tante fatima spreekt iig schande van deze FBTO-reclames.
Sommige zaken liggen nogal gevoelig, niets aan te doen
[edit]
Overigens: dit wil niet zeggen dat ik 't er mee eens ben, voordat ik dat gezeik over me heen krijg
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door BubbelUrp op 10-02-2003 10:42]
Je doet je quote eer aan.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:38 schreef Tetelepta het volgende:
<KNIP BAGGER>
quote:Zoals?
Op maandag 10 februari 2003 10:42 schreef ToxicWacko het volgende:
Verdiep je eerst eens wat in de zaken
quote:Ik denk eigenlijk wel dat-ie gelijk heeft, hoe triest het ook is
Op maandag 10 februari 2003 10:42 schreef ToxicWacko het volgende:
Zelden zo'n lap bullshit gelezen. Verdiep je eerst eens wat in de zaken voor je dit soort ramdom gelul gaat spuien zou ik zeggen.Je doet je quote eer aan.
Maar ja, om je er nou zo over op te winden
quote:Ik wind me er niet over op, alleen mijn tante Fatima.
Op maandag 10 februari 2003 10:44 schreef BubbelUrp het volgende:Maar ja, om je er nou zo over op te winden
En verder, het is gewoon iets om over te discusieren.
quote:Ik ken geen bekende turken...
Monique van de Ven en FBTO: Reclame uit een magazine scheuren, een auto slopen, garnalen pellen op de markt en een pizza bestellen in een duur restaurant. En alles onder het mom ik betaal niet voor wat ik niet gebruik.Onzin natuurlijk, want dankzij reclame is een magazine bv 3 euro ipv 120 euro, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar stel dat deze zelfde FBTO-reeks door Hazelhoeff wa gedaan, of willekeurig door welke Turk of Marokkaan. Dan was Nederland te klein geweest.
Normen en waarden gelden toch ook voor Nederlanders? Mijn tante fatima spreekt iig schande van deze FBTO-reclames.
quote:Zwaktebod
Op maandag 10 februari 2003 10:45 schreef detulp050 het volgende:
Ik ken geen bekende turken...
Het is wel degelijk zo dat het andersom problemen zou opleveren. Lees Venco reclame maar eens door.
quote:Stel: deze reclame zou door Hind (van Idols
Op maandag 10 februari 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zwaktebod
Het is wel degelijk zo dat het andersom problemen zou opleveren. Lees Venco reclame maar eens door.
quote:Haha, volgens mij ben jij nog witter dan melk!
Monique van de Ven en FBTO: Reclame uit een magazine scheuren, een auto slopen, garnalen pellen op de markt en een pizza bestellen in een duur restaurant. En alles onder het mom ik betaal niet voor wat ik niet gebruik.Onzin natuurlijk, want dankzij reclame is een magazine bv 3 euro ipv 120 euro, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Dat is dus gewoon als voorbeeld genomen, ter vergelijking met meer alledaagse dingen ipv een vergelijkingstabel... vind ik wel goed gevonden trouwens...
Monique van de Ven en FBTO: Reclame uit een magazine scheuren, een auto slopen, garnalen pellen op de markt en een pizza bestellen in een duur restaurant. En alles onder het mom ik betaal niet voor wat ik niet gebruik.
quote:Dat heeft er echt totaal niks mee te maken, met die reclame word bedoelt dat je alleen wilt betalen voor wat je leest.
Onzin natuurlijk, want dankzij reclame is een magazine bv 3 euro ipv 120 euro, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Vind ik niet, als een willekeurige Nederlander een magazine half verscheurt en dan weigert te betalen voor het hele blad word toch ook de politie gebeld?
quote:Waarom word hier het onderwerp 'buitenlander' weer bij gehaald? Ik wil niet generaliseren hoor, maar het lijkt nou net of die mensen zich door alles op de tenen getrapt voelen!! Je kunt niks meer op tv uitbrengen of er zeikt klaagt al iemand over.
Sorrie maar dit vind ik zware onzin
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
moeten al je topics hier over gaan , met een account gepost
Praat eens normaal Nederlands, man.
quote:Klopt als een bus!
Op maandag 10 februari 2003 10:57 schreef hokuspokus het volgende:
Ik denk dat de poster geljik heeft, het commentaar zou niet van de lucht zijn. Maar niet door de groep die de poster bedoelt maar door de groep allochtonen die zich direct gedemoniseerd en gediscrimineerd zouden voelen...en dito moord en brand zouden gaan schreeuwen.
Leg jij je tante Fatima maar uit dat het een reclame met een knipoog is, en dat blanken ook niet pizza?s in een restaurant bestellen, pagina?s uit een blad scheuren e.d.
Je tante Fatima is op zoek naar discriminatie die er niet is. "We hebben een probleem, of we maken er wel één"
[Dit bericht is gewijzigd door Bibro op 10-02-2003 11:29]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |