H schippersquote:
Briefje "ik ben niet thuis"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja oké, begrijpelijk. BCC gaat dat niet doen hoor, hoe vervelend het ook is. Enige wat je zelf kan doen is met je bezorger in gesprek gaan of een briefje ophangen.
'Bij geen gehoor graag afleveren op pakketpunt of bij buren op ###'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:34 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Briefje "ik ben niet thuis"
Goed idee, ook voor inbrekers....
Edit doen dan maar?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had een vermoeden maar dacht dat we niet meer naar pohi's mochten kijken
Dit is dus een ander account van TS, zijn er vast meer.
BCC staat niet echt bekend om hun welwillendheid om hun verantwoordelijkheid te nemen wanneer er iets misgaat..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:14 schreef Daboman het volgende:
[..]
Heb de indruk dat je nogal uit emotie schrijft. Ik zie in de communicatie die je hier post nog geen onwil van BCC om het op te lossen.
Ik heb al regelmatig van dit soort botsingen opgelost met dit soort bedrijven. Gewoon go with the flow. Ze hebben nu een dossier. Volgende vraag naar BCC: Hoe gaan we dit oplossen?
Tsja, of een advocaat als je dat liever wil. Maar dat gaat alleen maar meer tijd en geld kosten. Want als jij per se op basis van de AVG die gegevens wil inzien ga je die heus wel krijgen als je het netjes speelt. Zijn zij compliant en ben jij een paar weken verder terwijl er nog niets is gedaan aan die bezorger.
Dat was ook een kloon op fok! Zelfde topic ook, paar keer nog met wat kloons.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:43 schreef madam-april het volgende:
BCC heeft wel va
[..]
BCC staat niet echt bekend om hun welwillendheid om hun verantwoordelijkheid te nemen wanneer er iets misgaat..
Een voorbeeld:
https://forum.viva.nl/gel(...)list_messages/496464
Ik heb met véél webshops ervaring, ook ook met meerdere webshops wel problemen gehad. Fouten zijn menselijk. Maar zelden is het zo'n drama als bij BCC. Het bedrijf weigert om zich welwillend op te stellen en met een oplossing te komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:40 schreef Daboman het volgende:
Ik snap dat anti BCC sentiment totaal niet. Heb zelf ook wel s een akkefietje met ze gehad en toen eindigde ik met een duurder product dan waar ik mee begon. Zonder bij te betalen.
Maar goed, ik was toen niet bezig met m'n zin door drijven, dat gaat niet werken tegen grote bedrijven. Ik hield ze gewoon stoïcijns aan wat ze zeiden.
Ik vind dat BCC genoeg kansen heeft gehad om met een oplossing te komen. Ik vind dat BCC best bij naam genoemd mag worden. Zeker als BCC de wet koop afstand overtreedt mag BCC bij naam genoemd worden. Bovendien zou ik niet weten waarom het niet netjes zou zijn BCC als bedrijf bij naam te noemen. BCC is immers een bedrijf, en namen van bedrijven zoals BCC zijn anders dan namen van personen (wat BCC niet is).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind trouwens het benoemen van de betreffende webshop ook niet netjes.
Dan heb je blijkbaar een andere ervaring dan ik, ik vind ze eerder ongelovelijk log en traag. Maar goed, ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb en wens je dan ook veel succes. Ik kan je niet helpen omdat ik het dus wel onderling heb kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:50 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb met véél webshops ervaring, ook ook met meerdere webshops wel problemen gehad. Fouten zijn menselijk. Maar zelden is het zo'n drama als bij BCC. Het bedrijf weigert om zich welwillend op te stellen en met een oplossing te komen.
Komop, het is hier geen Tweakersquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind trouwens het benoemen van de betreffende webshop ook niet netjes.
Dat had ik even gemist.. Maar ik heb wel vaker, ook via mensen die ik persoonlijk ken, negatieve verhalen gehoord over de klantenservice van BCC zeker mbt het naleven van de wet koop op afstand.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was ook een kloon op fok! Zelfde topic ook, paar keer nog met wat kloons.
er is niks schandaligs aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:29 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Nee, want bij BCC koop ik nóóit meer, maar onder DHL kom ik niet uit![]()
Daarom wil ik dat BCC met DHL aan de gang gaat. Los daarvan vind ik het schandalig hoe ze met de situatie omgaan.
naming and shaming is gewoon smerigquote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:22 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Komop, het is hier geen Tweakers
Waaromquote:Op woensdag 22 februari 2023 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
naming and shaming is gewoon smerig
Naming and shaming wil men niet hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:22 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Komop, het is hier geen Tweakers
Bij DHL kan je in de tracking gewoon aangeven waar ze het pakket om huis mogen afleveren of een pick up point kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Bij geen gehoor graag afleveren op pakketpunt of bij buren op ###'
Of het gesprek aangaan.
omdat je er geen fuck mee op schiet en je jezelf alleen maar in de voet schiet. voor jou 10 andere klanten.quote:
Als hij dan het alleen over DHL zou hebben die dit veroorzaakte zou ik er nog begrip voor hebben maar BCC de schuld blijven geven van het niet functioneren van DHL is natuurlijk erg vreemd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
naming and shaming is gewoon smerig
Stel ze zeggen: we doen het niet meer en later gebeurt het weer. En dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:54 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
1) dat dit in de toekomst niet vaker gebeurt
2) ik wil weten of BCC hier zit te liegen en dat geval ga ik melding maken bij de ACM omdat ze duidelijk de wet koop afstand overtreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |